Citat:
Ursprungligen postat av
ManManne
Ja, för en fattig tjej betyder säkert pengar väldigt mycket och kanske även för någon svensk tjej som söker en försörjare, men alla tjejer kan faktiskt bli kära. Tufft att bedöma kanske, men hur var det nu med kärleken? Viktigt eller inte? Hur mycket försäkran behöver man? När skall man våga? Jag vet inte, men det är knappast smart att vara feg in i döden. Är man en bra man eller inte? Är man bra, så kan tjejer också känslomässigt inse det med tiden.
Självklart kan alla tjejer bli kära, typ helt och hållet galet kära till och med.
Ha bara i åtanke att skådespelerskan i kvinnan existerar i mycket högre grad än skådespelaren i mannen, jag kan inte svara hur mycket försäkran man behöver då det är en ekvation som bara du själv kan göra i ditt huvud.
Jag vill bara att vi ska vara dumnaiva av oss, vi har extra mycket av sådana typer män i Sverige tyvärr.
Ifall du inte ens tar med kvinnans mörkare natur i ekvationen så kan du enklare falla i fällan.
Ifall du inte litar på din förmåga att se igenom kvinnor som spelar för att få saker så blir du däremot en MGTOW som klumpar ihop alla kvinnor som lika hemska.
Tänk på kvinnor och relation som män och ligg, de flesta män är desperata och ligger gärna med en kvinna som inte alls håller måttet, men han måste bara ta med någon.
Kvinnor tänker på ungefär samma sak om män när det är dags för familjelyckan, hon måste bara finna någon som passar in i hålet som saknas i hennes liv. Hon kan inte längre vara lika perfektionistisk lagd som när hon söker en älskare.