Citat:
Ursprungligen postat av
Cheddarjoe
På vilket sätt anser du att jag är en fjolla? På vilket sätt är jag hjärntvättad? Du slår mig inte som en bildad man och därför har du kanske inte mycket att förlora och då kan man ge sig i handgemäng med Ahmed och Ahmed men om man har en bra situation i livet och lever välbeställt så saknas incitament. Läs på komvux och börja tänk före du yttrar dig unge man
Vad sägs om din egen och dina vänners förbannade överlevnad?!
Men nej, vi måste ju förstås tänka på den månatliga inkomsten staten i all sin gudomlighet låter oss ha.
Jag kan hålla med dig om att svaret du fick var "dystopiskt", men det är inte ett särskilt otroligt framtidsscenario om du lägger ihop de skeenden som nu är fullt synliga.
Citat:
Ursprungligen postat av
Enoch.Thulin
Den här typen av dominansbrottslighet är oftast helt oprovocerad. Har man inte bott under en sten de senaste 20 åren så har man sett detta blattebeteende många gånger. De övriga filmerna visar på en tydlig linje av detta beteende.
Precis, det räcker med din blotta existens för att de här stenåldersmänniskorna ska bli helt tokiga.
Jag minns för några år sedan när jag var på Granny goes Street, en gratisfestival i Falun. Syster Sol spelade, och hade ett kort men djupt tal om sexualbrott.
Samtidigt som afghanäcklena i publiken fortsatte trakassera tjejer, och utanför området valde att ställa till bråk med vanligt folk i allmänhet.
Jag höll på att få en avslagen glasflaska i huvudet för att afghanen tyckte att han 'ägde' gångbanan.