2019-04-30, 10:14
Medlem
skotittares avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tangentinkontinens
Det förstår jag, att du ej förstår.
Du är feminist. vet ej vad du vill... när det går fel eller inte blev så sockersött du önskat kunna visa upp på ex. FB.

Min syn eliminerar din faktor i mitt liv.

Eller så handlar det mer om att du är en ordbajsare utan substans och att du ofta är oerhört obegriplig i ditt svammlande.
Citera
2019-05-01, 18:33
Medlem
Naknekejsarens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av VarmaDrycker
Vi råkade hamna i Tajikistan.

https://www.youtube.com/watch?v=dpHIBzqhttI

Ville bumpa delningen av kulturella pärlor (får mig att må bra). Tänkte på hur svenska sångerskor idag framhäver någon märklig maskulinitet, förutom att de förgör allt i att försöka vara moderna:

https://www.youtube.com/watch?v=1IPAJTCTjyk

Hon kunde ha varit naturligt vacker dessutom ifall hon inte försökt se cool ut (eller något).

Så här ska den ju Hårgalåten låta (tyvärr ingen kvinna som syns, men hennes röst är ju magisk):

https://www.youtube.com/watch?v=bOn6dtCm0gU

Får mig att längta tillbaka till Hälsingland.
Citera
2019-05-07, 08:59
Medlem
Tangentinkontinenss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av skotittare
Eller så handlar det mer om att du är en ordbajsare utan substans och att du ofta är oerhört obegriplig i ditt svammlande.

Och?
Huruvida jag är en ordbajsare eller ej, kvittar.
Titta på mitt nick, det t.o.m. säger saken bättre än du.

Ni är fortfarande övergivna och den tendensen fortsätter i allt bredare lager.
Fundera lite över försvarsmaktens rekrytering. Går det bra? NeJ, inte på en fläck!
Finns något värdigt att försvara/dö för åt staten?
Citera
2019-05-19, 23:53
Avstängd
JohanSverkerssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av WordWarrior
Jag glömde att nämna amerikanskt flygunderstöd via radio. Det var ju helt avgörande när krypskyttarna kom. De bombade skiten ur allt!

Nu återgår vi till att överge svenska kvinnor! Det är ju det som är topic.

Att hata sitt eget folks eller sin egen ras kvinnor tyder på något jävla fel, en form av förbannad etnomasochism eller white guilt. På vilket sätt är du bättre än mångkulturknarkarna som Mona Muslim som säger att "invandrarna har en bättre kultur än svenskarna"?? Du är ju precis som Mona Muslim, fast du pratar om kvinnor istället för traditioner.

Jag säger inte att du inte får blanda dig, jag är själv tillsammans med en lettisk tjej, men jag har inget emot mitt svenska folks kvinnor.
Citera
2019-05-19, 23:55
Avstängd
JohanSverkerssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Naknekejsaren
Ahhhhhhh, tack för att du finns. Denna gång visste du precis min smak, vi ger henne 9,7 (10or finns bara i fantasins Värld).

Så, vi måste runt hela Europa och till landet bortom midgård? Eller ska vi ta vägen genom Volga istället?

Så du vill importera fruntimmer från muslimska länder?
Citera
2019-05-20, 00:03
Avstängd
JohanSverkerssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Naknekejsaren
Det handlar nog inte om vad alla svenska kvinnor vill, tror de flesta vill ha en lite vild och manlig svensk man på 1.90 med det där lite edgy självförtroendet, men dessa spelar möjligen dataspel hela dagarna, och tuffhet kommer inte att gro från en sådan riskfri uppväxt. Sedan är det få svenska män som ens gillar musiken som spelas i våra hedonistiska mötesplatser...så i avsaknad av det...får man ju ta det som får en att överhuvudtaget känna något.

Ungefär som svenska män egentligen inte vill ha thailändskor som frugor, utan feminina, moderliga och traditionella svenska kvinnor som Ebba Bush, men hur många Ebbor finns det därute?

Anledningen till att vi rasblandar så mycket är för att könen inte längre lever upp till den andres förväntningar. Laddning blir allt svårare att skapa. I mer extrema håll (feminister och antifeminister) demoniseras rentav den andre. Detta är antagligen ungefär lika mycket bådas fel.

Vita nationalister som Andrew Anglin och andra öser ju ständigt ett hat över vita kvinnor och vill ha asiat-kvinnor:

Här är ett rolig meme, gjort av någon vit högerextrem pellejöns på 4chan eller dylikt, om varför asiatkvinnor är bättre än vita kvinnor:
https://i.4pcdn.org/pol/1515365895529.png
Citera
2019-05-20, 00:06
Avstängd
JohanSverkerssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jenny9
Tack själv. Håller med dig om Flashback, bara en massa upprepningar, tar själv en lång paus nu. Orkar inte sitta och försvara mig mot "svenska kvinnor vill knulla araber och negrer" längre.

Jag förstår dig, syster. Jag blir själv förbannad. Det verkar inte finnas några som sexualiserar den brune eller svarte mannen såsom en del vita nationalistmän gör. På högerextrema sajter kan man verkligen frossa i bilder på vita tjejer med män av andra raser, det är som den värsta cuckold-porrfesten.

Vit kvinna: jag tänder inte på svarta
Vit man: jo, svarta män är så djuriska, så du tänder på dom.
Citera
2019-05-20, 00:10
Avstängd
JohanSverkerssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av swedenplus
jag tycker det är fantastiskt att så många här verkar tycka
Svenska kvinnor är perfekta och att allt är bra.

Inga kvinnor är perfekta! Men svenska kvinnor är bättre än t.ex. negresser eller thais. Jag tänder bara på vita tjejer, och en del mestizer och halvasiater.
Citera
2019-05-20, 07:49
Medlem
Moment22x22s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JohanSverkersson
Jag förstår dig, syster. Jag blir själv förbannad. Det verkar inte finnas några som sexualiserar den brune eller svarte mannen såsom en del vita nationalistmän gör. På högerextrema sajter kan man verkligen frossa i bilder på vita tjejer med män av andra raser, det är som den värsta cuckold-porrfesten.

Vit kvinna: jag tänder inte på svarta
Vit man: jo, svarta män är så djuriska, så du tänder på dom.

Jo så är det ständigt här med det mesta.

"Jag är inte feminist"
"Jo det är du, alla svenska kvinnor är det"

"Jag har aldrig varit med en utlänning"
"Jo det har du visst ditt luder, du knullar negrer och araber"

"Jag är inte för kvotering och vill inte att det ska ges fördelar åt ena könet"
"Jo det är du, du vill bara ha alla fördelar"

Såhär håller det på ständigt. Dessa män VILL stanna kvar i sin offerroll där de kan skylla på andra, i detta fallet svenska kvinnor. På det viset kan de slippa ändra sig själv, fortsätta vara miserabla och skylla på andra. Det kan också möjligen vara så att några av dem lider av psykiatrisk diagnos typ tvångssyndrom, paranoia och vanföreställningar (inget trams).
Citera
2019-05-22, 02:15
Medlem
St. Pinocchios avatar
Citat:
Ursprungligen postat av WordWarrior
En västerländsk nation behöver vita barn med högt IQ. Svenska kvinnor fixar inte sin enda viktiga uppgift. Barnafödande och mödraskap. Fullständigt värdelöst.

Svenskor älskar abort, mansförakt och krossade kärnfamiljer. När de gjorde det slutade de vara kvinnor.
Lösningen på aborteländet verkar komma från Texas - slutdaltat!

https://www.washingtonpost.com/nation/2019/04/10/texas-bill-would-make-it-possible-put-women-death-having-abortions/?noredirect=on&utm_term=.04e4bdc53705
Citera
2019-05-22, 11:07
Medlem
Jenny9s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av St. Pinocchio
Lösningen på aborteländet verkar komma från Texas - slutdaltat!

https://www.washingtonpost.com/nation/2019/04/10/texas-bill-would-make-it-possible-put-women-death-having-abortions/?noredirect=on&utm_term=.04e4bdc53705

Härliga tider för alla antifeminister. De bara längtar efter att få läsa om kvinnor som dött av infektioner och annat gore i samband med osäkra aborter. Kommer säkert komma ut bilder också, jag är glad för er skull, finns väl inget bättre för en antifeminist än en kvinnas sargade underliv?
Citera
2019-05-23, 07:59
Medlem
Moment22x22s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jenny9
Härliga tider för alla antifeminister. De bara längtar efter att få läsa om kvinnor som dött av infektioner och annat gore i samband med osäkra aborter. Kommer säkert komma ut bilder också, jag är glad för er skull, finns väl inget bättre för en antifeminist än en kvinnas sargade underliv?

Och blir det inte aborter så är jag helt säker på att dessa fantastiska karlar kommer att stå på första parkett till att ta hand om sina avkommor, eller andras för den delen.
PRO life!!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in