2019-05-07, 17:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av rotebro-conny
Det finns namnuppgift på samtliga i tråden.

Var?
Citera
2019-05-07, 17:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av CaseyRyback
Jo, ganska oskyldigt det hela. Händelsen har fått extrema reaktioner på grund av förövaren har invandrarbakgrund. Hatet piskas upp på sociala medier och det finns nu en allvarlig hotbild finns mot GM med familj.

Haha det finns ingen hotbild mot familjen din pajas. Att snorungen själv känner sig själv hotad är väl inte så jävla konstigt! Han har hållt på såhär i ett par års tid, dax att nåt händer nu! Han har även hotat med kniv hej vilt flera gånger och även misshandlat flera småtjejer! Ut me packet!
Citera
2019-05-07, 17:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kukflash
Hittade en video på nätet där en kille åker omkring i sin EPA-traktor och blir stoppad av två stycken invandrare som börjar misshandla honom och filma allting.
Vet någon mer om detta? Hittar ingen artikel... länk till filmen:
https://www.facebook.com/100008817907010/videos/2037146153255962/UzpfSTEwMDAwMDExMTA1NDE1MjoyNjY1OTg1ODcwMDgxNzU1/

edit: Borttagen? Snor en av länkarna i kommentarerna här! Tack. https://www.youtube.com/watch?v=jLPzpjk1jfk

Sett videon, men missade Stars and Bars. Epatraktorförare har jag otroligt svårt att sympatisera med, Epatraktorförare som har sydstatsflagga om möjligt ännu svårare att sympatisera med. Ska vi gissa att bilburen ungdom varit provocerande? Som jag sa när jag såg klippet: Vem är det meningen man ska tycka synd om?

Epatraktorförare lyder inte trafikregler utan kör lite som de vill. Ok att de inte ska ha spö för det, men nån måtta får det vara på deras terroriserande av anda människor också.

Kommer det klipp på moppeförare som attackeras kommer jag inte ha några problem att se vems ansvaret är då jag blivit väckt många gånger av moppeförare som kört som dårar ute på somrarna
Citera
2019-05-07, 17:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sav
Precis. Folk kommer råka illa ut om dom tror att dom kan slå ned babbarna. Visst, du kan mycket väl klara av att knocka de seniga blattarna på plats i den första situationen. Sedan måste du vara väl medveten om att våldet kommer komma tillbaka i tiofald någon vecka eller månad efteråt. Knivstucken eller bara nedbankad av 10-15 blattar i gäng. Man kan inte gå runt och knocka någon, nästan oavsett om det är blatte eller inte, och inte förvänta sig ett bollträ i bakhuvudet en tid senare. Inte värt det.

Det är därför du lägger dig platt och tar den i analet.
Bra du räddar säkert nån liten flicka från att bli våldtagen den kvällen i vart fall.
Citera
2019-05-07, 17:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Valpen_
Sydstatsflaggan är en symbol för fattiga vita, en utsatt folkgrupp som rasister brukar kalla för "white trash".

Fan heller, den är symbol för slaveri och bör ligga under HMF precis som röda tyska flaggan med hakkorset mot vit bakgrund
Citera
2019-05-07, 17:17
Medlem
Säkert varit uppe tidigare, men vi kan väl ändra det till 3? Personen som står o filmar får va guilty by association rakt av
Citera
2019-05-07, 17:17
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av mattep74
Sett videon, men missade Stars and Bars. Epatraktorförare har jag otroligt svårt att sympatisera med, Epatraktorförare som har sydstatsflagga om möjligt ännu svårare att sympatisera med. Ska vi gissa att bilburen ungdom varit provocerande? Som jag sa när jag såg klippet: Vem är det meningen man ska tycka synd om?

Epatraktorförare lyder inte trafikregler utan kör lite som de vill. Ok att de inte ska ha spö för det, men nån måtta får det vara på deras terroriserande av anda människor också.

Kommer det klipp på moppeförare som attackeras kommer jag inte ha några problem att se vems ansvaret är då jag blivit väckt många gånger av moppeförare som kört som dårar ute på somrarna

Intressant inlägg. EPA-traktorer och mopeder för all del men vad har du emot sydstatsflaggan?

Citat:
Ursprungligen postat av SnilleFix
Jag blir mer och mer radikal i tänket för var dag som går när man ser hur sjukt Sverige är..

Fullt naturligt. Går numera nästan runt och hoppas på att bli påhoppad vid rätt tillfälle (springkniv i jackan).
Citera
2019-05-07, 17:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mattep74
Fan heller, den är symbol för slaveri och bör ligga under HMF precis som röda tyska flaggan med hakkorset mot vit bakgrund
När var araber slavar i USA?
Citera
2019-05-07, 17:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av wazzobazzo
Intressant inlägg. EPA-traktorer och mopeder för all del men vad har du emot sydstatsflaggan?

Rasistisk och står för slaveri av folkgrupp. Dessutom står den för uppror mot demokratiskt vald stat
Citera
2019-05-07, 17:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av KappaPridexd
När var araber slavar i USA?

Araber? Du vet att USA hade slaveri av negrer fram till 1865 va?
Citera
2019-05-07, 17:19
Medlem
Citat:
En film som visar hur två killar ger sig på en tredje med hot, sparkar och slag har fått stor spridning och uppmärksamhet i sociala medier.
Händelsen är polisanmäld:
– Nu vill vi utreda den i lugn och ro, säger Fredrik Persson vid polisens ungdomsgrupp.
https://www.nwt.se/2019/05/07/jag-ar...iga-foraldrar/

Citat:
Ursprungligen postat av Zaedrews
Japp nu vänder det. Nu är det reaktionerna som beklagliga.

Vaddå, äta sin jävla bulle till kaffet och runka bakom polisstationens kontorsbord.
Jävla horor i det här landet, men vad tänkte man sig att ett smygkommunistiskt rövhål till land skulle vara?
Citera
2019-05-07, 17:20
Medlem
JustZlatans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ferneth
Enligt en bekant till samtliga inblandade så berodde det på att föraren spelat hög musik.

Då spelade volymen knappast någon roll, utan det var vilken musik det var som spelades som var problemet. Blattar spelar själva skyhög arabmusik i bilar.

Citat:
Ursprungligen postat av lillapaddington
GMs bruscha (MA) är dömd för skadegörelse. Han krossade en fönsteuta genom att kasta en vattenpipa. Målsägande är Kils kommun.
https://minfil.com/YfQbm4obna/Unknown-2_pdf

Lägg märke till att alla ”barn” i hushållet är födda den fjärde.
20030404 (GM i detta misshandel-fall)
20020704
20010704

De två sista är till och med födda samma månad.

Man tänka sig att GM kom hit först för att sedan hämta hit hela familjen tre månader efteråt? De andra två ”barnen” kanske kom hit samma dag och fick personnummer baserat på dagen de kom hit då de konstigt nog inte hade pass eller id-kort med sig...

Bra gräv. Då handlar det antagligen om asylfuskare och detta är tacken för att de fick komma till Sverige. Utvisning av hela familjen vore ett lämpligt straff. Men det kommer säkert inte att hända någonting, inte ens ungdomsvård. Street justice är det som gäller om man vill ha någon form av rättvisa.
Senast redigerad av JustZlatan 2019-05-07 kl. 17:23.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in