2019-05-16, 12:45
Medlem
EghtLeggeds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cherrybeat
Mår skit - känner mig både arg desperat och orolig över att inte ha nåt att äta och inga kr kvar. Mat är liksom det mest basala man har.

Som vanligt så log h*n åt det när jag vet att h*n sedan äter sin feta stek med sås och potatis samt åker ner till Tyskland för att köpa horor .. blir så jävla ÄCKLAD alltså. Och arg.

Vissa människor bara njuter av att se en lida trots att man inte förtjänar det.
Nästa gång du får pengar igen så säger du inget till denna person.
H*n kommer försöka att sabba det för dig annars.
Citera
2019-05-16, 16:16
Medlem
Är så djävulskt jävla trött på att jämt och ständigt bli satt i en slags psykolog-sits där jag mer eller mindre tvingas hjälpa andra stackare, när jag själv mår riktigt jävla risigt. Blir så irriterad på det att det inte finns ord....
Citera
2019-05-16, 17:02
Medlem
silverbringas avatar
Citat:
Är så djävulskt jävla trött på att jämt och ständigt bli satt i en slags psykolog-sits där jag mer eller mindre tvingas hjälpa andra stackare, när jag själv mår riktigt jävla risigt. Blir så irriterad på det att det inte finns ord....

Hur menar du? Att den som du vill ska lyssna på dig kan relatera till det du säger och plötsligt går på om sina egna problem?
Citera
2019-05-16, 17:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av EghtLegged
Jag är en sådan som bryr mig mycket om andras mående. Kanske därför jag är så ensam också. Folk delar inte min syn på medmänsklighet.

Idag mår jag hyfsat bra ändå. Boende har jag fixat så man slipper den krisen.
Är rädd för att jag ska få en panikattack över att jag snart kanske dör av min hjärntumör. Vet inte om jag vågar att röntga hjärnan nästa gång det är dags.
Jag hoppas verkligen läkaren har rätt om att jag inte kommer drabbas av den om ens 20 år.
Det är svårt att tänka på annat när man är ensam.
Hade vart trevligt att få känna på lite medmänsklighet.
Vill bara slippa all panik jag haft. Hade redan enorm panik innan upptäckten av tumören och hur mycket jag än försöker så kan jag inte sluta att tänka på den.

Vilken sorts tumör har du? Kanske samma som jag? Man kan inte skicka PM till dig tyvärr annars hade jag gjort det
Citera
2019-05-16, 17:23
Bannlyst
Jag ska sluta att besvära andra med mina bekymmer , finns ingen lösning i alla fall för mej ,

väntar bara på rätt datum nu .
Citera
2019-05-16, 17:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av silverbringa
Hur menar du? Att den som du vill ska lyssna på dig kan relatera till det du säger och plötsligt går på om sina egna problem?

Hej!

Nej jag menar inte så. Bara att jag var tvungen att stänga av pm-funktionen för att folk ständigt skriver till mig om sina självmordsplaner. Dom söker svar och ibland stöd i sitt beslut. Jag känner att jag sätts i en helt omöjlig sits liksom. Mår själv dåligt så det blir som att en blind leder en blind.
Citera
2019-05-16, 18:13
Medlem
silverbringas avatar
Citat:
Hej!

Nej jag menar inte så. Bara att jag var tvungen att stänga av pm-funktionen för att folk ständigt skriver till mig om sina självmordsplaner. Dom söker svar och ibland stöd i sitt beslut. Jag känner att jag sätts i en helt omöjlig sits liksom. Mår själv dåligt så det blir som att en blind leder en blind.

Då är jag med.
Citera
2019-05-16, 18:17
Medlem
Begntts avatar
"som att en blind leder en blind"
Om någon har syn fast inte är medveten om att den ser så tror den att den är blind men den ser ändå 👀??

Unconsius vision >> blindsight
Citera
2019-05-16, 19:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av darkfun
Jag ska sluta att besvära andra med mina bekymmer , finns ingen lösning i alla fall för mej ,

väntar bara på rätt datum nu .

Nej varför då?

Hur är det med dig? Vad har du för bekymmer?
Citera
2019-05-16, 20:02
Medlem
Dopaminas avatar
Vilken jävla hordag. Ena läkaren försökte utförsäkra och döda mig. Den nya läkaren försökte sterilisera mig med hjälp av läkemedel. Psykiatriker alltså. Jag vill ha barn en dag! Fatta. Sen det här orerandet kring bensodiazepiner. Jag är ständig orolig för att få gå CT med tvång så att jag inte klarar av att gå till jobbet och just det höll på att hända idag. Har de ingen quickfix för C-PTSD eller vill bevilja långvarig psykologbehandling i år kan de gott sluta gnälla om att jag står på bensodiazepiner.

Idag mår jag uruselt. Skulle behöva en kram av den här killen jag är betuttad i men han har fullt upp med annat. Oxytocin skulle kunna rädda mig. Exet drog förbi med lite saker som var mina och det var mest plågsamt. Det kändes som att träffa en främmande människa. Avståndstagande och kylig.

Livet gör ont.
Citera
2019-05-16, 21:49
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Mellinie
Nej varför då?

Hur är det med dig? Vad har du för bekymmer?

Det är inte så bra här , ingen ide att förklara mer
så bry dej inte om mej
jag är ett hopplöst fall !!

du får ha en bra kväll . ska sova här snart .
Citera
2019-05-17, 07:25
Medlem
Mår så dåligt, saknar mitt liv!
Förstår inte att man tvingar människor att ta läkemedel. 😭😭😭

Så rastlös, huvudvärk och kan inte sova.

Får typ en panikattack 😭
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in