2019-05-23, 10:35
Medlem
Jenny9s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Moment22x22
Och blir det inte aborter så är jag helt säker på att dessa fantastiska karlar kommer att stå på första parkett till att ta hand om sina avkommor, eller andras för den delen.
PRO life!!

Herregud ja, alla dessa ansvarstagande och dugliga män kommer gladeligen att ta över ansvaret för samhällets alla kommande oönskade barn. Deras pappainstinkter bara bubblar av lycka och de kan knappt bärga sig. Historien har ju visat om och om igen att det är ju egentligen de här männen som aldrig överger sina barn och gladeligen betalar för andras oönskade barn.

Ingen anledning till oro alltså.
Citera
2019-05-23, 20:51
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Jenny9
Härliga tider för alla antifeminister. De bara längtar efter att få läsa om kvinnor som dött av infektioner och annat gore i samband med osäkra aborter. Kommer säkert komma ut bilder också, jag är glad för er skull, finns väl inget bättre för en antifeminist än en kvinnas sargade underliv?

Ta ansvar för ditt sexliv. Case closed.
Citera
2019-05-23, 21:15
Medlem
Jenny9s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Stor-Men-Snabb

Vad har mitt sexliv med detta att göra?
Citera
2019-05-23, 21:30
Medlem
Citat:
Helt omöjligt att förstå. Vad har ansvar, sexliv och abort med varandra att göra? Herregud liksom.
Citera
2019-05-23, 22:21
Medlem
Jenny9s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lillskrot
Helt omöjligt att förstå. Vad har ansvar, sexliv och abort med varandra att göra? Herregud liksom.

Jaa du, män står för 100% av alla oönskade graviditeter.
Citera
2019-05-23, 22:25
Medlem
Citat:
Ja sålklart. Vad har du med ditt sexliv att göra?

Det finns en j-t kul sketch med Lorry på det temat.
Citera
2019-05-23, 23:04
Medlem
Moment22x22s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Stor-Men-Snabb

Citat:
Ursprungligen postat av lillskrot

Jag förutsätter att ni använder kondom varje gång ni är otrogna mot era fruar. Påtal om ansvar då.
Citera
2019-05-23, 23:07
Medlem
Moment22x22s avatar
Citat:

Äh det är bara det att männen blir så otroligt känslomässiga här så de hela tiden måste gå på den personliga sfären. Det är inte så lätt alltid att separera känslorna från objektiv fakta.
Citera
2019-05-23, 23:56
Medlem
Pansarveckets avatar
Citat:
Jag har aldrig hört talas om män som gjort abort.
Citera
2019-05-23, 23:59
Medlem
Pansarveckets avatar
Citat:
Äh det är bara det att männen blir så otroligt känslomässiga här så de hela tiden måste gå på den personliga sfären. Det är inte så lätt alltid att separera känslorna från objektiv fakta.
Ni båda pratar om känslor och kallar det objektiv fakta.
Objektiv fakta är att båda de här tillstånden kommer sig av att man har sex med någon oskyddat. När friskrev ni er från ert eget ansvar?
Är det er syn på jämställdhet att ni kan göra vad fan ni vill och att det alltid är männens fel/ansvar?
Citera
2019-05-24, 00:22
Medlem
Moment22x22s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pansarvecket
Ni båda pratar om känslor och kallar det objektiv fakta.
Objektiv fakta är att båda de här tillstånden kommer sig av att man har sex med någon oskyddat. När friskrev ni er från ert eget ansvar?
Är det er syn på jämställdhet att ni kan göra vad fan ni vill och att det alltid är männens fel/ansvar?

Nu har ju inte någon av oss skrivit att vi inte har något ansvar eller att vi skulle ha sex med någon oskyddat, så jag vet inte riktigt vad du pratar om.
Citera
2019-05-24, 00:39
Medlem
Pansarveckets avatar
Citat:
Nu har ju inte någon av oss skrivit att vi inte har något ansvar eller att vi skulle ha sex med någon oskyddat, så jag vet inte riktigt vad du pratar om.
Vad är det man säger därborta, your body, your choice?

( Citat:
Härliga tider för alla antifeminister. De bara längtar efter att få läsa om kvinnor som dött av infektioner och annat gore i samband med osäkra aborter. Kommer säkert komma ut bilder också, jag är glad för er skull, finns väl inget bättre för en antifeminist än en kvinnas sargade underliv?

Du: Och blir det inte aborter så är jag helt säker på att dessa fantastiska karlar kommer att stå på första parkett till att ta hand om sina avkommor, eller andras för den delen.
PRO life!! )

Well, okay then.

Ni har varit med från första stund och under tiden ni varit gravida har män inte haft något alls att säga till om.

Då föreslår jag att de vänder på klacken och går därifrån.

Ni har nekat allt samarbete så "go fuck yourselves!"
Lycka till med sympati från "pappa staten" när ni blir lite fler att försörja än systemet håller för.

Har jag förresten sagt att den största enskilda gruppen/gemensamma nämnaren bland knarkare, fyllon, självmordsoffer och de som sitter i fängelse är "ensamstående mamma". Statistiken för dem är skyhögt över "socioekonomiska faktorer".
Senast redigerad av Pansarvecket 2019-05-24 kl. 00:45.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in