Citat:
Ursprungligen postat av
Xfiles
Jag älskar amatörpsykologer

Det finns även flera böcker om hur barn ljuger, har du läst dem också? Om inte så gör det.
Han har inte anklagats med "massvis" med gånger och om du har följt denna tråd så kan du se att ingen av de som har anklagat honom är trovärdiga. Om du på riktigt litar till 100% på dessa familjer efter allt som framkommit så gör du bara det eftersom du inte vill erkänna att du har fel. Det är ju några här inne som tyckte mer eller mindre som du som nu säger att vad dessa killar påstår kommer aldrig hålla i rätten/de har trovärdighetsproblem. Det är dessutom 10 gånger så fler barn/familjer som har försvarat honom men dessa ignorerar du såklart.
Jag vill också påminna dig om att alla människor är OLIKA. Så du påstår att alla personer som haft en jobbig barndom måste agera på exakt samma sätt? Det var en nyhet för mig, tack. Levde han ett okonventionellt liv? Absolut, ingen tvekan. Gör det honom till en pedofil? Absolut inte.
Du kan sitta och gräma dig hur mycket du vill och referera till din amatörpsykologi. Faktum kvarstår att i över 30 år har MJ haft pedofilanklagelser hängande över sig och du kan inte på något sätt bevisa att han de facto är pedofil.
Sluta göra bort dig. Inse fakta, han var en sexualförbrytare och ärkepedofil.
Allt i hans beteende med barn är klassiskt pedofilbeteende, allt stämmer in på honom, precis allt.
Börja läs lite böcker kring ämnet så får du se själv, då kommer du få aha upplevelse efter aha upplevelse, tro mig. Du måste inte vara legitimerad psykolog för att se hur allt råkar stämma in på Michales person/agerande/beteende. Han är så jävla peddo att det skriker om det. Att han friades, mycket tack vare Wade som idag avslöjat vem Michael egentligen var, säger inte ett skit. Psykopaten OJ Simpson friades också från mord, idag vet alla med en fungerande hjärna att han var tokskyldig.
Nej alla är inte olika när det kommer till beteende med barn. Det finns ett normalt sätt att vara med barn och ett onormalt/pedofilt.
Vi normala människor söker oss inte till andras barn, PEDOFILER GÖR DET! Vi nöjer oss med våra egna barn.
Vi normala människor delar inte säng långa perioder med barn som inte är våra, PEDOFILER GÖR DET.
Vi normala har sex och attraheras av vuxna/pubertala personer, PEDOFILER ATTRAHERAS AV BARN som inte kommit i puberteten.
Vem försöker du lura? Vi vet alla att han är skyldig. Anledningen till att du sitter här och ska försvara honom är för att du råkar dyrka en pinsam barnknullare och transa, vilket inte är så smickrande. Jag förstår varför ni så ivrigt ska hävda hans oskuld. Om du på fullaste allvar verkligen tror att han är oskyldig, vilket du omöjligt kan göra, så snälla öppna ögonen för fan människa.
När nu även killen som räddat skinnet på transan i rätten väljer att gå ut med sanningen, så måste väl ridån falla?
Fler offer kommer garanterat komma ut med tiden, det finns en jävla massa offer till den serievåldtäktstransan.