Varning!
Ni som avskyr sötningsmedel och brukar köpa Freeway Cola (röd) bör se upp från nu. Utan att meddela på något sätt så säljs de "gamla" ut och de "nya" med socker och sötningsmedel fasas in.
Det fanns ingen tydlig info om detta på flaskan utan etiketten ser exakt likadan ut tills man läser innehållsförteckningen.
Jäkligt svagt av Lidl att inte informera om detta på ett tydligt sätt.
Varför gör man det, det finns ju Zero och Light om man nu inte vill ha socker?