2019-04-16, 19:32
Medlem
Naknekejsarens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JohanJan
Alla mår sämre. Tjejer, pojkar, män, kvinnor, barn. Alla. Det Sverige ni har tagit fram är det värsta tänkbara för den psykiska hälsan.

Jag fattar ärligt talat inte vad ni män håller på med, det är som att ni gett kontrollen totalt till kvinnorna och de gör som kvinnor alltid gör, kör rätt in i väggen och fattar inte vad som händer.

Ni håller på att gå under som folk.

Rättning: Vi håller på att gå under som folk, och dina löjliga tirader hjälper oss inte.
Citera
2019-04-16, 19:35
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Naknekejsaren
Rättning: Vi håller på att gå under som folk, och dina löjliga tirader hjälper oss inte.

Vadå vi? Nog för att jag lever i det här landet men jag kan för dig garantera att min kultur och mitt folk inte ens är i närheten av att gå under. Vår fertilitet är väldigt hög och vi har enormt stora släktband, ofta mycket starkare än de flesta svenskars släktband fast dom är svenskar i sitt egna land
Citera
2019-04-16, 19:38
Medlem
Naknekejsarens avatar
Citat:
Vadå vi? Nog för att jag lever i det här landet men jag kan för dig garantera att min kultur och mitt folk inte ens är i närheten av att gå under. Vår fertilitet är väldigt hög och vi har enormt stora släktband, ofta mycket starkare än de flesta svenskars släktband fast dom är svenskar i sitt egna land

Önskar att jag också var från lalaland.
Senast redigerad av Naknekejsaren 2019-04-16 kl. 19:40.
Citera
2019-04-16, 19:49
Medlem
Sofiajadetarjags avatar
Citat:
Du har ingen gud, du har inget, du tror inte på något gud. Du tror på "ateism", för det är vad de som kontrollerar ditt land fått dig att tro. Din gud är död och din religion är feminism.

Jag tror visst på gud och jag är inte feminist.
Du förespråkar din kultur osv, hur kan du ha fräckheten att bo kvar här då? Åk hem istället.
Senast redigerad av Sofiajadetarjag 2019-04-16 kl. 19:56.
Citera
2019-04-16, 20:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Naknekejsaren
Intressant är hur mycket mer psykisk ohälsa vi även har bland unga jämfört med våra Nordiska grannländer:

https://www.scb.se/hitta-statistik/artiklar/2017/Samre-psykisk-halsa-bland-unga-i-Sverige-an-i-ovriga-Norden/

Liknande länder, men vad fan är det som gör att Sverige alltid ska vara värst i ligan?

Övriga länder är ungefär en generation bakom oss (25 år) i utvecklingen.

Sverige har i särklass mest invandring och feminism i Norden, vi är också "modernaste" landet i Världen enligt sådana här grafer:

https://youngbusinesscreatives.files.wordpress.com/2009/12/0valuemap.gif

Både när det gäller sekularism och individualism alltså, vi har kommit längst ifrån våra rötter, och är som bårtblåste löv, inget gemensamt längre.

Jag ska fundera på några fler variabler som skiljer oss från grannländerna. Skulle säga att vi historiskt är mer ensamma och tunga i sinnet än särskild danskar, och även norrmän, men det skulle ju verkligen inte förklara övertaget mot Finland.

Överlag funderar man lite vart gränserna går, 57% av tjejer runt 15 har alltså psykiska besvär, kommer det vara 75-80% i nästa generation?

Vi saknar heltenkelt gogrunden för att skapa starka individer som tål att orka med livet, med all motvind som kommer med den.
Vill bara nyansera infon du tar upp. 57% av tjejer runt 15 har "psykiska besvär", vad betyder det? I det här fallet betyder det att man svarat att man haft minst två av följande besvär i veckan: ont i huvudet, ont i ryggen, yrsel, ont i magen, irriterad, nedstämd, sömnsvårigheter eller känt sig nervös.

Jag tycker det är värt att ta upp vad man räknar som indikator på psykisk ohälsa så att de som läser inte tror det handlar om psykiska diagnoser eller liknande.

Sverige ligger sämre till än genomsnittet för Europa och Nordamerika medan Norge, Finland och Danmark ligger bättre till än genomsnittet. Feminism är väl stark i Skandinavien överhuvudtaget? Ohälsan i Sverige började stiga över grannländerna redan på 80-talet, långt innan feminismen fick sin nuvarande särställning just i Sverige om det nu är en stor skillnad. Den största ohälsan bland 15-åriga tjejer i undersökningen kommer från Italien.

Jag kom att tänka på en varibel som kanske spelar in. Städerna är större i Sverige vilket betyder mer luftföroreningar vilka orsakar yrsel och huvudvärk.

Nu försöker jag inte argumentera att feminismen är 100 procent på rätt väg eller förneka att det finns problem med vår livsstil, men jag tar hellre de problemen än de som Johanjan förespråkar. Allt lidande är inte samma. Att känna huvudvärk och nervositet två gånger eller mer på en vecka innebär inte samma lidande som att vara helt utelämnad till en psykopat under en hel livstid.
Senast redigerad av Emmy.Ha 2019-04-16 kl. 20:24.
Citera
2019-04-16, 20:23
Medlem
Citat:
"Villaområdena", jag bor i ett sånt villaområde med min familj som är INVANDRAD. Jag ska säga dig en sak: De svenska paren har total kaos i princip alla deras förhållanden. Är det inte skilsmässa så är det otrohet, eller något annat. Konstant klagande från frun till mannen, aldrig någon lugn och ro verkar männen ha, ett ständigt jävla gnäll.

"Ditt misslyckande liv", jo jag tackar, jag har flertalet kvinnor från min kultur att välja mellan när jag vill starta familj, OKNULLADE RENA kvinnor, det vill säga, inte vidriga sönderknullade svenska luder som är otrogna till höger och vänster.

Ingen vill ha en svensk kvinna, de enda som vill ha dom i långvariga förhållanden numera är de få naiva män som finns kvar och de kommer snart få lära sig deras läxa dom också.

Jösses, vad du hittar på - så otroligt oseriöst.
Citera
2019-04-16, 20:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Endofin
Det finns fortfarande många bra kvinnor här i Sverige. Du kanske dras till problemrelationer? Felet kanske ligger hos dig?

Nej,svenska kvinnor vill ha två ssker, en som bekräftar deras taskiga självkänsla och sen vill hororna ha pengar.
Citera
2019-04-16, 20:28
Medlem
Citat:
"Villaområdena", jag bor i ett sånt villaområde med min familj som är INVANDRAD. Jag ska säga dig en sak: De svenska paren har total kaos i princip alla deras förhållanden. Är det inte skilsmässa så är det otrohet, eller något annat. Konstant klagande från frun till mannen, aldrig någon lugn och ro verkar männen ha, ett ständigt jävla gnäll.

"Ditt misslyckande liv", jo jag tackar, jag har flertalet kvinnor från min kultur att välja mellan när jag vill starta familj, OKNULLADE RENA kvinnor, det vill säga, inte vidriga sönderknullade svenska luder som är otrogna till höger och vänster.

Ingen vill ha en svensk kvinna, de enda som vill ha dom i långvariga förhållanden numera är de få naiva män som finns kvar och de kommer snart få lära sig deras läxa dom också.
Hur kan du vara så insatt i vad som händer i villorna runt dig?

Har du nyligen haft en relation med en svensk kvinna och lärt dig din läxa? Du verkar så upprörd, som att frustrationen låg på ett personligt plan.
Citera
2019-04-16, 20:34
Medlem
Moment22x22s avatar
Citat:

Sluta trolla. Det är inte särskilt underhållande samt att det är helt uppenbart att det är hittepå. Du har aldrig bott i ett villaområde i ditt liv, det syns lång väg när du skriver detta.
OBS, detta kommer från en som faktiskt bott i villaområde i princip hela sitt liv.

Vi har fattat att du avskyr svenska kvinnor värre än pesten. Det är noterat men inte mycket mer än så.
Citera
2019-04-16, 20:38
Medlem
Moment22x22s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pansarvecket
Jag tror det är postmodernismen till en stor del.
Upplysningen lärde oss en hel del saker, postmodernismen uppstod för att kunna relativisera de teorier man inte tycker passar i ens agenda. Som feminismen som kan strunta i biologi och de skillnader som finns mellan könen.

Det är svenskens flathet och såssementalitet det handlar om. Godtrogna jävlar är de flesta dessutom. Naiva.
Varför det skiljer sig från Danmark är dock intressant att analysera.
Citera
2019-04-16, 20:39
Medlem
Moment22x22s avatar
Citat:
Du har ingen gud, du har inget, du tror inte på något gud. Du tror på "ateism", för det är vad de som kontrollerar ditt land fått dig att tro. Din gud är död och din religion är feminism.

Ah, är det judarna?
Citera
2019-04-16, 20:58
Medlem
Jenny9s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nalletorsk
Nej,svenska kvinnor vill ha två ssker, en som bekräftar deras taskiga självkänsla och sen vill hororna ha pengar.

Usch, då är ju du, ja vi alla ena riktiga horungar. Förutom JohanJan då ju för han kommer från utlandet och blev född av Jungfru Maria och är omringad av oskulder.

Hur känner du inför att din mamma är/var en hora? Gick hennes taskiga självkänsla ut över dig? Hur mycket drog hon in på din pappa? Behövde hon hora vid sidan om?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in