2019-05-21, 12:39
Medlem
Rimberts avatar
Är det helt uteslutet att Winberg bara är bitter för att hennes kollega Lundgren aldrig har tafsat henne på brösten?
Tycker hon verkar lite knepig som går omkring och spelar in sina kollegor...
Har alltid tyckt att hon gett ett intryck av ett äkta white-trash och var lite förvånad när hon blev nominerad inför det förra EU-valet. Det måste ha funnits hundratals bättre namn att skicka till EU.
Senast redigerad av Rimbert 2019-05-21 kl. 12:44.
Citera
2019-05-21, 12:39
Avslutad
Stasi-samhällen är verkligen underbara. "Spela in dina vänner i hemliga inspelningar om deras privatliv, så publicerar vi" hälsningar Expressen/övr MSM. Slikt angiveri med tillhörande utpressning ska tydligen belönas med politiska poster. Man mår illa.
Citera
2019-05-21, 12:40
Medlem
Citat:
Vittnesmål 1

“Under valkonferensen träffades vi på ett hotellrum för att umgås och ta lite drinkar. Vi hade mycket roligt och spelade musik. Den berörda kvinnan älskar att dansa och gjorde så ganska energiskt. Jag och Kristina satt på sängen och diskuterade hennes roll som chef i parlamentet. Under dansen satte sig kvinnan i Peters knä och jag fortsatte diskussionen med Kristina, då vi inte var överens om hur en chef över personal ska bete sig. Jag såg inget tafsande överhuvudtaget. Vi beställde upp hamburgare och gin o tonic till rummet. Vi åt och efter det blev det läggdags, vi gick skilda vägar och min man gick ner till festligheterna.”

Vittnessmål 2

‘’Vi samlades i pausen mellan konferensen och middagen. Vi var på mitt och min väns hotellrum. Det dracks en del. Vi spelade musik och pratade. Några satt på sängen. Jag och Peter satt vid skrivbordet, så kom det upp någon låt som den berörda kvinnan gillade och hon började dansa. Sedan kom hon och satte sig i Peters knä. Jag såg aldrig att Peter tog henne på brösten för jag pratade samtidigt med mina vänner. Vi fortsatte att festa någon timme, sedan skildes vi. Då var alla glada, ingen som såg ledsen ut.’’
http://www.mynewsdesk.com/se/sverigedemokraterna/pressreleases/kommentar-gaellande-dagens-publicering-i-expressen-2876435?utm_source=rss&utm_medium=rss&utm_campaign =Subscription&utm_content=current_news

Eftersom vi redan suddat ut gränsen mellan våldtäkt (dvs påtvingat penetrerande sex med våldsinslag) och tafsande på brösten, varför kan vi inte, när vi ändå är i farten, sudda ut gränsen mellan att sätta sig i någons knä och att ta någon på brösten? Kan ju faktiskt upplevas som väldigt integritetskränkande att plötsligt slå sig ned i någons knä, utan att noggrant be om lov innan. Det är ju samtycke som gäller för sex, och där ingår att känna lite på brösten, så rimligen borde man även kunna inkludera knäsittande i samtyckeslagen.
Citera
2019-05-21, 12:40
Medlem
Kurt1s avatar
Jag gillar egentligen inte Peter Lundgren, men vad har vi för ett samhälle när vita medelålders män tydligen inte får komma med inviter till kvinnor i ungefär samma ålder?

Men enligt vänstersvinen är det tydligen okej att araber, afganer och negrer får sexuellt ofreda svenska tjejer hur som helst.

Nä, fy fan för alla PK-svin i Sverige!
Citera
2019-05-21, 12:41
Avstängd
AutDisceAutDiscedes avatar
Fattar inte vad MSM, politiker och gemene man fortfarande anser detta vara något att skriva om - båda är överens om att ett fel begåtts men hon anser detta utagerat och vill absolut inte polisanmäla och vill inte att någon annan heller skall göra det. Vad med att låta saken bero - två människor, som detta fall innefattar, har gjort upp och anser saken överspelad. Precis som två vuxna människor gör!
Citera
2019-05-21, 12:42
Medlem
ursprungligens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rimbert
Är det helt uteslutet att Winberg bara är bitter för att hennes kollega Lundgren aldrig har tafsat henne på brösten?

Det är nog många kvinnor i Sverige som drömmer om att få uppleva ynnesten att bli brösttafsad av alfahanen Peter Lundmarks nyfikna fingrar.

Winberg är säkert inget undantag i detta hänseende.
Citera
2019-05-21, 12:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ursprungligen
Jag tror många uppfattar det som att man har gjort Peter till en "under dog" genom att inskränka på hans absoluta rätt att bli berusad och provtafsa på kvinnor i rummet.

SD kommer att tjäna jättemycket väljare på detta och även kvinnor som tycker synd om Peter nu och vill hjälpa honom handgripligen kommer att flockas till SDs valurnor.

Jag tror många kvinnor lyssnar igenkännande och identifierar sig med den ångerfulla Peter som går ut och tvättar den smutsiga byken tillsammans med den drabbade kvinnan i en naturlig och otvungen video på nätet.

Att sitta och försvara att man tycker som kvinna att det blev lite tokigt då man blev tafsad på bröstet av en överordnad inom partiet händer väl de flesta kvinnor som inte vill förlora sin position inom SD?

Jag tror att just videon kommer att stärka SDs valresultat signifikant.
Du har ju totalt fel. Mer fel är svårt att hitta.
Citera
2019-05-21, 12:43
Medlem
JustZlatans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Martlet
Jag såg detta fetto när han närvarade i prtiledardebatten med Federley och hon afrikanskan Bah.

Han var ju sämre än sämst. Jag som amatör svarade BÄTTRE på deras frågor än vad han gjorde.

Pinsamt att de inte har bättre.

Sjukt äckligt att de sparkade offret. Idioter.

SD sparkade inte offret. SD sparkade den korkade Judas Kristina Winberg som läckte till pressen.
Citera
2019-05-21, 12:44
Medlem
Citat:
Jag gillar den typen av ärlig signalpolitik från SDs styrelse. Att man bör förstå de ramar man har att förhålla sig till som kvinna i SD ska vara tydligt.

Peter går ut ur detta med högburet huvud och som en valvinnare. Aldrig har väl lite fylletafsande varit så rätt som i just detta sammanhang.

SD kommer att sopa banan med de andra partierna tack vare detta genidrag från honom.
Om Peter Lundgren kommer att "sopa banan" med de andra efter ett sexuellt ofredande är det ju något riktigt galet i svensk politik.
Citera
2019-05-21, 12:44
Medlem
Citat:
Jag gillar den typen av ärlig signalpolitik från SDs styrelse. Att man bör förstå de ramar man har att förhålla sig till som kvinna i SD ska vara tydligt.

Peter går ut ur detta med högburet huvud och som en valvinnare. Aldrig har väl lite fylletafsande varit så rätt som i just detta sammanhang.

SD kommer att sopa banan med de andra partierna tack vare detta genidrag från honom.
Du lever ju totalt i en egengjord bubbla.
Citera
2019-05-21, 12:45
Medlem
Saltkatts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tercio
Mail hjälper väl knappast. Nödvändiga samtal får tas face to face naken i bastun så att ingen har en dold mikrofon.

Man får nog utgå från att bastun är buggad...
Citera
2019-05-21, 12:48
Medlem
Han är inte bara fet och ful - han är feg också, som inte försvarar sin partiposition i de återstående valdebatterna. Vill ni rösta in en som är fet, ful och feg att representera sverigevännerna?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in