Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2019-05-07, 00:13
  #1
Medlem
kukflashs avatar
Hittade en video på nätet där en kille åker omkring i sin EPA-traktor och blir stoppad av två stycken invandrare som börjar misshandla honom och filma allting.
Vet någon mer om detta? Hittar ingen artikel... länk till filmen:
https://www.facebook.com/10000881790...1ODcwMDgxNzU1/


edit: Borttagen? Snor en av länkarna i kommentarerna här! Tack. https://www.youtube.com/watch?v=jLPzpjk1jfk
__________________
Senast redigerad av kukflash 2019-05-07 kl. 00:25.
Citera
2019-05-07, 00:17
  #2
Medlem
Leandudes avatar
https://youtu.be/4O1BYNHURI0


För de som inte har Facebook
Citera
2019-05-07, 00:24
  #3
Medlem
https://www.youtube.com/watch?v=jLPzpjk1jfk
Verkar ha blivit borttagen, hann ladda ner den!
Citera
2019-05-07, 00:26
  #4
Avstängd
Påminner lite om "blattar bråk"-serien.
Mycket lustigt.

Videon för tankarna till hur det kommer vara när Sverige får Sharia-lagar.
Citera
2019-05-07, 00:41
  #5
Medlem
Hur började det undrar jag, och varför sitter medpassageraren kvar inne i fordonet till synes helt opåverkad och oengagerad?
Citera
2019-05-07, 00:46
  #6
Medlem
skeyo!s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av impasto
Hur började det undrar jag, och varför sitter medpassageraren kvar inne i fordonet till synes helt opåverkad och oengagerad?

För att han är väldigt rädd antagligen. Du hade väl självklart lagt dig i och dödat dom
Citera
2019-05-07, 00:48
  #7
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av skeyo!
För att han är väldigt rädd antagligen. Du hade väl självklart lagt dig i och dödat dom

Ja självklart hade jag börjat veva om jag såg min polare bli misshandlad. Men dom inblandade ser rätt unga ut, så det är väl förklaringen.
Citera
2019-05-07, 00:54
  #8
Medlem
skeyo!s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av impasto
Ja självklart hade jag börjat veva om jag såg min polare bli misshandlad. Men dom inblandade ser rätt unga ut, så det är väl förklaringen.

Risken att det hade spårat är väl då om nått i den åldern, tycker mest synd om snubben och sparken när han skulle köra därifrån va onödig. Kanske att han "förtjänade" lite tilltuffsande, vem vet, även om jag inte direkt förespråkar våld idag så finns det ibland en anledning, dock så finns det andra vägar att gå än att dra ut någon ur bilen för att förnedra/slå.
Citera
2019-05-07, 00:54
  #9
Medlem
pirata-codexas avatar
hm, kan det vara en ide kanske att svenska ungdommar börjar protestera mot mena folket iallafall HEMMA, så kanske ppap johan och mamma ritva (påhittade namn) röstar något annat än miljövänstern?

Sjukt på min ära!

Hade dessa babianer sprungit lösa i ryssland hade man brytit benen av fanskapen!
Citera
2019-05-07, 00:57
  #10
Medlem
yungyeeys avatar
Kom igen nu, blatten gör ju alla en tjänst att misshandla en epa-traktorförare, har oxå alltid velat göra det men jag är en riktig svenne vet någon hur det gick till? ropa de stanna å han stanna å gick ut? varför har han en sydstatsflagga? och i minaögon är inte det där en misshandel, (men vet inte vad som hände före videon)lätt spark i röven, en ordentlig spark i ansiktet, men såklart helt fel.
ska tillägga att jag inte har något ljud.

Edit: ska oxå tillägga att jag ser att de är olika åldrar. 15 och 20ish åldern(?). har varit med om och sett värre slagsmål/bråk. några månader på kåken skulle jag straffat blatten med.
__________________
Senast redigerad av yungyeey 2019-05-07 kl. 01:01.
Citera
2019-05-07, 01:10
  #11
Medlem
CpPraktikantens avatar
Så går det när barnen blir uppfostrade av naiva pacifister som tror att man kan resonera med impulsiva djur. Araber/niggrer/undermänniskor fungerar inte som oss, de förstår bara våld.

Till er som har barn: lär dem att man faktiskt får slå tillbaka om någon håller på såhär. Tvinga på dem boxningslektioner eller annan kampsport.
Citera
2019-05-07, 01:11
  #12
Avstängd
Peterbarness avatar
Blattarna är redan namngiva på snap, Kil.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback