2019-04-12, 20:17
Medlem
shanghais avatar
Djurgården mot Frölunda ser jag också mycket hellre än mot Luleå. De matcherna avgörs oftast med uddamålet och till norrlänningarnas fördel...

Citat:
Ursprungligen postat av Azdz
Det får stå för dig. Att jämföra med hånen mot Stefan Liv tycker jag är i underkant. Jag börjar nästan tro att du är kompis med killen.

Som du själv påpekat tillhör du den tunnhudade yngre generationen där allting är kränkande och ironi är svårförstått. De flesta som skriver här är nog lite äldre än dig och uppfattar inte ord som lika läskiga och farliga. Att du tycker hånen mot Stefan Liv och hans familj är mindre graverande än en visa om en hund visar för mig hur skevt du resonerar.

Och snälla sluta tjata om den där förbaskade hunden nu. Något mer spännande att säga om slutspelet finns det ju.
Citera
2019-04-12, 20:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av shanghai
Djurgården mot Frölunda ser jag också mycket hellre än mot Luleå. De matcherna avgörs oftast med uddamålet och till norrlänningarnas fördel...

Som du själv påpekat tillhör du den tunnhudade yngre generationen där allting är kränkande och ironi är svårförstått. De flesta som skriver här är nog lite äldre än dig och uppfattar inte ord som lika läskiga och farliga. Att du tycker hånen mot Stefan Liv och hans familj är mindre graverande än en visa om en hund visar för mig hur skevt du resonerar.
Jag är varken lättkränkt eller humorlös så placera inte mig i den gruppen tack. Tycker man att skämt om döda djur är kul att skämta om är man ingen djurvän punkt slut. Jag antar att du inte har djur men om din hund eller katt säger vi dog, skulle du då tycka det var okej om folk skämtade om det? Ärligt talat vad är skillnaden? Man behöver varken vara lättkränkt eller humorlös för att tycka att skämt om döda djur är lika osmakligt som att skämta om döda människor.

Ni som tycker detta är kul är verkligen inga djurvänner. Skulle du skratta om någon skämtade om någon som du känner dog också?
Citera
2019-04-12, 21:22
Medlem
Knoppys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HenrikN96
Kommer inte kunna ha en fin helg efter "lite grovt kanske". Hur kan du tycka att det eventuellt är lite grovt kanske att håna en annans människas, kanske bästa väns, död?

Stackars då Du kanske skulle hålla dig borta från "webben" ett tag, samla kraft och försöka komma över det här? Jag tycker helt enkelt inte det är lika grovt som du tycker, enkelt va? Iofs vore det ju enklare om alla tyckte som du? Släpp det här nu så får du gråta ut när dumma dumma Luleå vinner nästa nere i Göteborg.

Bättre lycka med helgen nästa vecka, det är du värd!
*handhjärta*
Citera
2019-04-12, 21:27
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Knoppy
Stackars då Du kanske skulle hålla dig borta från "webben" ett tag, samla kraft och försöka komma över det här? Jag tycker helt enkelt inte det är lika grovt som du tycker, enkelt va? Iofs vore det ju enklare om alla tyckte som du? Släpp det här nu så får du gråta ut när dumma dumma Luleå vinner nästa nere i Göteborg.

Bättre lycka med helgen nästa vecka, det är du värd!
*handhjärta*

Fast de flesta håller inte med dig här. Du märker ju hur folk INTE håller med dig.
Säger ju iofs mycket om Luleåfans som de flesta här menar, de är helt enkelt sjukt dumma i huvudet.
Tack! Kommer nog ha en bra helg ändå. I synnerhet när Frölunda vinner imorgon mot bönderna.
Citera
2019-04-12, 21:28
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av shanghai

Och snälla sluta tjata om den där förbaskade hunden nu. Något mer spännande att säga om slutspelet finns det ju.

Sluta försvara dessa hån som Luleåfans gör. Riktigt osmakligt. Säger ngt om Luleåfans dock.
Citera
2019-04-12, 21:33
Medlem
Citat:
Sluta försvara dessa hån som Luleåfans gör. Riktigt osmakligt. Säger ngt om Luleåfans dock.
Äntligen en vettig människa. Tack !
Citera
2019-04-12, 21:33
Medlem
siryessirs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Strobelicious
https://twitter.com/LHFDanne/status/1116394875145138177

Osmakligt och jävligt barnsligt. Sedan sitter han och försvarar det med att han minsann inte tyckte att det var så farligt när hans hund dog. Han köpte ju bara en ny. Autister...

Citat:
Citat:
Äntligen en vettig människa. Tack !

https://www.youtube.com/watch?v=wpDz9bKBC28

Förenade i besattheten av Luleå hockey. Man blir glad.
Citera
2019-04-12, 21:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av siryessir
Osmakligt och jävligt barnsligt. Sedan sitter han och försvarar det med att han minsann inte tyckte att det var så farligt när hans hund dog. Han köpte ju bara en ny. Autister...

https://www.youtube.com/watch?v=wpDz9bKBC28

Förenade i besattheten av Luleå hockey. Man blir glad.
Nu förstår jag inte riktigt. Nog för att du likt dina Luleåkompisar brukar vara väldigt snabb med att försvara saker och tycka att det inte är så farligt, men vad har har länken du postade med det hela att göra?
Citera
2019-04-12, 21:44
Medlem
siryessirs avatar
Citat:
Nu förstår jag inte riktigt. Nog för att du likt dina Luleåkompisar brukar vara väldigt snabb med att försvara saker och tycka att det inte är så farligt, men vad har har länken du postade med det hela att göra?

Nej, läs tråden på twitter. Är väl bara någon "ultras"-tuffing som försvarar det hela.

Med länken menade jag att ni två idioter har funnit varandra i hatet mot Luleå hockey.
Citera
2019-04-12, 21:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av siryessir
Nej, läs tråden på twitter. Är väl bara någon "ultras"-tuffing som försvarar det hela.

Med länken menade jag att ni två idioter har funnit varandra i hatet mot Luleå hockey.
Du får gärna störa dig på att folk hatar, ogillar din klubb men försvarar man folk som skämtar om döda djur då har man riktigt stora problem det borde även du fatta. .
Citera
2019-04-12, 21:48
Medlem
siryessirs avatar
Citat:
Du får gärna störa dig på att folk hatar, ogillar din klubb men försvarar man folk som skämtar om döda djur då har man riktigt stora problem det borde även du fatta. .

Varför sitter du på ett forum och försöker argumentera när du uppenbarligen inte är läskunnig?
Citera
2019-04-12, 21:49
Medlem
Knoppys avatar
Citat:
Fast de flesta håller inte med dig här. Du märker ju hur folk INTE håller med dig.
Säger ju iofs mycket om Luleåfans som de flesta här menar, de är helt enkelt sjukt dumma i huvudet.
Tack! Kommer nog ha en bra helg ändå. I synnerhet när Frölunda vinner imorgon mot bönderna.

Många håller inte med mig om mycket... So what? Folk har rätt att tycka vad de vill. Försvarade jag tweeten? Nej. Tycker jag att det var det mest hemska som hänt sen förintelsen? Nej inte det heller. Sen förstår jag inte vad det spelar för roll att jag håller på Luleå? Tänk om jag hållit på Cluben istället?
Gråter jag för att andra lags supportrar hånar Kovacs för att hans kompis dog i bilolyckan han var vållande till? Nej.

Nu orkar jag inte diskutera mer med dig, vi tycker olika. Jag blir säkert väldigt mycket mer upprörd över saker som kanske inte rör dig i ryggen.
Skönt att det löste sig med helgen! Kramis
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in