Citat:
Vad Åkesson gjorde där var en gåta, jag infiltrerade mötet...istället för att ta sig tid att debattera med Kasselstrand höll han nån slags barnvänligt drömträffen i Tv4-möte....han höll inga tal utan stod & såg väldig kortväxt ut iförd svarta lackskor utan minsta skitfläck på...och tog emot selfies i ringlande led av Heja Jimmie narcissist supportar av varierad nationalitet, man kan säga att dom funkade som hans skoputsare mot natura, imponerande nej till EU merchandise erbjöds i-form av gratis kaffemuggar som det stod "SD" på,
Jimmy hade tagit med sig en bullpåse också.
Det fungerade också som ett bokbord...jag kom mig inte riktigt nära då jag inte ville drabbas av nässelfebern men vi kan väl utgå ifrån att litteraturen som erbjöds var Jimmies självbio "Satans politrucko"
Det gick hem & överensstämde precis med Lätt & Lagom-budskapet jag fick hem i brevlådan idag "SD i EU-valet "Mera Sverige, mindre EU"
Jimmy hade tagit med sig en bullpåse också.
Det fungerade också som ett bokbord...jag kom mig inte riktigt nära då jag inte ville drabbas av nässelfebern men vi kan väl utgå ifrån att litteraturen som erbjöds var Jimmies självbio "Satans politrucko"
Det gick hem & överensstämde precis med Lätt & Lagom-budskapet jag fick hem i brevlådan idag "SD i EU-valet "Mera Sverige, mindre EU"

Så den här (för övrigt märkligt sakliga) texten publicerades alltså innan SD:s möte:
https://www.svt.se/nyheter/lokalt/vasternorrland/kasselstrand-och-akesson-motte-motdemonstranter
Jag måste säga att jag inte alls fattade först vad Jimmie Åkesson gjorde på platsen över huvud taget. Eller, vad fan: hade SD möte senare, eller var Jimmie bara där i samband med Kasselstrands framträdande? Jävligt förvirrande. Det är bara för märkligt om Jimmie har blivit någon sorts AfS-hangaround. Han kan ju inte supporta ett parti som utmanar hans SD om makten. I teorin, alltså.