Citat:
Ursprungligen postat av
Moment22x22
Nu har ju inte någon av oss skrivit att vi inte har något ansvar eller att vi skulle ha sex med någon oskyddat, så jag vet inte riktigt vad du pratar om.
Vad är det man säger därborta, your body, your choice?
( Citat:
Ursprungligen postat av Jenny9
Härliga tider för alla antifeminister. De bara längtar efter att få läsa om kvinnor som dött av infektioner och annat gore i samband med osäkra aborter. Kommer säkert komma ut bilder också, jag är glad för er skull, finns väl inget bättre för en antifeminist än en kvinnas sargade underliv?
Du: Och blir det inte aborter så är jag helt säker på att dessa fantastiska karlar kommer att stå på första parkett till att ta hand om sina avkommor, eller andras för den delen.
PRO life!! )
Well, okay then.
Ni har varit med från första stund och under tiden ni varit gravida har män inte haft något alls att säga till om.
Då föreslår jag att de vänder på klacken och går därifrån.
Ni har nekat allt samarbete så "go fuck yourselves!"
Lycka till med sympati från "pappa staten" när ni blir lite fler att försörja än systemet håller för.
Har jag förresten sagt att den största enskilda gruppen/gemensamma nämnaren bland knarkare, fyllon, självmordsoffer och de som sitter i fängelse är "ensamstående mamma". Statistiken för dem är skyhögt över "socioekonomiska faktorer".