Citat:
Ursprungligen postat av
SuneSnus
Så angel MJ gjorde aldrig något? När Piers Morgan sa en intervju att han såg MJ kladda på en 12årig pojke och kände sig obekväm? När LaToya såg checkarna som skrevs till safechucks? MJs som ständigt hade små gossebarn runt sig? Anställda som såg skumma saker? MJs förra advokat som nu gått ut med att man är helt ute och cyklar om man inte tror Wade och James? MJs besatthet av unga gossar överlag? Safechucks Pappa som sa i rätten att MJ höll på att kyssa lille James på munnen? Att James inte ville vittna?
Allt det där du nämner är bara halmstrån. Din logik är: Person A beter sig konstigt runt person B, därför måste person A vara pedofil. Att MJ var lite konstig och fast i barndomen är nog ingen nyhet för någon, men det betyder inte att han var pedofil. För mig räcker det med att han blev friad på samtliga åtalspunkter för att jag ska känna mig övertygad. Är man inte nöjd med det, så är man nog en person som
vill att Michael Jackson ska vara pedofil. Och då kommer inga bevis i världen räcka för att övertyga den personen. MJ ska bara diskrediteras till varje pris.