2019-04-15, 19:56
Medlem
WordWarriors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sofiajadetarjag
Ditt högtravande tonläge då?
Jag har visserligen en hög moral, det är väl det som lyser igenom endel.

Högtravande tonläge? Det sitter i ditt eget huvud. Du är helt enkelt inte van att omge dig med män som är kompetenta och vet vad de talar om. Jag tror det är därför du är så frustrerad. Åren går, brösten och ansiktet blir allt saggigare, men fortfarande ingen högstatusman i sikte. Jaja, så kan det gå när man rider kuk-karusellen och ägnar sig åt avancerad hypergami.
Senast redigerad av WordWarrior 2019-04-15 kl. 20:00.
Citera
2019-04-15, 19:59
Medlem
Moment22x22s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av WordWarrior
Högtravande tonläge? Det sitter i ditt eget huvud. Du är helt enkelt inte van att omge dig med män som är kompetenta och vet vad de talar om. Jag tror det är därför du är så frusterarad. Åren går, brösten och ansiktet blir allt saggigare, men fortfarande ingen högstatusman i sikte. Jaja, så kan det gå när man rider kuk-karusellen och är hypergam.

Haha, en kompetent man som du själv menar du?
Ja vad vore Sverige utan alla kompetenta Wordwarriors-män. Tanken slår mig att det kanske är såna män som du som får svenska kvinnan att fly så att du och dina gelikar känner er övergivna?
Prova och vänd på myntet och se om du finner något. Ibland har man tur!
Citera
2019-04-15, 20:00
Medlem
Sofiajadetarjags avatar
Citat:
Högtravande tonläge? Det sitter i ditt eget huvud. Du är helt enkelt inte van att omge dig med män som är kompetenta och vet vad de talar om. Jag tror det är därför du är så frusterarad. Åren går, brösten och ansiktet blir allt saggigare, men fortfarande ingen högstatusman i sikte. Jaja, så kan det gå när man rider kuk-karusellen och är hypergam.

Jättekul , nä jag har mitt på det torra. Kul med alla förutfattade meningar iallafall.
Citera
2019-04-15, 20:04
Medlem
WordWarriors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Moment22x22
Haha, en kompetent man som du själv menar du?
Ja vad vore Sverige utan alla kompetenta Wordwarriors-män. Tanken slår mig att det kanske är såna män som du som får svenska kvinnan att fly så att du och dina gelikar känner er övergivna?
Prova och vänd på myntet och se om du finner något. Ibland har man tur!

Nästa lågkonjunktur kommer att bli en brutal slakt, och driva många svenska kvinnor till prostitution. Smaka på den åderpålen fröken. Men kan inte bita den hand som föder en vet du. Det får konsekvenser. Vi står inför extremt bistra tider. Kommunala konkurser och upplopp står för dörren. Resultatet av feministisk politik.
Citera
2019-04-15, 20:09
Medlem
Moment22x22s avatar
Citat:
Nästa lågkonjunktur kommer att bli en brutal slakt, och driva många svenska kvinnor till prostitution. Smaka på den åderpålen fröken. Men kan inte bita den hand som föder en vet du. Det får konsekvenser. Vi står inför extremt bistra tider. Kommunala konkurser och upplopp står för dörren. Resultatet av feministisk politik.

Det där min vän, kommer aldrig att hända. Iallafall inte under min livstid.
Eller ja, smaka åderpåle gör jag förstås, men jag föredrar att välja själv vilken som ska bli den lyckliga.
Citera
2019-04-15, 20:13
Medlem
WordWarriors avatar
Citat:
Det där min vän, kommer aldrig att hända. Iallafall inte under min livstid.

Då kan du läsa vad Hans Jensevik skriver, nu pensionär, men Sveriges bästa kommunekonom på högsta nivå. Jenseviks förutsägelser har hittills stämt till punkt och pricka. Nu kommer initialt de mest utsatta kommunerna att falla (Filipstad på gång), sedan kommer ALLA svenska kommuner att gå med back år 2027. Betänk då att exempelvis Malmö hålls under armarna av andra kommuner med fem miljarder per år för att inte falla.

Korthuset kommer att falla i en nära framtid. Jag ser fram emot det.
Senast redigerad av WordWarrior 2019-04-15 kl. 20:16.
Citera
2019-04-15, 20:16
Medlem
Moment22x22s avatar
Citat:
Då kan du läsa vad Hans Jensevik skriver, nu pensionär, men Sveriges bästa kommunekonom på högsta nivå. Jenseviks förutsägelser har hittills stämt till punkt och pricka. Nu kommer initialt de mest utsatta kommunerna att falla (Filipstad på gång), sedan kommer ALLA svenska kommuner att gå med back år 2027. Betänk då att exempelvis Malmö hålls under armarna av andra kommuner med 5 miljarder per år för att inte falla.

Korthuset kommer att falla i en nära framtid. Jag ser fram emot det.

Hur går detta ihop med dina judiska konspirationsteorier? Det kan väl inte vara "uppdrag slutfört" för deras del än?
Citera
2019-04-15, 20:22
Medlem
WordWarriors avatar
Citat:
Hur går detta ihop med dina judiska konspirationsteorier? Det kan väl inte vara "uppdrag slutfört" för deras del än?

Vi håller på att nå slutstationen. De kan inte dra det mycket längre för då kommer nationalister och konservativa att ha egen majoritet i många fler beslutande församlingar. Nu satsar man fullt ut på det lika vansinniga klimatprojektet istället. Syftet är detsamma. Att låta multinationella företag parasitera på våra skattemedel.

För att återknyta till den ekonomiska och sociala apokalyps som står för dörren, och hur den kommer att påverka de svenska kvinnorna: många jobbar inom offentlig sektor, och kommer att drabbas extremt hårt. För att inte tala om alla sjukskrivna och "utbjända" kvinnor. De har röstat för detta, nu får de skörda frukterna. Svenska kvinnor, som är världens mest curlade och bortskämda människor, kommer att få genomgå ett stålbad. Det tror jag är välbehövligt.
Citera
2019-04-15, 20:31
Bannlyst
Citat:
Visst, troll. Du verkar inte riktigt frisk i hjärnkontoret dock. Vad jag kan döma av det du skriver platsar du att diskutera med 15åringar så jag får lämna dig därhän.
Men avslutningsvis, så verkar du lida av nån slags hybris "jag kan allt om kvinnor". Vilket du inte kan. Du vet ingenting om hur andra människor mår varför du inte på något sätt kan tas seriöst när du skriver som du gör här.

Nä men vad tur att vi har ändlöst med studier och meta-studier då som ALLA säger samma sak: Västländska kvinnor mår sämre och sämre varje år, detta STARTADE i slutet av 1960-talet, även på Harvard diskuteras detta.

Men lev du i förnekelse, ni kvinnor verkar experter på det. Äter mer anti depressiva än någonsin, påstår sig samtidigt vara lyckliga
Citera
2019-04-15, 20:32
Bannlyst
Citat:
Amen sluta. Du ljuger ju själv. Du begriper väl att man inte kan mäta psykisk ohälsa på 1800 talet och jämföra rakt av med nutid. Jesus Mary and Josef

Jo, det kan man, din dumma åsna. Jag tycker du tar och mejlar Harvard om detta, låt säga vad dom säger
Citera
2019-04-15, 20:34
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Tissetiss
Håller med om att du verkar sjuk och har en förvrängd verklighetsbild. Svenska kvinnor hatar inte sin familj, hatar inte barn och är inte sönderknullade. Tror knappast du känner några kvinnor alls faktiskt.

1. Svenska kvinnor är sönderknullade när dom är 25.
2. Svenska kvinnor hatar barn, annars skulle de inte skilja sig hela tiden och göra så att sina barn får växa upp i singelhushåll, det värsta man kan utsätta ett barn för.
3. Svenska kvinnor hatar familj och värderar det inte längre, det är därför dom krossar familjer konstant genom skilsmässa.
4. Svenska kvinnor är otroligt själviska.
5. Svenska kvinnor äter mer SSRI än någon annan kvinna, dom är miserabla.
Citera
2019-04-15, 20:37
Medlem
Moment22x22s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JohanJan
Nä men vad tur att vi har ändlöst med studier och meta-studier då som ALLA säger samma sak: Västländska kvinnor mår sämre och sämre varje år, detta STARTADE i slutet av 1960-talet, även på Harvard diskuteras detta.

Men lev du i förnekelse, ni kvinnor verkar experter på det. Äter mer anti depressiva än någonsin, påstår sig samtidigt vara lyckliga

Citat:
Ursprungligen postat av JohanJan
Jo, det kan man, din dumma åsna. Jag tycker du tar och mejlar Harvard om detta, låt säga vad dom säger

Nej det kan man inte, ditt kioskmongo. Ska vi fortsätta ett varv till?
"Jo det kan man" "Nej det kan man inte"

Newsflash för dig. Människor överlag har sämre psykisk hälsa nu än för till exempel 20 år sedan. Det kan du ta och fundera över istället. Vad kan det bero på månne?
Och tänk gärna utanför boxen, det vill säga, ropa inte "feminismen!" det första du gör.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in