2019-04-18, 21:25
Medlem
Ron.Frangus avatar
Citat:
Ursprungligen postat av boanchga
Dödsstraff=nej. Men, de första 20 åren kan han få bo i en cell på 1 m2.. sköter han sig under de åren kan han få 0.5 m2 till, till döden...

Dödsstraff = Ja,
En giftinjektion, som ett myggbett - då kommer han dessutom lindrigt undan i jämförelse med Eva's 11 djupa knivhugg.

Ok, hoppas han blir lika gammal som sin mor då...
Citera
2019-04-18, 21:49
Medlem
Han ska få leva och straffas!
Citat:
Ursprungligen postat av Ron.Frangu
Dödsstraff = Ja,
En giftinjektion, som ett myggbett - då kommer han dessutom lindrigt undan i jämförelse med Eva's 11 djupa knivhugg.

Ok, hoppas han blir lika gammal som sin mor då...
Citera
2019-04-18, 23:27
Medlem
Badkarsrunkarens avatar
Citat:
Svartsjuka...ja där fick jag svar direkt att du har absolut ingen kännedom om dessa människor och framförallt inte Anneli. Vet du inte om att hon har 100% alibi? Lägg ner ditt skitsnack om henne.
100% alibi

2016-10-31, 00:09
Citat:
Ursprungligen postat av echoesofglory
Nu har vi svaret på vart Anneli skulle...

Efter en stund åkte Karin. Hon skulle sova hos en vän i Bollsta.

På morgonen blev Karin uppringd av Evas pojkvän. Han undrade om Eva hade kommit hem? [...] Först flera timmar senare kom en granne och sa att han hade hittat Evas block på parkeringen.
- Då förstod jag att något var fel och sprang ner. Någon ropade attdet var något konstigt bland träden och jag sprang in i dungen. Jag minns att det var blött. Allt var blött, marken, gräset. Jag blev
blöt på benen. Och där låg Eva i bara T-shirt. Bredvid henne låg Laban.[...]

Tog det 29 år att få fram den informationen?

Igår, 21:12
Citat:
Ursprungligen postat av Badkarsrunkaren
Du kan inte rubba det alibit, det är som sagt stensäkert och du får leva med det.

2019-04-13, 08:42

Är det pojkvännen som är ANNELIS alibi för kvällen och natten? Är det ANNELI som är pojkvännens alibi för kvällen och natten?

Jag ger inte mycket för det alibit!
Är det pojkvännen som är ANNELIS alibi för kvällen och natten? Är det ANNELI som är pojkvännens alibi för kvällen och natten?

Som sagt, jag ger inte mycket för det alibit!
Senast redigerad av Badkarsrunkaren 2019-04-18 kl. 23:38.
Citera
2019-04-19, 00:19
Medlem
Ron.Frangus avatar
Citat:
SE är sjuk, precis som Sture.

Nja, jag vet inte om det här lite "efterblivna" eller lättare "förståndshandikappet" som Sture lider av kan kallas för en sjukdom.
Stures problematik är ju medfödd.
I mina ögon är han mer av en kuf, ett original och såna finns det ju på alla orter.

SE däremot har i unga år drabbats av en allvarlig psykisk sjukdom (till skillnad från Sture) och är verkligen sjuk i ordets rätta bemärkelse, riktigt sjuk.
Citera
2019-04-19, 00:50
Medlem
Majsargotts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ron.Frangu
Det ska enligt uppgift ha druckits alkohol i lägenheten men inga stora mängder. Berit och Anneli körde ju bil så dom bör ju inte ha druckit något. Då återstår bara PAJ och Eva och jag tror inte att Eva drack någon större mängd heller, om ens något? Kanske var det bara PAJ i sällskapet som drack något den här kvällen?
Med tanke på att hästarna skulle flyttas på lördagsmorgonen så hade man nog det i åtanke, det finns ingen uppgift om att PAJ eller någon annan var onykter.

Okej, tack för svar. Vad jag har läst här och sett på nätet så verkar det som att alla var onyktra den kvällen. Därav min fråga om nykterhetskontroller
Citera
2019-04-19, 00:59
Medlem
Majsargotts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Majsargott
Okej, tack för svar. Vad jag har läst här och sett på nätet så verkar det som att alla var onyktra den kvällen. Därav min fråga om nykterhetskontroller

Edit: Kan inte ni som håller på att bråka med varandra göra det i pm istället?
Citera
2019-04-19, 08:59
Medlem
Badkarsrunkarens avatar
Citat:
100% alibi

2016-10-30, 22:47
Citat:
Ursprungligen postat av Flyer6
Ingen som har lekt med tanken på att det kan vara systern (Som PAJ var tillsammans med innan) som dödade henne och sen försökt sätta dit exet(för att han var intresserad av Eva)?

Cykeln som varit eftersökt stod rätt upp och ner hos väninnan(?) trots att den eftersökts.
Hunden var väl egentligen systerns och hon kunde med lättnad locka till sig den.
Systern hade varit tillsammans med PAJ och hade därav "DNA" bevis kvar (som hon sparat för hon planerat detta...) som hon kunde placera på kroppen.

Svartsjuka ja - men från ett annat håll än misstänkt.

I verkligheten är det en stor konspiration där de som medverkade i programmet egentligen gick samman för att ha ihjäl Eva och sätta dit Paj. Ett stort psykopatparty helt enkelt.

Nu kommer jag inte på vart systern höll hus när dådet skedde dock. Men den som skjutsade Eva kanske var med i hela konspirationen?
Ingen som har lekt med tanken på att det kan vara systern (Som PAJ var tillsammans med innan) som dödade henne och sen försökt sätta dit exet(för att han var intresserad av Eva)?

Det verkar som att jag (Badkarsrunkaren) inte var den första att ifrågasätta ANNELI.
Citera
2019-04-19, 09:43
Medlem
Vet du vad som hände i Bollsta? Jag vet!
Citat:
100% alibi

Citera
2019-04-19, 09:48
Medlem
Nej det har varit många spekulationer här och så blir det väl när människor sitter och funderar ut vad som kan ha hänt men i själva verket inte vet något om människor som anklagas. Att diskutera Anneli, det är att ödsla bort tid.
Citat:
2016-10-30, 22:47

Det verkar som att jag (Badkarsrunkaren) inte var den första att ifrågasätta ANNELI.
Citera
2019-04-19, 11:44
Medlem
Badkarsrunkarens avatar
Citat:
Vet du vad som hände i Bollsta? Jag vet!
Du kan endast veta till 100% att ANNELI är oskyldig till mordet på EVA såtillvida det är du (boanchga) som är hennes syster.

För mig krävs det mer än att bara dåvarande pojkvännen i Bollstabruk ger ANNELI ett alibi för tidpunkten. Han kanske rentav sov kl 23? Det tar inte mycket mer än 15 min att med bil köra från Bruket till Bollsta. Säg att mordet inträffade runt kl 22’45, då är man i Bollsta strax efter kl 23 för att ringa till PAJ och berätta för honom vad som har hänt EVA.

Du som vet, vad är ANNELIS 100% alibi tiden för mordet? Umgicks du med ANNELI i Bollstabruk mellan kl 22-23’30?
Citera
2019-04-19, 11:53
Medlem
Ja, jag var med Anneli då!
Citat:
Du kan endast veta till 100% att ANNELI är oskyldig till mordet på EVA såtillvida det är du (boanchga) som är hennes syster.

För mig krävs det mer än att bara dåvarande pojkvännen i Bollstabruk ger ANNELI ett alibi för tidpunkten. Han kanske rentav sov kl 23? Det tar inte mycket mer än 15 min att med bil köra från Bruket till Bollsta. Säg att mordet inträffade runt kl 22’45, då är man i Bollsta strax efter kl 23 för att ringa till PAJ och berätta för honom vad som har hänt EVA.

Du som vet, vad är ANNELIS 100% alibi tiden för mordet? Umgicks du med ANNELI i Bollstabruk mellan kl 22-23’30?
Citera
2019-04-19, 11:55
Medlem
Badkarsrunkarens avatar
Citat:
Ja, jag var med Anneli då!
Okej!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto