2019-05-21, 12:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tercio
Mail hjälper väl knappast. Nödvändiga samtal får tas face to face naken i bastun så att ingen har en dold mikrofon.

SD bör hålla sina möten i blyinslutna rum plus förbjuda alla mobiltelefoner på möten. SDs idiotiska nolltolerans mot "rasism" är en av orsakerna. Man hoppas spela in en konkurrents "rasism".

Rösta på Afs istället och få vettiga företrädare istället!
Citera
2019-05-21, 12:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av NorthernAngel
Samnytt har varit förvånade tysta i frågan, det inlägg de gjorde så försvarade deras moderatorer SD i kommentarerna. De har fortfarande en pinnad artikel högst upp om att man skall rösta SD och jag kan inte ens hitta artikeln av Ekeroth där han skriver att han skall kryssa Winberg. Är den artikeln borttagen?

Jag tror inte Ekeroth är bakom. Han skulle aldrig ta i David Baas med tång. Han ville få in Winberg för att hon är det gamla gardet men så briserade denna historia. Det skall bli spännande att se vad Samnytt skriver framöver.

Jag tror inte Winberg skulle droppa bomben 6 dagar för valet utan att ha pratat med sin störste supporter och rådgivare, det är uteslutet. Ekroth hatar bögen Baas men du har väl hört talesättet "fiendernas fiende är min vän"
Citera
2019-05-21, 12:15
Medlem
NorthernAngels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ursprungligen
S*ra-Len* Bjälk* tydligen (a,a,ö) SDare och undersköterska från Halland.

SD har gått ut med hennes bild och någon har lyckats identifiera henne efter detta.

SD har gått ut med namn, bild och video.

https://www.youtube.com/watch?v=6_hvNaC0s6g&feature=youtu.be&fbclid=IwAR2U X4zSIFTc8NHiYW7B5IiLQwD0ibRN4mY0RsTMcucSCcdyFPZC0X 57Icg&app=desktop
Citera
2019-05-21, 12:22
Medlem
ursprungligens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bl1nk
Tror jag inte. Hon representerar den konservativa kvinnan. De lyssnar på henne och vad hon har att säga. De lyssnar inte på gubbarna.

Jag tror många uppfattar det som att man har gjort Peter till en "under dog" genom att inskränka på hans absoluta rätt att bli berusad och provtafsa på kvinnor i rummet.

SD kommer att tjäna jättemycket väljare på detta och även kvinnor som tycker synd om Peter nu och vill hjälpa honom handgripligen kommer att flockas till SDs valurnor.

Jag tror många kvinnor lyssnar igenkännande och identifierar sig med den ångerfulla Peter som går ut och tvättar den smutsiga byken tillsammans med den drabbade kvinnan i en naturlig och otvungen video på nätet.

Att sitta och försvara att man tycker som kvinna att det blev lite tokigt då man blev tafsad på bröstet av en överordnad inom partiet händer väl de flesta kvinnor som inte vill förlora sin position inom SD?

Jag tror att just videon kommer att stärka SDs valresultat signifikant.
Citera
2019-05-21, 12:26
Medlem
Peter Lundgren är en ful padda och hade nog inte fått några röster på sitt utseende. Tyvärr har han ju nu visats upp på bild, vilket förmodligen leder till färre röster. Om han dessutom har hållit fast tjejen när han tafsade så är han riktigt creepy. Annars är ju den bistra sanningen att alla tjejer blir tafsade på ibland, det betyder inte att det är rätt, men det betyder att det finns många misslyckade män i samhället. Normalt sett blir man förbannad och går vidare och funderar lite lätt på hur man bäst ska hämnas i framtiden. Det här var ju lysande.

Ofta läser man ju att män tolkar signaler fel och tror att tjejer är intresserade när de bara är trevliga. Vet man med sig att man väger 100 + och det inte är muskler så kan man ju faktiskt anta att tjejen inte är intresserad tills motsatsen är bevisad. Bara ett tips för att undvika framtida problem. Eller fråga först innan man börjar kladda.

Jag röstade faktiskt SD i riksdagsvalet, men jag röstar inte på paddor.
Citera
2019-05-21, 12:26
Medlem
Lite tafsande på en fest är väl inte så farligt, kvinnan verkar dessutom inte arg så vad är problemet? De har även pratat om detta med sina respektive.
Citera
2019-05-21, 12:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av NorthernAngel
Förlorar hon på.

Hon tycker det är värt ett försök att locka över några vilsna väljare som står och väger mellan KD och SD skulle jag tro..
Citera
2019-05-21, 12:29
Medlem
JustZlatans avatar
Peter hoppar av SR:s slutdebatt. https://sverigesradio.se/sida/artikel.aspx?programid=83&artikel=7224623

Citat:
"Tyvärr har Peter fått förhinder och tvingas därför ställa in debatten hos er imorgon", skriver partiets pressavdelning i ett mail till Ekot.

Charlie Weimers, partiets tredjenamn på listan, kommer ersätta Peter Lundgren i debatten.

Peter Lundgren hoppar även av Aftonbladets slutdebatt i morgon kväll.
Citera
2019-05-21, 12:31
Medlem
Jag såg detta fetto när han närvarade i prtiledardebatten med Federley och hon afrikanskan Bah.

Han var ju sämre än sämst. Jag som amatör svarade BÄTTRE på deras frågor än vad han gjorde.

Pinsamt att de inte har bättre.

Sjukt äckligt att de sparkade offret. Idioter.
Citera
2019-05-21, 12:36
Medlem
ursprungligens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Martlet
Jag såg detta fetto när han närvarade i prtiledardebatten med Federley och hon afrikanskan Bah.

Han var ju sämre än sämst. Jag som amatör svarade BÄTTRE på deras frågor än vad han gjorde.

Pinsamt att de inte har bättre.

Sjukt äckligt att de sparkade offret. Idioter.

Jag gillar den typen av ärlig signalpolitik från SDs styrelse. Att man bör förstå de ramar man har att förhålla sig till som kvinna i SD ska vara tydligt.

Peter går ut ur detta med högburet huvud och som en valvinnare. Aldrig har väl lite fylletafsande varit så rätt som i just detta sammanhang.

SD kommer att sopa banan med de andra partierna tack vare detta genidrag från honom.
Citera
2019-05-21, 12:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Itoy
Lite tafsande på en fest är väl inte så farligt, kvinnan verkar dessutom inte arg så vad är problemet? De har även pratat om detta med sina respektive.

Hennes make måste vara sverigedemokrat, för annars skulle han väl mosat Per när han på den där semesterresan pratade om hur han tafsat på fruns bröst!?
Citera
2019-05-21, 12:38
Medlem
MrBubss avatar
Sverige har totalt spårat ur.....och i Expressen anger man tonen.😟

Den viktigaste nyheten är fortfarande PL och domen mot mannen som våldtog en 8-åring för många år sedan är inte högst upp på nätbilagan....😯

Saknar faktiskt ord över prioriteringarna...
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in