2019-04-12, 21:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av siryessir
Varför sitter du på ett forum och försöker argumentera när du uppenbarligen inte är läskunnig?
Varför försvarar du folk som hånar döda djur? Vad är humorn i det? Det har inget med läskunnighet att göra.
Citera
2019-04-12, 21:55
Medlem
siryessirs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Azdz
Varför försvarar du folk som hånar döda djur? Vad är humorn i det? Det har inget med läskunnighet att göra.

Exakt var gör jag något sådant? Idiot.

Citat:
Osmakligt och jävligt barnsligt. Sedan sitter han och försvarar det med att han minsann inte tyckte att det var så farligt när hans hund dog. Han köpte ju bara en ny. Autister...
Citera
2019-04-12, 21:58
Medlem
Djurgården köper sig ytterligare en vinst av domarna, detta blir mer och ner komiskt...
Citera
2019-04-12, 22:00
Medlem
siryessirs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av viktorolsson34
Djurgården köper sig ytterligare en vinst av domarna, detta blir mer och ner komiskt...

Man vinner väl snarare för att man är bättre än Färjestad som ser ut att ha noll självförtroende. Sedan är det ju tragikomiskt med målbedömningarna i denna liga. Inte ens domarna vet vad dom sysslar med längre.
Citera
Medlem
Citat:

Betalade extra för Axelssons "puck-out" också
Citera
Medlem
Citat:
Exakt var gör jag något sådant? Idiot.
Okej sorry. Ska inte upprepas. Dock är det inte ett dugg ovanligt att Luleås fans försvarar liknande grejer.

Bland annat har folk i tråden försvarat : Kovacs idiotkappkörning på E4:an där hans kompis dog. , . Ni skrek " filmare" åt Jimmie Ericsson när han fick en skridsko i ansiktet, ni kritiserar VARENDA domslut ni får emot er och nu sitter dina kompisar och försvarar en tweet om en spelares döda hund. Nu säger jag inte att du är osympatisk , men det är inte undra på att ni får dåligt rykte när ni försvarar i princip det mesta och gnäller på domarna i varenda match.
Citera
2019-04-12, 22:03
Medlem
Ovcharkas avatar
Vilka möter vi i finalen? Detta är sinnessjukt enkelt. Pinsamt. Glider förbi lag efter lag.
Citera
2019-04-12, 22:04
Medlem
Citat:
Man vinner väl snarare för att man är bättre än Färjestad som ser ut att ha noll självförtroende. Sedan är det ju tragikomiskt med målbedömningarna i denna liga. Inte ens domarna vet vad dom sysslar med längre.

Spelar ingen roll att de låg under 3-0 långt in i andra perioden, de gjorde 3-1 och skulle haft 3-2 med 3 minuter kvar (samma situation fick hv71 mål för, men tydligen olika regler för olika lag), medvind med 3 min kvar så går det att göra båda 1 och 2 mål

Pinsamt, jävligt pinsamt att det ska få gå till såhär
Citera
2019-04-12, 22:07
Medlem
Bra intervju med pennerborn. Bra analys även om Han är besviken. Lärde sig efter felsteget efter förra matchen. Inte alls som bulan som spårar totallt vid förluster oh verkar helt ovetande om problemet.

Bättre att ta snacked med shl än att gråta i media.
Senast redigerad av MitchRapp 2019-04-12 kl. 22:09.
Citera
2019-04-12, 22:07
Medlem
siryessirs avatar
Citat:
Okej sorry. Ska inte upprepas. Dock är det inte ett dugg ovanligt att Luleås fans försvarar liknande grejer.

Bland annat har folk i tråden försvarat : Kovacs idiotkappkörning på E4:an där hans kompis dog. , . Ni skrek " filmare" åt Jimmie Ericsson när han fick en skridsko i ansiktet, ni kritiserar VARENDA domslut ni får emot er och nu sitter dina kompisar och försvarar en tweet om en spelares döda hund. Nu säger jag inte att du är osympatisk , men det är inte undra på att ni får dåligt rykte när ni försvarar i princip det mesta och gnäller på domarna i varenda match.

Du ska inte upprepa något och upprepar det sedan senare i samma text.

Nej, ingen har försvarat någon kappkörning. Ericsson har inte fått någon skridsko i ansiktet. Du har fortfarande efter all denna tid inte ens sett situationen. Du gnäller själv på domarna och saknar kunskap om hockey överlag.

Citat:
Spelar ingen roll att de låg under 3-0 långt in i andra perioden, de gjorde 3-1 och skulle haft 3-2 med 3 minuter kvar (samma situation fick hv71 mål för, men tydligen olika regler för olika lag), medvind med 3 min kvar så går det att göra båda 1 och 2 mål

Pinsamt, jävligt pinsamt att det ska få gå till såhär

Det spelar ju en jäkla roll. Dom flesta liknande mål blir bortdömda(det är Sören som har någon annan tolkning av det hela. Samma Sören som inte ens ides ringa när Frölunda var fem meter inne i målgården ovanpå målvakten när man nätade i semi ett). Sedan är det sjukt att man skriver dom flesta för att alla vill nog se en domarkår som agerar konsekvent. Den lyxen har vi dock inte i Sverige. Under matchen är Djurgården bättre utan domarnas hjälp och vinner på grund av det. Mål eller inte mål så hade ställningen varit 3-2 till apgården.
Senast redigerad av siryessir 2019-04-12 kl. 22:11.
Citera
2019-04-12, 22:11
Medlem
Citat:
Du ska inte upprepa något och upprepar det sedan senare i samma text.

Nej, ingen har försvarat någon kappkörning. Ericsson har inte fått någon skridsko i ansiktet. Du har fortfarande efter all denna tid inte ens sett situationen. Du gnäller själv på domarna och saknar kunskap om hockey överlag.
Du kan till och med börja med sluta förneka fakta. Har sett en massa av dina kompisar försvara kappkörningen. Resten får stå för dig. Jag har absolut inget emot Luleå som klubb om du tror det men jag är knappast ensam om att tycka att ni är otroligt osympstiska.

Sedan har jag aldrig sagt att jag är någon domarkramare men till skillnad från er klagar jag i alla fall inte på dom efter varje match och speciellt inte efter en vunnen sådan. Seså.
Citera
2019-04-12, 22:14
Medlem
siryessirs avatar
Citat:
Du kan till och med börja med sluta förneka fakta. Har sett en massa av dina kompisar försvara kappkörningen. Resten får stå för dig. Jag har absolut inget emot Luleå som klubb om du tror det men jag är knappast ensam om att tycka att ni är otroligt osympstiska.

Sedan har jag aldrig sagt att jag är någon domarkramare men till skillnad från er klagar jag i alla fall inte på dom efter varje match och speciellt inte efter en vunnen sådan. Seså.

Ta fram den faktan då.

Det finns ett ord för det: https://www.synonymer.se/sv-syn/dubbelmoral
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in