Citat:
Ursprungligen postat av
darkfun
Illamående och varit nära att spy några ggr nu på kvällen , mår inte bra alls !!
blundar jag så börjar det snurra precis som att man ska svimma ? så håller mej vaken trots att jag är jättetrött .
Riktig skitdag i dag , fy fan !!
Usch, dags för läkare kanske om det inte blir bättre?
Jag mår riktigt bra. Känner mig väldigt peppad efter att ha lyssnat på reggae en hel del. Läser dagligen för att hjärnan ska börja fungera även om det är skittråkigt. Men (I Guess) vill kunna sådant andra släktingar kunnat och kanske också arbeta utomlands någon gång. Det är ju inte särskilt svårt än så länge det jag läst denna vecka men vill att allt ska sitta ordentligt. Inte bara transkription-translation- replikering, mitos och alla de andra mer enklare kunskapsnivåer utan vill avancera. Jag saknar ju helt utbildning och då är det ju en del att ta in. Tror dock att cellen sitter rätt bra efter de här skittråkiga dagarna jag lagt på dem och beteenden kring dem.
Matte nästa och fysisk

naturvetenskap och biologi är ju enklare ämnen. De andra två måste man tänka kring. Har lärt mig otroligt mycket de här veckorna . På mindre än en månad har jag ju ändå gjort två ämnen såpass bra att lite repetitioner är vad som krävs för att jag nog kommer kunna få ganska höga betyg den dagen jag är redo för studier. Men cellen har typ krävt en vecka för att beta in

vill kunna få hjärnan lika effektiv som förr men känner mig blåst. Bara jag dragit mig igenom alla A kurser så jag kan börja skriva istället men återhämtningen är sjukt viktigt att fortsätta kämpa mig igenom. Jag borde klara av alla gymnasieämnen på mindre än ett år. Eller iallafall ett år för att få högskolebehörighet. Det svårare är att kicka igång hjärnan och fortsätta att aktivt göra något. Somnade twice idag nästan eller tvingades vila två ggr eftersom jag inte orkade hålla upp ögonen av utmattning enbart av att kolla på någon YouTube film. Och då är jag någon som ALDRIG lägger mig mitt på dagen. Och den jäkla ADHD:n, huh! Jag hoppas dock att mitt minne ska återhämtas först. Ingen press lite stress.
Ska bli intressant att se om jag klarar av att fortsätta trots utmattning som kommer över mig eller koncentrationsstörning.
Självhjälp är bästa medicin.