2019-04-16, 06:16
Medlem
Sofiajadetarjags avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JohanJan
Håll käften med dig och din vidriga svenska passiv aggressiva sarkastiska fittattityd, hade du stått framför mig hade du knappt ens vågat kolla mig i ögonen ditt patrask.

Tack och lov för att jag slipper det. Jag tackar gud.
Senast redigerad av Sofiajadetarjag 2019-04-16 kl. 07:14.
Citera
2019-04-16, 08:08
Medlem
Sofiajadetarjags avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sofiajadetarjag

Nu ska jag gå och krama min svenska man.
Citera
2019-04-16, 10:44
Medlem
Prodelins avatar
Citat:
Mm, de svenska kvinnorna har gått från att vara kvinnor, det de är bra på. Till att sluta vara kvinnor och istället försöka vara män, vilket bara gör att dom blir dåliga män. Dom blir i princip en man utan penis, utan testosteronnivå, utan drivkraft, utan pondus, utan muskelstyrka, utan snabbhet, utan rationalitet, utan något alls.

Jag håller med dig, det måste vara fantastiskt att vara född man, det bevisar den svenska kvinnan oss då de avgudar mannen och vill vara så lik oss som möjligt.
Citera
2019-04-16, 10:58
Medlem
Flickfotografs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Moment22x22
Visst, troll. Du verkar inte riktigt frisk i hjärnkontoret dock. Vad jag kan döma av det du skriver platsar du att diskutera med 15åringar så jag får lämna dig därhän.
Men avslutningsvis, så verkar du lida av nån slags hybris "jag kan allt om kvinnor". Vilket du inte kan. Du vet ingenting om hur andra människor mår varför du inte på något sätt kan tas seriöst när du skriver som du gör här.
Mmm, lite härstarteknik?
Du vet ingenting om människor, men det vet jag.
Citera
2019-04-16, 11:00
Medlem
Flickfotografs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Emmy.Ha
Men du då? Du är ju delvis en produkt av din kultur. Hur kommer det sig att du är så vidrig om kulturen är så välfungerande? Verkar som en kultur där en psykopat verkligen kan blomma ut. I Sverige är kontrollmekanismerna riktade mer specifikt mot människor åt det psykopatiska hållet än mot ett kön och de flesta tycker det är en bättre idé.
Får jag gissa?
Som man ropar får man svar...
Citera
2019-04-16, 11:01
Medlem
Flickfotografs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Moment22x22
Nej det kan man inte, ditt kioskmongo. Ska vi fortsätta ett varv till?
"Jo det kan man" "Nej det kan man inte"

Newsflash för dig. Människor överlag har sämre psykisk hälsa nu än för till exempel 20 år sedan. Det kan du ta och fundera över istället. Vad kan det bero på månne?
Och tänk gärna utanför boxen, det vill säga, ropa inte "feminismen!" det första du gör.
Det vet vi inte.
Det kan också vara att de är sämre på att hantera motgångar än för 20 år sen. Se David Eberhards bok I Trygghetsnarkomanernas land.
Citera
2019-04-16, 11:15
Medlem
Naknekejsarens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Flickfotograf
Det vet vi inte.
Det kan också vara att de är sämre på att hantera motgångar än för 20 år sen. Se David Eberhards bok I Trygghetsnarkomanernas land.

Intressant är hur mycket mer psykisk ohälsa vi även har bland unga jämfört med våra Nordiska grannländer:

https://www.scb.se/hitta-statistik/artiklar/2017/Samre-psykisk-halsa-bland-unga-i-Sverige-an-i-ovriga-Norden/

Liknande länder, men vad fan är det som gör att Sverige alltid ska vara värst i ligan?

Övriga länder är ungefär en generation bakom oss (25 år) i utvecklingen.

Sverige har i särklass mest invandring och feminism i Norden, vi är också "modernaste" landet i Världen enligt sådana här grafer:

https://youngbusinesscreatives.files.wordpress.com/2009/12/0valuemap.gif

Både när det gäller sekularism och individualism alltså, vi har kommit längst ifrån våra rötter, och är som bårtblåste löv, inget gemensamt längre.

Jag ska fundera på några fler variabler som skiljer oss från grannländerna. Skulle säga att vi historiskt är mer ensamma och tunga i sinnet än särskild danskar, och även norrmän, men det skulle ju verkligen inte förklara övertaget mot Finland.

Överlag funderar man lite vart gränserna går, 57% av tjejer runt 15 har alltså psykiska besvär, kommer det vara 75-80% i nästa generation?

Vi saknar heltenkelt gogrunden för att skapa starka individer som tål att orka med livet, med all motvind som kommer med den.
Citera
2019-04-16, 11:34
Medlem
Pansarveckets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Naknekejsaren
Intressant är hur mycket mer psykisk ohälsa vi även har bland unga jämfört med våra Nordiska grannländer:

https://www.scb.se/hitta-statistik/artiklar/2017/Samre-psykisk-halsa-bland-unga-i-Sverige-an-i-ovriga-Norden/

Liknande länder, men vad fan är det som gör att Sverige alltid ska vara värst i ligan?

Sverige har i särklass mest invandring och feminism i Norden, vi är också "modernaste" landet i Världen enligt sådana här grafer:

Både när det gäller sekularism och individualism alltså, vi har kommit längst ifrån våra rötter, och är som bårtblåste löv, inget gemensamt längre.

Jag ska fundera på några fler variabler som skiljer oss från grannländerna. Skulle säga att vi historiskt är mer ensamma och tunga i sinnet än särskild danskar, och även norrmän, men det skulle ju verkligen inte förklara övertaget mot Finland.

Överlag funderar man lite vart gränserna går, 57% av tjejer runt 15 har alltså psykiska besvär, kommer det vara 75-80% i nästa generation?

Vi saknar heltenkelt gogrunden för att skapa starka individer som tål att orka med livet, med all motvind som kommer med den.
Jag tror det är postmodernismen till en stor del.
Upplysningen lärde oss en hel del saker, postmodernismen uppstod för att kunna relativisera de teorier man inte tycker passar i ens agenda. Som feminismen som kan strunta i biologi och de skillnader som finns mellan könen.
Citera
2019-04-16, 19:14
Medlem
Citat:
1. Svenska kvinnor är sönderknullade när dom är 25.
2. Svenska kvinnor hatar barn, annars skulle de inte skilja sig hela tiden och göra så att sina barn får växa upp i singelhushåll, det värsta man kan utsätta ett barn för.
3. Svenska kvinnor hatar familj och värderar det inte längre, det är därför dom krossar familjer konstant genom skilsmässa.
4. Svenska kvinnor är otroligt själviska.
5. Svenska kvinnor äter mer SSRI än någon annan kvinna, dom är miserabla.

Jag vet inte från vilken värld du är uppväxt i. Åk ut till villaområdena och se dig omkring. Bor väldigt många i långvariga familjeförhållanden.

Du behöver inte skylla ditt eget misslyckade liv på alla andra. Förmodligen söker du dig till stressade kvinnor från trasiga förorter och svåra uppväxter. I vilket fall som helst verkar du rätt dum i huvudet så jag förstår om ingen vill vara med dig.
Citera
2019-04-16, 19:23
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Tissetiss
Jag vet inte från vilken värld du är uppväxt i. Åk ut till villaområdena och se dig omkring. Bor väldigt många i långvariga familjeförhållanden.

Du behöver inte skylla ditt eget misslyckade liv på alla andra. Förmodligen söker du dig till stressade kvinnor från trasiga förorter och svåra uppväxter. I vilket fall som helst verkar du rätt dum i huvudet så jag förstår om ingen vill vara med dig.

"Villaområdena", jag bor i ett sånt villaområde med min familj som är INVANDRAD. Jag ska säga dig en sak: De svenska paren har total kaos i princip alla deras förhållanden. Är det inte skilsmässa så är det otrohet, eller något annat. Konstant klagande från frun till mannen, aldrig någon lugn och ro verkar männen ha, ett ständigt jävla gnäll.

"Ditt misslyckande liv", jo jag tackar, jag har flertalet kvinnor från min kultur att välja mellan när jag vill starta familj, OKNULLADE RENA kvinnor, det vill säga, inte vidriga sönderknullade svenska luder som är otrogna till höger och vänster.

Ingen vill ha en svensk kvinna, de enda som vill ha dom i långvariga förhållanden numera är de få naiva män som finns kvar och de kommer snart få lära sig deras läxa dom också.
Citera
2019-04-16, 19:24
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Sofiajadetarjag

Du har ingen gud, du har inget, du tror inte på något gud. Du tror på "ateism", för det är vad de som kontrollerar ditt land fått dig att tro. Din gud är död och din religion är feminism.
Citera
2019-04-16, 19:26
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Naknekejsaren

Alla mår sämre. Tjejer, pojkar, män, kvinnor, barn. Alla. Det Sverige ni har tagit fram är det värsta tänkbara för den psykiska hälsan.

Jag fattar ärligt talat inte vad ni män håller på med, det är som att ni gett kontrollen totalt till kvinnorna och de gör som kvinnor alltid gör, kör rätt in i väggen och fattar inte vad som händer.

Ni håller på att gå under som folk.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in