Citat:
Klopp är inte perfekt men om man tycker att han har misslyckats och att man borde skaffa en annan manager vem har man tänkt sig?
Oavsett hur säsongen slutar har Liverpool egentligen gjort en riktigt bra säsong i ligan. Men räcker det inte ändå fram kommer det ignoreras/glömmas bort då ja, det är titlar som räknas.
Jag har förståelse för dem som inte vill att Liverpool vinner ligan men det är väl åtminstone lite kul att det inte är avgjort med två matcher kvar istället för att City är klara vinnare flera månader innan säsongen är slut?
Oavsett hur säsongen slutar har Liverpool egentligen gjort en riktigt bra säsong i ligan. Men räcker det inte ändå fram kommer det ignoreras/glömmas bort då ja, det är titlar som räknas.
Jag har förståelse för dem som inte vill att Liverpool vinner ligan men det är väl åtminstone lite kul att det inte är avgjort med två matcher kvar istället för att City är klara vinnare flera månader innan säsongen är slut?
Man har nog inte tänkt så långt, enklare att slänga ut sig enkla kommentarer utan någon eftertanke.
Liverpool skulle inte kunna vara på en bättre plats än där dom är nu, det kanske är dags att påminna folk om hur startelvan såg ut under klopps första match:
Mignolet, Clyne, Skrtel, Sakho, Moreno,
Leiva, Can, Milner, Lallana Coutinho , Origi
Subs: Toure, Allen, Ibe, Bogdan, Sinclair, Vilaca Teixeira, Randall
Klubben var inte i fritt fall kanske men knappast en attraktiv arbetsgivare för eliten av spelarna.
Sen Klopp kom har vi egentligen gått spikrakt uppåt och det finns ingen tränare jag hellre skulle ha där än just Klopp.
Vinner vi inget den här säsongen så är det pga att City är så orimligt bra men bara för att vi inte vinner i år så betyder det inte att det inte går vägen nästa.
Som sagt, allting ser bättre ut hela tiden sen Klopp kom, bara att vara med att och njuta av resan.
Visst man kanske får stryk av Barca i en semifinal i CL, men det är ju en semifinal i CL och inte något risig tisdagsmatch i Europa League.
Andra supportar är snabba att skrika på att han inte vinner någonting och visst finns det en poäng i det. Liverpool har inte vunnit någonting under Klopp. Samtidigt så är det lite konstigt när man ligger en 25-30 poäng bakom.