2019-05-07, 09:34
Medlem
Oh-be-wans avatar
Killarna skulle kräva pengar av socialen och försäkringskassan och sagt att man fick ont i axeln och kräva stora pengar från försäkringskassan. Skulle man inte få igenom kraven så är det att göra uppror med eld som gula västarna. Men ja de är helt för mesiga för något sådant. De kommer nog begå självmord lite senare i ren skam.
Citera
2019-05-07, 09:37
Medlem
Lichtblicks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GlennvonGoteborg
Jävlar vika mesiga svenska killar. Man skäms.

Ja jävlar i mig. Speciellt då dessa blattar är taniga jävlar som knappt kunde utdela en ordentlig spark.
Såna där som är stora och kaxiga för att dom vet att varje Svensk backar för att dom inte vill bråka, men när det kommer till krita så får dom stryk eller springer snabbt med svansen mellan bena.

Folk måste lära sig att släppa ut sin ilska och börja mata. Ja, det gör ont att få lite slag men det är bara blåmärken. Stå upp för er även fast ni kanske kan råka ut att få lite stryk! Det kan vara ni som faktiskt ger dom stryk.
Citera
2019-05-07, 09:41
Medlem
GlennvonGoteborgs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lichtblick
Ja jävlar i mig. Speciellt då dessa blattar är taniga jävlar som knappt kunde utdela en ordentlig spark.
Såna där som är stora och kaxiga för att dom vet att varje Svensk backar för att dom inte vill bråka, men när det kommer till krita så får dom stryk eller springer snabbt med svansen mellan bena.

Folk måste lära sig att släppa ut sin ilska och börja mata. Ja, det gör ont att få lite slag men det är bara blåmärken. Stå upp för er även fast ni kanske kan råka ut att få lite stryk! Det kan vara ni som faktiskt ger dom stryk.

Exakt! Hade det varit 4-5 stora blattar. Ja då springer man därifrån. Ingen idé att dö så ung. Men två mot två och dessutom taniga blattar.
Vad gjorde svenskens kompis? Satt kvar i bilen som en riktig fitta.
Citera
2019-05-07, 09:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Firewaia
Jag säger inte att "ortens kids" inte beter sig såhär ändå. Men här fanns för en gångs skull en jävligt tydlig anledning. Åker man runt med en flagga som stödjer slaveri kanske man inte borde höja på ögonbrynen när mörkhyade thugs blir sura?
Jag ser din poäng men mörkhyade? Sen när togs araber som slavar till USA? Tvärtom, de håller själva slavar och det än idag. Eller du tänker att en japan skulle sett den och också känt sig träffad?
Citera
2019-05-07, 09:42
Medlem
Firewaias avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tennant
"mindre smickrande för mörkhyade"? Vilka fantasier.

Era påfund har jag "absolut noll förståelse" för.

Ni får för er precis vad som helst.

Ni är vansinniga.
Vem är ni? Vad har jag fått för mig? Det är väldigt omdiskuterat huruvida flaggan skall stå för frihet eller förtryck och det tycks vara ganska enligt vad de som är mörkhyade tycker i majoritet?
Citera
2019-05-07, 09:44
Medlem
Firewaias avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sazed
Jag ser din poäng men mörkhyade? Sen när togs araber som slavar till USA? Tvärtom, de håller själva slavar och det än idag. Eller du tänker att en japan skulle sett den och också känt sig träffad?
Nej självklart inte, men vi pratar fortfarande som sagt om ett gäng "ortens kids" där de nog är mindre nogräknade med den perfekta etymologiska förklaringen till slaveri och mörkhyade.
Citera
2019-05-07, 09:45
Medlem
RadioDDR1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tropicanan
Apor är ju djur, det måste ju betyda att man får avliva dessa?
Djur som är våldsbenägna måste nämligen avlivas, Hoppas inte dem är av en utrotningshotad art.

Om nu dessa illegala bosättare skulle dömas för denna råa misshandel med rasistiska förtecken så kommer straffet att bli en fika med en socialtant. Saft och bulle på socialkontoret, ajabaja.
Citera
2019-05-07, 09:46
Medlem
ADHD-syndromets avatar
Det är exakt så dessa grottmänniskor och smutsfolk fungerar . Inget förvånande egentligen .
Men jävligt tuffa grabbar de där . Spark i nyllet Wow ! Hoppas babbekräken blir sönderslagna själva!
Citera
2019-05-07, 09:48
Medlem
Sydstatsflaggan verkar ha väldigt lite eller inget alls med det här att göra.
Araben frågar "VEM ÄR BÖG??".

Nån här nämnde att svensken spelat för hög musik i bilen.
Stämmer det så kan jag tänka mig att araberna, på ett inte så trevligt sätt, sa till svensken att stänga av musiken, där svensken svarade nåt i stil med "håll truten arabbögjävel!".
Araberna blir vansinniga och springer fram mot bilen innan svensken hinner köra därifrån, och han vågar inte riktigt köra över dem.

Citat:
Åker man runt med en flagga som stödjer slaveri kanske man inte borde höja på ögonbrynen när mörkhyade thugs blir sura?

Jag tvivlar på att araberna kände till flaggan, ännu mindre på att amerikanska slaveriet är ett känsligt ämne för dem.
Det var svarta västafrikaner som skeppades bort till Amerika för slavarbete, inte araber.
Araberna själva fångade och slängde östafrikaner i burar för att ta hem dem till MENA.
Citera
2019-05-07, 09:50
Medlem
Citat:
Gotland? Va?

Och din "raggarflagga" står ju också för något som kanske är mindre smickrande för mörkhyade? Du har absolut noll förståelse för det?
Mörkhyade? Vem fan är mörkhyad i filmen?
Citera
2019-05-07, 09:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Manskahahusvagn
Den finns på FNs och FBIs listor över rasistiska symboler. Invandrarkillarna bör komma undan med nödvärn eftersom se avbröt ett pågående brott. Envarsingripande är lagligt vid pågående brott.
Den är inte förbjuden däremot hissar man inte den utanför officiella byggnader i USA längre för negrerna tjafsar så mycket.
Vi får väl se om invandrarkillarna kan förklara misshandeln lika bra som du kan då brottet är polisanmält.
Senast redigerad av OberynMartell 2019-05-07 kl. 09:56.
Citera
2019-05-07, 09:54
Medlem
Klownfaces avatar
Citat:
Jag säger inte att "ortens kids" inte beter sig såhär ändå. Men här fanns för en gångs skull en jävligt tydlig anledning. Åker man runt med en flagga som stödjer slaveri kanske man inte borde höja på ögonbrynen när mörkhyade thugs blir sura?

Då har du också full förståelse om ett gäng skinheads slår sönder en muslim? Jag menar, det står ju ändå i hans bok han dyrkar att "otrogna" ska dö, förslavas eller konvertera?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in