Citat:
Ursprungligen postat av
Wandra
Fegt av Sebastian att ta med 3 andra för att välja ut vilka som skulle få brev.
Han borde fattat de beslutet helt själv och stå för det inför alla de andra.
Nu var det ju 3 andra som var med o beslutade så han inte ensam blev sedd som the bad guy.
Eller vad tycker ni?
Jag tycker nog att det initialt var strategiskt av honom, om det nu inte hade slutat med att både han och Anna fick var sitt brev. Därmed föll också det eventuellt positiva han kunde fått ut av att handla på detta sätt. Att en av dessa fått ett brev kanske hade fungerat men att båda, och då särskilt Anna som redan fått hans immunitet fick ett brev, var inte annat än ett stort jävla fuck-up.
Själv hade jag not hanterat det så att jag lottat ut breven, genom att alla deltagarna själva fick dra sticka, eller något liknande, för att komma fram till vilka som skulle få sina brev. På ett sådant sätt hade han kommit undan alla misstankar om att favorisera vissa. Som det nu var fick han fler emot sig än med sig pga sitt handlande.