Citat:
Ursprungligen postat av
Marpet1
Syntes han till på folkfesten i helgen ?
Jag såg honom idag, han var pratglad och humöret verkade vara på topp, han skojade även lite med några okända små barn som passerade, sommarklädd, trimmat skägg, han kanske har semester?
Tror inte han räds att gå på stadsfesten, han gör väl det om han känner för det, han verkar inte det minsta besvärad av att vara ute på stan och varför skulle han vara det? Det är ju inte så att folk viskar, blänger och pekar på honom bakom hans rygg, de flesta vet inte vem han är.