2019-04-10, 22:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bagarn29
Jag reagerar på att Åsas tänder är lika vita som när de startade. Det måste vara bananskalen.

Det finns inga välskötta munnar som changserar bara för att du inte sköter munhygienen under några veckor/månader. Tänder blir missfärgade och ser dåliga ut på grund av dålig skötsel under många år.
Citera
2019-04-10, 22:28
Medlem
Får dom mat vid sidan av eller det som dom äter är ju väldigt lite? Knappt så man kan stå för den maten?
Måste ju få annat eller?
Citera
2019-04-10, 22:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Vidarquintar
Får dom mat vid sidan av eller det som dom äter är ju väldigt lite? Knappt så man kan stå för den maten?
Måste ju få annat eller?
Det måste de få , annars hade de inte klarat av tävlingarna, de är ju ganska fysiska. De skulle magra som fan om de bara fick den maten man ser och de gör de inte.
Citera
2019-04-10, 23:12
Medlem
Oddballs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MissDope
De har inte varit där så värst länge än att en massa synligt hår skulle synas. Det är väl bara Bonnie där som skulle ha mörkare synliga hårstrån med. Sedan vaxar sig nog de flesta tjejer sig innan resan. Då är det dessutom borta i veckor..
Vill minnas att tjejer kollade sitt armhålehår förra året när de fick se spegel och gissa sin vikt närmre slutet.

Jo, det har de. Så pass mycket växer hår att det syns efter några veckor att man har rejäl stubb. Killarna verkar ju hålla efter sin skäggstubb också - så nog fan hade de tillgång till rakhyvlar eller liknande.
Citera
2019-04-10, 23:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Oddball
Jo, det har de. Så pass mycket växer hår att det syns efter några veckor att man har rejäl stubb. Killarna verkar ju hålla efter sin skäggstubb också - så nog fan hade de tillgång till rakhyvlar eller liknande.

Allt i tv är fejk, riggat.
Citera
2019-04-11, 01:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Oddball

Efter första vaxning tar det någon vecka. Därefter ett par gånger så tar det månader. Är brudarna blonda så syns inte armhåle eller bikinihåren heller om du inte är på nära håll vad jag får förmoda att du aldrig varit.
Men ok. Du vill jämföra dessa mjuka hår mot mansskägg? Lucas med ett ursprung där skägg inte växer så kraftigt, och Emelio som mest fortfarande har fjun. Kollar du deras kinder så ser du hur de passar in i skäggtrådarna här på fb med "vad göra åt klen skäggväxt jag skäms". Nick ser ju åt andra sidan ut att kunna riva färsk vitlök med bara kinderna.
Citera
2019-04-11, 01:46
Medlem
Fan jag är ifrån Norrland oxå, men Fyfan va ja börjar ogilla Klas med sin lilla PK attityd att alla ska kramas å älska varandra samt hans röst oxå göre inte bättre haha. Börjar dock digga Emilio, verkar vara helt värdelös på immunitetstävlingar men ändå skön 😁
Senast redigerad av Zeusg0d 2019-04-11 kl. 01:52.
Citera
2019-04-11, 02:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Vadgorvinukorvi
En sak som är riktigt uselt är i upplägget som den efterblivna produktionen klipper in deltagarna med kommentarer under tävlingens gång, vi bryr oss inte om deras svammel utan vill se tävlingen rakt upp och ner. Men framförallt eftersom det spoilar resultatet, som nu senast ex. I lag Nord satt vissa deltagare och smålog och såg nöjda ut då fattar man ju direkt att de vann. I Syd såg de mer bedrövade ut och man såg besvikelsen.
Detta kan ju vara något för den retarderade produktionen att ta med sig till nästa säsong.

Underskattad kommentar. Också tänkt på detta tidigare säsonger och det är något som retar mig väldigt mycket.
Citera
2019-04-11, 02:15
Medlem
MissPerky.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av flanders
Nu är jag förvisso man och straight as an arrow. Men Klas kan verkligen inte ha några problem med damerna. Han borde söka till Bachelor. De gubbarna som är med där bleknar i jämförelse..

+1
Citera
2019-04-11, 02:42
Medlem
CSHamiltons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Screem
Produktionen bor på samma ö. De är inprincip med deltagarna ifrån det blir ljust tills det blir mörkt. Vilket är ungefär 12h om dygnet.

Däremot håller jag med dig om att deltagarna har nog tristess...

Vad snackar du om?

Deltagar-ön besöks av ett kamera-team va 30 min varje dag. Det är allt.

/C
Citera
2019-04-11, 07:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av CSHamilton
Vad snackar du om?

Deltagar-ön besöks av ett kamera-team va 30 min varje dag. Det är allt.

/C

”va 30 min”... ?
Låter ofta tycker man🤔
Citera
2019-04-11, 08:20
Medlem
Undra om Lucas kommer att sälja den berömda tunikan sen på tradera för att håva in lite stålar. Eftersom han inte kommer vinna hela Robinson.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in