Citat:
Ursprungligen postat av
don tony
Deras Gulasch på Biff är riktigt bra. Undvik den med fläsk..
Plåtburk för 14:-
Duktigt drag i den, absolut, har alltid ett par burkar i skafferiet.
Man får dock inte vara överkänslig mot fett då vissa av köttbitarna består av... just fett!
Men jag gillar den, ibland blir det en burk över en tallrik makaroner.
Nu kom jag på dagens middag, har kokt ris i kylen så det blir att tömma en burk gulasch över riset och in i mikron!