2019-04-10, 02:33
Medlem
Screems avatar
Citat:
Ursprungligen postat av xmz
Hamilton skrev att det inte alls var så, utan att teamet var med någon timme.

Är ju inte med alla hela tiden. Kanske gör en synk med någon, försöker få andra att prata om något speciellt, riggar kamera/ljud inför tävlingar/öråd/aktiviteter, flyger drönare, lägger ut brev. Fixar saker till deltagarna och massor av mer saker.
Citera
2019-04-10, 02:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Zeusg0d
Om det nu är så, så är de ju bara bättre! Mer utmaning, det får ju inte va för enkelt för då blir det inge prestige i det hela min vän. I mitt tycke är Anna kattigast!

Annas kropp ❤️
Citera
2019-04-10, 02:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Cymbaltazzz
Nick ville inte ens kramas då han enligt honom själv luktade dåligt.

Någon som vet hur tjejerna får göra med hygienen när de har mens? Man måste ju hålla efter och duscha varje dag då. Sedan måste de kunna hoppa i vatten för ev vattentävlingar också men de kanske har tampong då. Ursäkta äckligheterna, nåt jag undrat för mig själv bara.

Du tror inte tjejerna planerat innan att hormonreglera så mensen uteblir? Bara en tanke..
Citera
2019-04-10, 02:44
Medlem
Jannike har bott i Ghana i fyra år. Kan det möjligtvis ha att göra med att hon har avlat fram fem barn? Batikhäxa deluxe månntro?
Hon är ju Ghana-resenärskan personifierad i övrigt. Vegan, feminist, ful, tjock osv.
En svensk normalbegåvad karl skulle inte ta i henne med tång, än mindre köra kuken i rastafarigrottan. Usch.

För övrigt anser jag att veganmorsor skulle fråntas vårdnaden om sina barn.
Senast redigerad av MrBollocks 2019-04-10 kl. 02:49.
Citera
2019-04-10, 03:47
Medlem
MrsVanity1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MrBollocks
Jannike har bott i Ghana i fyra år. Kan det möjligtvis ha att göra med att hon har avlat fram fem barn? Batikhäxa deluxe månntro?
Hon är ju Ghana-resenärskan personifierad i övrigt. Vegan, feminist, ful, tjock osv.
En svensk normalbegåvad karl skulle inte ta i henne med tång, än mindre köra kuken i rastafarigrottan. Usch.

För övrigt anser jag att veganmorsor skulle fråntas vårdnaden om sina barn.

+1
Så spot on!
Känner samma generellt med dem värsta vänster hardcore pk'arna.I regel feta.Hur kommer det sig värsta pk fjollorna inte alltid men oftast ser fördjävliga ut??
Citera
2019-04-10, 03:47
Medlem
Ingen som har reflekterat över det faktum att sen Nilson kom till Gränslandet, så är hans totalt förstörda axel helt plötsligt ok?
”Sträck på dig” tex, den gör man inte med en axel som är paj, tro mig, jag har haft trasiga rotatorcuffar. Och fjantet med kudden, har någon sett till kudden i Gränslandet?
Mastiff borde skaffa en bättre regissör, det lyser ju igenom så totalt hur värdelös denna produktion är.
Citera
2019-04-10, 03:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MrsVanity1
+1
Så spot on!
Känner samma generellt med dem värsta vänster hardcore pk'arna.I regel feta.Hur kommer det sig värsta pk fjollorna inte alltid men oftast ser fördjävliga ut??

Varför är de PK-fjollor, är det vi måste fråga oss. Jo, ingen stark, snygg viking till svensk man vill ha dom, så då vänder dom sig åt andra håll: Blir lesbiska eller söker MENA-kuk.
Alla vet att lebbar är skitfula, ofta tjocka (som Jannika), och då urvalet bland dessa fittslickerskor är begränsat så tar dom vad dom får.
Och MENA-djuren sätter ju på allt med puls, getter som kameler, så det är bara en bonus för dom att få bestiga en svensk hona, oavsett utseende eller fitthygien.

Edit: Ursäkta för OT, moderator.
Jannikas väsen eggar till debatt dock.
Senast redigerad av MrBollocks 2019-04-10 kl. 03:56.
Citera
2019-04-10, 04:42
Medlem
MrsVanity1s avatar
Citat:
Ingen som har reflekterat över det faktum att sen Nilson kom till Gränslandet, så är hans totalt förstörda axel helt plötsligt ok?
”Sträck på dig” tex, den gör man inte med en axel som är paj, tro mig, jag har haft trasiga rotatorcuffar. Och fjantet med kudden, har någon sett till kudden i Gränslandet?
Mastiff borde skaffa en bättre regissör, det lyser ju igenom så totalt hur värdelös denna produktion är.

Ja stackars babben hade ju jäääteoooont i axeln.Men voila är det borta.Faking it much !
Citera
2019-04-10, 05:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MrsVanity1
Ja stackars babben hade ju jäääteoooont i axeln.Men voila är det borta.Faking it much !

Helt sjukt hur produktionen förväntar att vi går på all denna skit!
Tre Kronor och Skilda Världar var bättre regisserat än denna dynga.
Varenda scen som visas är ju sönderregisserad.
”Åååh breeeev, gänget” utbrister ett miffo som hittat ett ihoprullat papper tre meter från deras läger.
Och varenda konversation som filmas nära är så sjukt (regisserad) dålig så det finns ju inte!
Citera
2019-04-10, 05:57
Medlem
MrsVanity1s avatar
Citat:
Helt sjukt hur produktionen förväntar att vi går på all denna skit!
Tre Kronor och Skilda Världar var bättre regisserat än denna dynga.
Varenda scen som visas är ju sönderregisserad.
”Åååh breeeev, gänget” utbrister ett miffo som hittat ett ihoprullat papper tre meter från deras läger.
Och varenda konversation som filmas nära är så sjukt (regisserad) dålig så det finns ju inte!

Hehe..den var bra.Skilda världar och Tre Kronor.Riktiga lågvattenmärken.

Ja det är så sönder Pk'at,liksom alla "reality" skriptad skit är nowadays.Det är riktigt jäkla trist !!!
Citera
2019-04-10, 06:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Oddball
Snarare glukos för att få henne att piggna till.

En annan sak som jag konstaterade är att alla tjejerna är helt slätrakade under armarna, så de verkar ha tillgång till rakhyvlar där också. Man kan konstatera att Robinson handlar inte särskilt mycket, om ens något, om överlevnad (längre).

De har inte varit där så värst länge än att en massa synligt hår skulle synas. Det är väl bara Bonnie där som skulle ha mörkare synliga hårstrån med. Sedan vaxar sig nog de flesta tjejer sig innan resan. Då är det dessutom borta i veckor..
Vill minnas att tjejer kollade sitt armhålehår förra året när de fick se spegel och gissa sin vikt närmre slutet.
Citera
2019-04-10, 08:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Zeusg0d
Fast det är ju produktionens uppgift att välja ut folk som dom har fått uppfattning om hur dom kommer agera på Robinson. För jag antar dom får in snuskigt många ansökningar, och vad är sannolikheten att så jävla många som det är nu som är mesar och gör dålig tv? För naturligtvis kan det bli så att någon gör en svinbra intervju och sen blir de fiasko när de väl gäller. Men som sagt nu är ju nästan alla ointressanta? Produktionen får stå sitt kast. Va tycker du om den analysen?

Det kan ha gått till som du säger, många lovar säkert mer än vad dom kan hålla. Man kan inbilla sig att vara ngt man inte är. Jag vet inte vad produktionen vill, jag skrev bara om mina önskemål. Och vi kan ju ha olika önskemål....
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in