2019-05-24, 09:45
Medlem
90taletskronas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av epiphania
Finns betydligt fler tjejer som vill hitta den rätta snarare än att bara ha något slappt. Detta betyder dock inte att de automatiskt vill ha barn vid 22.

Vill dock påpeka att det är väldigt märkligt att män gärna får ligga med hur många son helst och sen förvänta sig att kvinnan ska stå där med öppna armar.
Har någon sagt det? Män har i snitt mycket färre sexpartners än kvinnor. Ett amerikanskt sätt att säga är att när en man säger hur många de legat med ska man dela det med 3, ifall en kvinna säger hur många de legat med ska man gånga det med 3. Ifall det inte blir ett heltal rundar man ned.

Så en man och en kvinna som båda påstår att de har knullat 2 pers, ska mannen vara oskuld och kvinnan ska ha knullat 6 personer.

Sedan ska du inte tro att folk som tycker att tjejer som knullar för mycket tycker särskilt mycket om att killar gör det heller. De killarna är en del av problemet.

Citat:
Ursprungligen postat av epiphania
För mig kvittar det hur många personen låg med innan förhållandet, så länge det inte var prostituerade (hade blivit skeptisk då) eller att han varit otrogen. Och dessa krav hade jag tyckt vara vettigt att män tänker på med.
Prostituerade är utanför principerna, för det är deras jobb att knulla. Samma gäller porrskådisar. Anledningen till varför kvinnor hatar prostituerade grundar sig i att de har ingen förståelse kring hur svårt och jobbigt det kan vara för män att ha sex. Kvinnor får en massa sex gratis så de skulle aldrig behöva tjänsterna av en prostituerad, dessutom används sexet i syftet av att fånga in män "av hög kvalité" som de kan suga ut på all sperma och pengar som dessa män är värda.

Egentligen är alla kvinnor prostituerade, det är bara så att de vill inte behöva vara begränsade på att suga på männens plånböcker utan de ska också suga ut deras livslust.
Senast redigerad av 90taletskrona 2019-05-24 kl. 09:53.
Citera
2019-05-24, 10:10
Medlem
Oh-be-wans avatar
Män i svärije har många gånger ingen självkänsla. De tar vad som helst bara för att knulla eller inte vara ensamma. Detta har lett till att svenska kvinnor ser fula ut, genetiken hos svenska kvinnor har blivit till ett träsk. Det finns fortfarande undantag men dessa är få, även för er män som läser detta, för ni fattar inte hur vackra kvinnor ska se ut. Ni tror på att kärringen därhemma är vacker. Hon ser oftast ut som en gris, är otrevlig och släpper bara till på fredag varannan-vecka för ett missionärssprut.
Citera
2019-05-24, 11:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 90taletskrona
Har någon sagt det? Män har i snitt mycket färre sexpartners än kvinnor. Ett amerikanskt sätt att säga är att när en man säger hur många de legat med ska man dela det med 3, ifall en kvinna säger hur många de legat med ska man gånga det med 3. Ifall det inte blir ett heltal rundar man ned.

Så en man och en kvinna som båda påstår att de har knullat 2 pers, ska mannen vara oskuld och kvinnan ska ha knullat 6 personer.

Sedan ska du inte tro att folk som tycker att tjejer som knullar för mycket tycker särskilt mycket om att killar gör det heller. De killarna är en del av problemet.

Prostituerade är utanför principerna, för det är deras jobb att knulla. Samma gäller porrskådisar. Anledningen till varför kvinnor hatar prostituerade grundar sig i att de har ingen förståelse kring hur svårt och jobbigt det kan vara för män att ha sex. Kvinnor får en massa sex gratis så de skulle aldrig behöva tjänsterna av en prostituerad, dessutom används sexet i syftet av att fånga in män "av hög kvalité" som de kan suga ut på all sperma och pengar som dessa män är värda.

Egentligen är alla kvinnor prostituerade, det är bara så att de vill inte behöva vara begränsade på att suga på männens plånböcker utan de ska också suga ut deras livslust.

Om du säger det så

Jag borde ha varit tydligare om det med prostituerade.
Om en kvinna väljer frivilligt att vara prostituerad så är det hennes val och jag är helt okej med det. Väljer hon att vara porrskådis så är jag helt okej med det. Det är deras val.
Men det finns väldigt många kvinnor där ute som inte har valt att bli prostituerade. Det finns många kvinnor som är betydligt yngre än arton och blir sålda (för dem får unte behålla pengarna själva) och detta sker i Sverige också. Då är jag helt emot det.

Om en man åker till Filippinerna och har sex med prostituerade så blir jag skeptisk. Eller om det faktiskt varit rätt uppenbart att det inte står rätt till, eller att hon är mycket yngre än vad hon säger sig vara.

Men om det är en kvinna som uppenbarligen har valt detta själv, inte har en hallick och är vuxen så visst, det är hennes val.
Citera
2019-05-24, 14:05
Medlem
Som tjej kan jag säga att jag är okej med att vara själv om det skulle sluta så,är inte beredd att sänka mina krav bara för att ha en kille.Många tjejer är inte så desperata som du verkar tro och det killar aldrig kommer fatta är att det är 100 gånger lättare att kasta någon som ser bra ut och tjänar bra än någon som har en bra insida/egenskaper,det kan vara riktigt svårt att hitta någon man har bra kemi med och som inte är helt tappad vilket dom flesta killar är.
Citera
2019-05-24, 22:31
Medlem
90taletskronas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rubenkul
Som tjej kan jag säga att jag är okej med att vara själv om det skulle sluta så,är inte beredd att sänka mina krav bara för att ha en kille.Många tjejer är inte så desperata som du verkar tro och det killar aldrig kommer fatta är att det är 100 gånger lättare att kasta någon som ser bra ut och tjänar bra än någon som har en bra insida/egenskaper,det kan vara riktigt svårt att hitta någon man har bra kemi med och som inte är helt tappad vilket dom flesta killar är.
Många killar är bra killar, det är bara inte killarna som tjejerna träffar. Istället går tjejerna våta på fuckbois, badbois och andra chads men när det kommer till den blyga killen i högskolan som du inte riktigt tyckte du hade bra kemi med visar sig att han är gift ojar du dig för att det inte finns några bra män längre då de som blivit över är bittra eller är som du färgande beskriver "helt tappade".

Tjejer behöver inte vara desperata. De får kuk serverat på ett silverfat med muta bland vädjande tappade killar som ber "Snälla knulla mig". Det är kvinnors verklighet. Samma killar slår dem sedan, våldtar dem och gör andra dåliga saker. Man rationaliserar det med att "nice guys" är inte alls nice utan manipulativa svin som är ute efter samma sak som alla andra män, bittra incels som endast vill knulla och dumpa. Man missar på att det är män likaså sårade av kvinnor som ni är av män, men hanterar det på ett dåligt sätt.

Sedan tycker jag inte att man som tjej kan begära en bra insida om man själv inte besitter det. Jag skulle aldrig sjunka så djupt att jag visade intresse för en tjej som inte var värd det och ska jag vara fullkomligt ärlig är de flesta tjejer inte värda det. Oftast är de outbildade, sällan särskilt allmänbildade, korkade rent allmänt, har dålig musiksmak, ingen humor, saknar välbetalt jobb. En stor anledning till varför män verkar vara "tappade" är för att kvinnor erbjuder oftast inget annat i en relation än pattar och en fitta. De har inga idéer, inga ambitioner, inga förmågor, oftast inga bra egenskaper heller. Då är det naturligt att killar ser tjejerna i som knulldockor, för det är allt de väljer att bidra med.
Citera
2019-05-25, 02:07
Medlem
MAX-HIMs avatar
När tjejer börjar ta initiativ? Mest troligt när de börjar få bättre självförtroende. Egentligen är det ju bäst om båda tar initiativ, för då är man ju aktiv i formandet av sitt eget liv.

Citat:
Ursprungligen postat av 90taletskrona
...Oftast är de outbildade, sällan särskilt allmänbildade, korkade rent allmänt, har dålig musiksmak, ingen humor, saknar välbetalt jobb.

...De har inga idéer, inga ambitioner, inga förmågor, oftast inga bra egenskaper heller.

Vissa kvinnor i Sverige har blivit bortskämda, så de lär sig inte några dygder (goda egenskaper), utan allt är bara JAG, nöjen, lata sig, utseendefixering,...och sedan,... ingenting mera. Det blir för lite djup i personligheten, och för mycket av dåligt självförtroende, eftersom de inte jobbar, eller så arbetar de med lågkvalificerade yrken, och det medför i sin tur att de inte lär sig så mycket saker som skulle kunna ge dem ett bättre självförtroende.
En del av det här kan man last på dessa bortskämda kvinnor, men en del tror jag också är skapat, på så sätt att samhället som vi ser idag har inte formats av en slump, utan det finns mycket starka krafter bakom (bl.a. via korruption av politiker (S,M,KD,Fi,Mp,C,L), massmedia och myndigheter). Dessa krafter vill uppenbarligen oss västerlänningar inte mycket väl.
Senast redigerad av MAX-HIM 2019-05-25 kl. 02:17.
Citera
2019-05-25, 02:18
Medlem
Citat:
Majoriteten kvinnor klarar inte ett liv utan flock, vi män klarar oss utmärkt som lonewolfs och outcasts.
Kvinnor över 30 som ännu inte har ett stabilt förhållande eller barn KOMMER bli väldigt desperata.
Citera
2019-05-25, 02:24
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av oskyldigtblaa
Satt och funderade kring topicen, jag tar aldrig längre några intiativ och går fram till främmande kvinnor på krogen och i allmänhet, gått på ett par riktigt hårda dissar som skadat mitt självförtroende en del.
Numera tränar jag och försöker tjäna mycket pengar, och väntar på att någon tjej ska "se mig" och komma fram och ta intiativ och ragga upp mig (så jag slipper). Åren går och närmar mig 30 bast, men för oss män är det ju ingen större stress - inte mina ägg som torkar ut.

Tänker kring alla dessa tjejer som är 25-40 år som är singel och inte har några barn, när fan börjar dessa lägga in en växel och försöka "skaffa en kille" istället för att vänta på att killarna ska ragga upp dom? främst dom som är lite mindre attraktiva borde ju inse att dom får försöka få någon kille med cash att börja gilla dom, men många av dom verkar riktigt blyga.

Börjar tjejerna nånsin bli stressade och ta intiativ/ragga runt efter en man/far till framtida barn?
Aaah, så intressant!

Först och främst vill jag be om ursäkt för de av oss som varit elaka och behandlat dig illa. Tyvärr är det så att många killar är elaka och respektlösa mot oss kvinnor och många av oss har nått en punkt där det "räcker" och börjar snäsa. Många gånger råkar de snälla killarna ut för detta och tar skada. För det ber jag å våra vägnar om djupaste ursäkt.

Jag är över 40 själv och har fortfarande inte bråttom. Jag har accepterat ett liv i ensamhet och är fine med det men saknar att sova med någon. Just mysfaktorn på en varm kropp saknar jag stort men jag har ju katten så 1/4 kropp får jag åtminstone.

Så svaret kan tyvärr vara att vi aldrig får bråttom.
Citera
2019-05-25, 02:30
Bannlyst
Citat:
lol, JUST såhär känner jag också. Går efter mitt egenfunna motto "Bättre ensam vara än av dåligt sällskap illa fara"

De killar jag haft har inte brytt sig ett skit om mig, medan min katt ligger med handen på armen bredvid mig och stirrar när jag är sjuk "mår du dåligt?" På så sätt vet jag att det är bättre att vara ensam med katt än att ständigt påminnas om hur lite man betyder för någon. Så..I hear ya gurl, I do!
Citera
2019-05-25, 18:30
Medlem
Con-artists avatar
Citat:

Citat:
Ursprungligen postat av Vildblom
lol, JUST såhär känner jag också. Går efter mitt egenfunna motto "Bättre ensam vara än av dåligt sällskap illa fara"

De killar jag haft har inte brytt sig ett skit om mig, medan min katt ligger med handen på armen bredvid mig och stirrar när jag är sjuk "mår du dåligt?" På så sätt vet jag att det är bättre att vara ensam med katt än att ständigt påminnas om hur lite man betyder för någon. Så..I hear ya gurl, I do!

Fast den där mentaliteten lär ni ju få ångra när ni är pensionärer. Skulle tro att det är då man märker störst skillnad på att ha bildat familj eller levt ensam. Man blir nog bara mer och mer ensam med åren om man väljer singellivet. Livets sista tredjedel är nog hemsk utan familj.

Problemet för mig är att jag närmar mig 30 och inte har valt singellivet, det är damerna som valt bort mig. Nu känns det som att de flesta tjejer som fortfarande är kvar på marknaden har denna destruktiva krav-mentalitet eller så har de en unge på halsen. I vilket fall blir det svårt att hitta nån det klickar med då.
Citera
2019-05-26, 18:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av oskyldigtblaa
Satt och funderade kring topicen, jag tar aldrig längre några intiativ och går fram till främmande kvinnor på krogen och i allmänhet, gått på ett par riktigt hårda dissar som skadat mitt självförtroende en del.
Numera tränar jag och försöker tjäna mycket pengar, och väntar på att någon tjej ska "se mig" och komma fram och ta intiativ och ragga upp mig (så jag slipper). Åren går och närmar mig 30 bast, men för oss män är det ju ingen större stress - inte mina ägg som torkar ut.

Tänker kring alla dessa tjejer som är 25-40 år som är singel och inte har några barn, när fan börjar dessa lägga in en växel och försöka "skaffa en kille" istället för att vänta på att killarna ska ragga upp dom? främst dom som är lite mindre attraktiva borde ju inse att dom får försöka få någon kille med cash att börja gilla dom, men många av dom verkar riktigt blyga.

Börjar tjejerna nånsin bli stressade och ta intiativ/ragga runt efter en man/far till framtida barn?

Jämför man ålders på tinder och tjejer utan barn. Så kommer en 30-årig tjej utan barn med större sannolikhet skriver först än en tjej som ser bra ut som är 25~ händer 1/100 typ.

Däremot märker man tjejer med barn som är singlar är mer måna om att snabbt hitta en ny provider (lol) och då spelar inte åldern lika stor roll.

Men generellt skulle jag säga att fram till 29-30 sitter tjejer bara på sin piedestal och tror sig.
Citera
2019-05-26, 19:27
Bannlyst
Skulle säga aldrig. Finns inte en enda sexuellt frustrerad kvinna vad jag vet. De kan få igenom vilka krav de vill och får de inte vad de vill så är de ensamma utan att må dåligt. Många som är 1,60 vill att mannen ska vara 1,80 eller 185 för att han ska vara intressant. Dejtingmarknaden har sen länge blivit en plats för att polera kvinnors redan skyhöga egon. Har kvinnan en normal vikt och normal längd så räkna med att du har noll chanser.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in