Citat:
Fel lille vän. Det har inte kommit in någon anmälan alls.
Det är en efterbliven åklagare som valt att starta en förundersökning.
Trots att det ligger högar med outredda våldtäkter på poliserna bord runt om i landet.
Men detta ger ju publicitet. Och så rör det ju SD. Dåååååååååååååå måste man inleda en förundersökning.
Men när okända kvinnor drabbas hamnar det i högen på skrivborden tillsammans med alla andr outredda brott i detta land.
Det är lika mycket plakatpolitik kring detta som det är att öppna upp Assagnes förundersökning igen. Två brudar som självmant valde att knulla Assagne. Men sen ångrade sig. Eller så var där en annan baktanke.
Det smäller liksom inte lika högt att utreda stackars Lotta i Ludvika som blev gruppvåldtagen av ett gäng ensamkommande.
Det är så jävla patetiskt för någon klämt på en tutte.
Det ska bli en ren ära att få kryssa Peter Lundgren i helgen. Tänkte egentligen kryssa en annan SD:are. Men nu kan man bara inte låta bli att ge Peter ett kryss, bara för att reta upp alla "retards" som vi har i Sverige.
Det är en efterbliven åklagare som valt att starta en förundersökning.
Trots att det ligger högar med outredda våldtäkter på poliserna bord runt om i landet.
Men detta ger ju publicitet. Och så rör det ju SD. Dåååååååååååååå måste man inleda en förundersökning.
Men när okända kvinnor drabbas hamnar det i högen på skrivborden tillsammans med alla andr outredda brott i detta land.
Det är lika mycket plakatpolitik kring detta som det är att öppna upp Assagnes förundersökning igen. Två brudar som självmant valde att knulla Assagne. Men sen ångrade sig. Eller så var där en annan baktanke.
Det smäller liksom inte lika högt att utreda stackars Lotta i Ludvika som blev gruppvåldtagen av ett gäng ensamkommande.
Det är så jävla patetiskt för någon klämt på en tutte.
Det ska bli en ren ära att få kryssa Peter Lundgren i helgen. Tänkte egentligen kryssa en annan SD:are. Men nu kan man bara inte låta bli att ge Peter ett kryss, bara för att reta upp alla "retards" som vi har i Sverige.

Det är ändå Överraskande att det finns människor som tillåter sig se lagen gällande ofredande beroende på vem som är potentiell gärningsman. SD politiker går fria, invandrare skall hängas.
Lika överraskande att det finns de som fördömer kvinnan i utseende eller person. Vad vet ni egentligen om henne (och hur är ert utseende och vältränade kroppar) Kan samma övervikt.
Jag kan inte se annat än att varje kultuverad, något utbildad person skulle tycka att detta är förskräckligt. Möjligt att det finns apor som kan ursäkta ett övergrepp. Men vem skulle vilja (som kan välja) ha en man som uppför sig på detta vis?
Att man är ung och kåt... var vi alla. Men av en ledande, framträdande politiker måste man kunna kräva mera av. Jag blir kåt av charm och finess, inte ett överviktig monster som utan finess häver sig över mig.
Men det kanske är så SDare är. Tag fram kuken och....
Summa summarum blir jag bedrövad och förbannad att läsa vissa inlägg. Ja... Jag kan låta bli, men om detta är SDs inställning till kvinnor måste det bekämpas.
Förvånar mig samtidigt att på (nyheterna i går) så ser många kvinnor detta som något enkelt och utrett.
Nej jag är absolut inte på vänster kanten... Men jag tycker att ouppfostrade apor inte hör hemma i ledande roller oavsett politik eller företag.
Men det kanske är det som för några SD:are är folket...
Senast redigerad av Andrea600 2019-05-22 kl. 17:15.
Senast redigerad av Andrea600 2019-05-22 kl. 17:15.