2019-05-07, 09:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av NegerSkinka
Sluta prata om flaggan, blattejävlarna har inte en jävla aning om vad det är!

Citat:
Ursprungligen postat av OberynMartell
Det är väl bara Bill Cosby negrer som skulle må dåligt. Babbarna i filmen har väl aldrig sett en flaggstång ens. Kil får läggas till alla orter där integrationen misslyckats.

Man vet inte vad som föranlett händelsen man ser i videon. Det kan vara så att de har buskört med epan, ropat okvädningsord eller på annat sätt retat upp dom.
Citera
2019-05-07, 09:04
Medlem
Kimbatross avatar
"Tack för att ni valde Sverige."
Citera
2019-05-07, 09:05
Medlem
ReiseReises avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lopesan
Ser ingen sådan flagga eller är jag helt blind?

Edit: såg den nu, på taket på epan.....
Och vad fan vet blattesvinen om amerikansk historia, dom hatar ju usa

Det får lära sig på SFI kurserna att nästan alla svenskar är rasister och att de ska tolka mer eller mindre allt som rasistiskt. Sedan ger de sig ut i samhället och arbetslivet, och anmälningar om kränkningar bara faller in som ett vattenfall hos DO. Man kan ju knappast klandra dem när batikhäxorna på migrationsverket och SFI bara matar dem med denna förvrängda samhällssyn.
Det är ungefär som svarta barn i USA som mer eller mindre får lära sig av deras Black Lives Matter föräldrar att hela jävla samhället är emot dem och att de aldrig kommer att lyckas oavsett hur mycket de presterar, just pga rasism, därför ger de upp väldigt fort och tar till desperata metoder.

Killarna i videon kan säkert ingenting om USAs historia eller kulturarv, men de har fått lära sig identifiera de "rasistiska symbolerna", sedan försöker de ju själva leva efter den amerikanska ghetto modellen så sydstatsflaggan är nog inte så främmande för dem.

Har spolat fram och tillbaka på video ganska mycket men förstår fortfarande knappt ett skit av vad han säger.
Har för mig att han säger "TA BORT DITT TAK" varpå svenska grabben ropar "ja ja jag åker härifrån!"

Som sagt så tror jag inte grabbarna hade några provocerande intentioner, utan såg troligtvis inte "allvaret" i att ha en sydstatsflagga mer än att det ingår lite i redneck kulturen som många fordonsintresserade grabbar i gymnasiet har.
Senast redigerad av ReiseReise 2019-05-07 kl. 09:14.
Citera
2019-05-07, 09:08
Medlem
WhenAllLightDiess avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Firewaia
Hahaha, vad fan tror folk ska hända om man åker runt med en sydstatsflagga? Vi bor inte i 50talet Sverige idag när ingen mörkhyad finns omkring att ta illa upp.

Du tror att dagens unga har tillräckliga kunskaper i flagg-kännedom? (Innebörden ska vi väl inte ens nämna något om)

Jag skulle inte bli förvånad om babbe barna trodde det var Nazitysklands flagga.

Grabbarna ute i Kil har väl sett hur broshorna gör ute i den riktiga orten, man ska förnedra och pissa på svensken, vad är det värsta som kan hända, möte med en kärring från socialen med föräldrarna?
Citera
2019-05-07, 09:09
Medlem
"tjejen" som filmar heter Lin*s N**ma**.
Antagligen blattarnas lilla hoe.

Skulle tro folk i Kil har lite stake att ta fast dessa och banka de gula o blåa, men tror dock detta kommer rinna ut i sanden, som alltid...
Citera
2019-05-07, 09:14
Medlem
Qusimotos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hulkenhogan
"tjejen" som filmar heter Lin*s N**ma**.
Antagligen blattarnas lilla hoe.

Skulle tro folk i Kil har lite stake att ta fast dessa och banka de gula o blåa, men tror dock detta kommer rinna ut i sanden, som alltid...

Hur vet du att hon heter så?
Citera
2019-05-07, 09:16
Medlem
Dan88s avatar
Sydstatsflaggan är en rasistisk symbol, men han borde ändå få ha den utan att få stryk.
Citera
2019-05-07, 09:23
Medlem
Firewaias avatar
Citat:
Dom mörkhyade på Gotland har aldrig klagat.

Citat:
Ursprungligen postat av Tennant
Ja vad tror folk egentligen skulle hända?

Vad tror folk händer om man åker omkring med en "raggarflagga" i Sverige?

Ingenting, förmodligen.

Men utlänningar/flyktingar behöver heller inget skäl för att angripa dig. Det går aldrig att gardera sig mot: det mångkulturella vansinnet.
Gotland? Va?

Och din "raggarflagga" står ju också för något som kanske är mindre smickrande för mörkhyade? Du har absolut noll förståelse för det?
Citera
2019-05-07, 09:25
Medlem
Firewaias avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NegerSkinka
Att ens nämna det i trådrubriken är skrattretande, detta är vanligt blatteri.
Jag säger inte att "ortens kids" inte beter sig såhär ändå. Men här fanns för en gångs skull en jävligt tydlig anledning. Åker man runt med en flagga som stödjer slaveri kanske man inte borde höja på ögonbrynen när mörkhyade thugs blir sura?
Citera
2019-05-07, 09:29
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Firewaia
Gotland? Va?

Och din "raggarflagga" står ju också för något som kanske är mindre smickrande för mörkhyade? Du har absolut noll förståelse för det?
"mindre smickrande för mörkhyade"? Vilka fantasier.

Era påfund har jag "absolut noll förståelse" för.

Ni får för er precis vad som helst.

Ni är vansinniga.
Citera
2019-05-07, 09:29
Medlem
GlennvonGoteborgs avatar
Jävlar vika mesiga svenska killar. Man skäms.
Citera
2019-05-07, 09:30
Medlem
Citat:
När blev den olaglig? Jag har en stor en..

Den finns på FNs och FBIs listor över rasistiska symboler. Invandrarkillarna bör komma undan med nödvärn eftersom se avbröt ett pågående brott. Envarsingripande är lagligt vid pågående brott.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in