2019-04-12, 20:17
Medlem
shanghais avatar
Djurgrden mot Frlunda ser jag ocks mycket hellre n mot Lule. De matcherna avgrs oftast med uddamlet och till norrlnningarnas frdel...

Citat:
Ursprungligen postat av Azdz
Det fr st fr dig. Att jmfra med hnen mot Stefan Liv tycker jag r i underkant. Jag brjar nstan tro att du r kompis med killen.

Som du sjlv ppekat tillhr du den tunnhudade yngre generationen dr allting r krnkande och ironi r svrfrsttt. De flesta som skriver hr r nog lite ldre n dig och uppfattar inte ord som lika lskiga och farliga. Att du tycker hnen mot Stefan Liv och hans familj r mindre graverande n en visa om en hund visar fr mig hur skevt du resonerar.

Och snlla sluta tjata om den dr frbaskade hunden nu. Ngot mer spnnande att sga om slutspelet finns det ju.
Citera
2019-04-12, 20:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av shanghai
Djurgrden mot Frlunda ser jag ocks mycket hellre n mot Lule. De matcherna avgrs oftast med uddamlet och till norrlnningarnas frdel...

Som du sjlv ppekat tillhr du den tunnhudade yngre generationen dr allting r krnkande och ironi r svrfrsttt. De flesta som skriver hr r nog lite ldre n dig och uppfattar inte ord som lika lskiga och farliga. Att du tycker hnen mot Stefan Liv och hans familj r mindre graverande n en visa om en hund visar fr mig hur skevt du resonerar.
Jag r varken lttkrnkt eller humorls s placera inte mig i den gruppen tack. Tycker man att skmt om dda djur r kul att skmta om r man ingen djurvn punkt slut. Jag antar att du inte har djur men om din hund eller katt sger vi dog, skulle du d tycka det var okej om folk skmtade om det? rligt talat vad r skillnaden? Man behver varken vara lttkrnkt eller humorls fr att tycka att skmt om dda djur r lika osmakligt som att skmta om dda mnniskor.

Ni som tycker detta r kul r verkligen inga djurvnner. Skulle du skratta om ngon skmtade om ngon som du knner dog ocks?
Citera
2019-04-12, 21:22
Medlem
Knoppys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HenrikN96
Kommer inte kunna ha en fin helg efter "lite grovt kanske". Hur kan du tycka att det eventuellt r lite grovt kanske att hna en annans mnniskas, kanske bsta vns, dd?

Stackars d Du kanske skulle hlla dig borta frn "webben" ett tag, samla kraft och frska komma ver det hr? Jag tycker helt enkelt inte det r lika grovt som du tycker, enkelt va? Iofs vore det ju enklare om alla tyckte som du? Slpp det hr nu s fr du grta ut nr dumma dumma Lule vinner nsta nere i Gteborg.

Bttre lycka med helgen nsta vecka, det r du vrd!
*handhjrta*
Citera
2019-04-12, 21:27
Citat:
Ursprungligen postat av Knoppy
Stackars d Du kanske skulle hlla dig borta frn "webben" ett tag, samla kraft och frska komma ver det hr? Jag tycker helt enkelt inte det r lika grovt som du tycker, enkelt va? Iofs vore det ju enklare om alla tyckte som du? Slpp det hr nu s fr du grta ut nr dumma dumma Lule vinner nsta nere i Gteborg.

Bttre lycka med helgen nsta vecka, det r du vrd!
*handhjrta*

Fast de flesta hller inte med dig hr. Du mrker ju hur folk INTE hller med dig.
Sger ju iofs mycket om Lulefans som de flesta hr menar, de r helt enkelt sjukt dumma i huvudet.
Tack! Kommer nog ha en bra helg nd. I synnerhet nr Frlunda vinner imorgon mot bnderna.
Citera
2019-04-12, 21:28
Citat:
Ursprungligen postat av shanghai

Och snlla sluta tjata om den dr frbaskade hunden nu. Ngot mer spnnande att sga om slutspelet finns det ju.

Sluta frsvara dessa hn som Lulefans gr. Riktigt osmakligt. Sger ngt om Lulefans dock.
Citera
2019-04-12, 21:33
Medlem
Citat:
Sluta frsvara dessa hn som Lulefans gr. Riktigt osmakligt. Sger ngt om Lulefans dock.
ntligen en vettig mnniska. Tack !
Citera
2019-04-12, 21:33
Medlem
siryessirs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Strobelicious
https://twitter.com/LHFDanne/status/1116394875145138177

Osmakligt och jvligt barnsligt. Sedan sitter han och frsvarar det med att han minsann inte tyckte att det var s farligt nr hans hund dog. Han kpte ju bara en ny. Autister...

Citat:
Citat:
ntligen en vettig mnniska. Tack !

https://www.youtube.com/watch?v=wpDz9bKBC28

Frenade i besattheten av Lule hockey. Man blir glad.
Citera
2019-04-12, 21:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av siryessir
Osmakligt och jvligt barnsligt. Sedan sitter han och frsvarar det med att han minsann inte tyckte att det var s farligt nr hans hund dog. Han kpte ju bara en ny. Autister...

https://www.youtube.com/watch?v=wpDz9bKBC28

Frenade i besattheten av Lule hockey. Man blir glad.
Nu frstr jag inte riktigt. Nog fr att du likt dina Lulekompisar brukar vara vldigt snabb med att frsvara saker och tycka att det inte r s farligt, men vad har har lnken du postade med det hela att gra?
Citera
2019-04-12, 21:44
Medlem
siryessirs avatar
Citat:
Nu frstr jag inte riktigt. Nog fr att du likt dina Lulekompisar brukar vara vldigt snabb med att frsvara saker och tycka att det inte r s farligt, men vad har har lnken du postade med det hela att gra?

Nej, ls trden p twitter. r vl bara ngon "ultras"-tuffing som frsvarar det hela.

Med lnken menade jag att ni tv idioter har funnit varandra i hatet mot Lule hockey.
Citera
2019-04-12, 21:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av siryessir
Nej, ls trden p twitter. r vl bara ngon "ultras"-tuffing som frsvarar det hela.

Med lnken menade jag att ni tv idioter har funnit varandra i hatet mot Lule hockey.
Du fr grna stra dig p att folk hatar, ogillar din klubb men frsvarar man folk som skmtar om dda djur d har man riktigt stora problem det borde ven du fatta. .
Citera
2019-04-12, 21:48
Medlem
siryessirs avatar
Citat:
Du fr grna stra dig p att folk hatar, ogillar din klubb men frsvarar man folk som skmtar om dda djur d har man riktigt stora problem det borde ven du fatta. .

Varfr sitter du p ett forum och frsker argumentera nr du uppenbarligen inte r lskunnig?
Citera
2019-04-12, 21:49
Medlem
Knoppys avatar
Citat:
Fast de flesta hller inte med dig hr. Du mrker ju hur folk INTE hller med dig.
Sger ju iofs mycket om Lulefans som de flesta hr menar, de r helt enkelt sjukt dumma i huvudet.
Tack! Kommer nog ha en bra helg nd. I synnerhet nr Frlunda vinner imorgon mot bnderna.

Mnga hller inte med mig om mycket... So what? Folk har rtt att tycka vad de vill. Frsvarade jag tweeten? Nej. Tycker jag att det var det mest hemska som hnt sen frintelsen? Nej inte det heller. Sen frstr jag inte vad det spelar fr roll att jag hller p Lule? Tnk om jag hllit p Cluben istllet?
Grter jag fr att andra lags supportrar hnar Kovacs fr att hans kompis dog i bilolyckan han var vllande till? Nej.

Nu orkar jag inte diskutera mer med dig, vi tycker olika. Jag blir skert vldigt mycket mer upprrd ver saker som kanske inte rr dig i ryggen.
Sknt att det lste sig med helgen! Kramis
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in