2019-05-09, 00:12
Medlem
Pale Riders avatar
Har någon sett en fjäder på Svenskt Tenn senaste tiden?
Nä, Anna utaf Märsta är ju mer Biltema.
Och jävligt utan spons!
Citera
2019-05-09, 00:25
Medlem
TwinkieTheKids avatar
De där dagliga livesändningarna som Märsta-tunnan bjuder på, var sänds dom och hur kan jag ta del av dem? Är dom helt öppna för vem som helst att se på, eller måste man vara vän eller godkänd för att se? Ska jag ladda ned appen Periscope eller hur gör man?
Citera
2019-05-09, 00:50
Medlem
Gabriel Knights avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MagicadH
Om du zoomar in strax söder om flygplanssymbolen, till vänster om Odensala, på kartan så hittar du Suckunge.

Tack så mycket, nu hittade jag åt det
Citera
2019-05-09, 00:55
Medlem
Gabriel Knights avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nickomyra
Vad snällt av dig .. tror Anna är urtypen för att utforska gravhögar 🙂

Hehe de har ett gravfält nära där de bor som de kan åka till och sända ifrån

För övrigt verkar ju Suckunge bara vara en liten by med några gårdar tätt intill varandra och det hade jag inte förstått förrän jag ser kartbilden
Tillhör Tallbacken, Vreta, Hälla och Vilan också till Suckunge?
Senast redigerad av Gabriel Knight 2019-05-09 kl. 01:05.
Citera
2019-05-09, 01:01
Medlem
cece123s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TwinkieTheKid
De där dagliga livesändningarna som Märsta-tunnan bjuder på, var sänds dom och hur kan jag ta del av dem? Är dom helt öppna för vem som helst att se på, eller måste man vara vän eller godkänd för att se? Ska jag ladda ned appen Periscope eller hur gör man?

De är på instagram,öppen för alla som inte är blockade får jag förmoda.
De kommer lite nu och då, följer du henne antar jag att du får något meddelande
om det.Oftast mitt på dagen.
Annars gäller det att ha ögonen öppna på Annas Instagrambild i översta hörnet,
trycker man på Annabilden kommer man in på liven, om den är igång.
Citera
2019-05-09, 05:47
Medlem
Lite nytt från instagram

https://postimg.cc/gallery/36p1qjwkk/
Citera
2019-05-09, 05:53
Medlem
Onkel-Ben-nys avatar
Citat:
Har noterat att hon kallar det för vårat lilla hus i flera texter
Och så verkar det på henne som att det har stora utvecklingsmöjligheter och kommer att ta många år att fixa och få iordning . Nog för att det säkert alltid är nåt att fixa med i ett hus .. men det var väl ändå nyrenoverat ?

Om hon ska starta en inredningsblogg så hade det varit smartare att inte nämna något om att hon anlitat inredare .

Nog för att de bor på vishan nu , men att redan ha fått se både älg, rådjur och hjort fr huset .
Rådjur kan hon ha sett och möjligen dovhjort men aldrig älg.
Citera
2019-05-09, 06:21
Medlem
Arteetmarteeees avatar
Citat:
Vad snällt av dig .. tror Anna är urtypen för att utforska gravhögar 🙂

Ja, det kan finnas guld i gamla gravhögar💰
Citera
2019-05-09, 07:59
Medlem
heropsychodreamers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Elliethecat82
Suckunge ligger dock ganska långt ifrån både Märsta och Sigtuna om man kollar på kartan.
15 min med bil till Märsta och 16 minuter till Sigtuna enligt Google maps.

Det är inte en lång sträcka utanför Storstäderna.

Hur många tror som jag att Anna inte var medveten om adressen innan köpet gick igenom?

Till Anna:
Så här enkelt är det Anna. Man bor där man har postadress. Men om du tycker det är lättare så kan du väl säga "utanför Märsta" ?
Citera
2019-05-09, 08:07
Medlem
heropsychodreamers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Clean-Cut-Kid
Är det någon mer som ser denna live??? Jag sitter och gapar håglöst och fattar ingenting - är hon nån jävla konstinstallation eller???

Fråga från tittare
”Hur tänker du med EU-valet?”
Anna Book:
”Jag kommer att rösta ja till EU, jag är för det.”

?!?!?

Nu hade någon sett henne på Willys i MÄRSTA nej det förnekade hon med bestämdhet och passiv aggressivitet. Hon bor inte i Märsta förklarar hon nu!

Det fetade 🤣🤣🤣
Citera
2019-05-09, 08:14
Medlem
thabitas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av heropsychodreamer

Hur många tror som jag att Anna inte var medveten om adressen innan köpet gick igenom?

Till Anna:
Så här enkelt är det Anna. Man bor där man har postadress. Men om du tycker det är lättare så kan du väl säga "utanför Märsta" ?
Själv är jag bombis på att dom flydde staden för landet på grund av sonens 5 domar. Nyss fyllda (nåja, snart ett år sedan) och redan i brottsregistret. Ingen bra framtid.
Hur är det med lämplighetsintyg nu för tiden? Blir det senarelagt tack vare domarna?

Och så det där med tunnans boende, återigen. Bor man till exempel i Rinkeby, så har man postadress Spånga. Ingen jäkel säger att dom bor i Spånga (eller Stockholm) då, så att "man bor där man har postadress" stämmer inte alltid Men jag håller absolut med om att i detta fall så är det mer rätt att säga "en bit från Märsta" om man (läs Anna) inte vill säga typ "nära Odensala". Hon bor absolut inte i Sigtuna.
Senast redigerad av thabita 2019-05-09 kl. 08:19.
Citera
2019-05-09, 08:42
Medlem
Onkel-Ben-nys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av heropsychodreamer

Till Anna:
Nja, som någon tidigare sa. Bor man i Rinkeby med postadress Spånga så bor man ändå i Rinkeby sen kanske man anpassar sig lite efter vem man säger det till. Om en utlänning frågar så kanske man säger att man bor i Stockholm även om man bor i en förort.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in