2019-04-10, 13:00
Medlem
PingPongZongs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av scaloppina
Ajjabaijja!! Ja blev kallad för pedofil här när jag sa att en av deltagande (vuxen) har snygg kropp!

Var det hon som ser ut som en 12åring i ansiktet eller var det Adnilssons kropp du menade då? Han har ju kallats för strandpojken av en gammal kärring som skriver här.

Men den här Fia. Vad jag skrattade och gör fortfarande när jag ser henne sitta rädd i deras hydda. Hon är rädd för råttorna. Så söt liten tjej med klarblå ögon. Henne skulle man gärna ligga och hålla om på natten. Och när hon vart för busig så ger man henne lite smisk på sin lilla rumpa.

Kolla på henne. Vad söt hon är. Och rädd. http://www.bilddump.se/bilder/20190410125437-212.247.198.52.jpg
Citera
2019-04-10, 13:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av PingPongZong
Var det hon som ser ut som en 12åring i ansiktet eller var det Adnilssons kropp du menade då? Han har ju kallats för strandpojken av en gammal kärring som skriver här.

Men den här Fia. Vad jag skrattade och gör fortfarande när jag ser henne sitta rädd i deras hydda. Hon är rädd för råttorna. Så söt liten tjej med klarblå ögon. Henne skulle man gärna ligga och hålla om på natten. Och när hon vart för busig så ger man henne lite smisk på sin lilla rumpa.

Kolla på henne. Vad söt hon är. Och rädd. http://www.bilddump.se/bilder/20190410125437-212.247.198.52.jpg

Fia var inte ens med på det där fotot. Personligen tycker jag att det laget har mest tråkiga o barnsliga typer. Ingen med stake o krut i.
Citera
2019-04-10, 13:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fotboll22
Fia var inte ens med på det där fotot. Personligen tycker jag att det laget har mest tråkiga o barnsliga typer. Ingen med stake o krut i.

Öh.. jo!
Citera
2019-04-10, 15:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fotboll22
Jodå det är väl Fia som sitter där som South park-Kenny
Citera
2019-04-10, 15:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av tuff-negerkille
Linns röv ❤️
Ett skogstroll med grönt hår som äter sniglar och stolt deklamerar att hon har bredast arsle på stranden... what's not to love

Intressant att klippningen ville framställa Klas som den "gode" ledaren och Linn som en kortväxt despot. Ändå var det Suzana som ville stanna kvar hos despoten och Bonnie Syrsa som frivilligt sprang hem till sitt eget lag. Visserligen av rätt många andra skäl, men still.
Citera
2019-04-10, 15:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Touchdown19
Öh.. jo!

Haha jag ber om ursäkt såg henne inte alls 1:a gången jag tittade på fotot!
Citera
2019-04-10, 15:22
Medlem
tuff-negerkilles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SierraBlue
Ett skogstroll med grönt hår som äter sniglar och stolt deklamerar att hon har bredast arsle på stranden... what's not to love

Faktum är att Linn mycket väl kan besitta den sexigaste röven i Robinson all time (jag tänder inte alla på den typen av röv som exempelvis Emma Andersson eller Nicolina Artursson kan visa upp).
Citera
2019-04-10, 18:04
Avslutad
Nu är jag förvisso man och straight as an arrow. Men Klas kan verkligen inte ha några problem med damerna. Han borde söka till Bachelor. De gubbarna som är med där bleknar i jämförelse..
Citera
2019-04-10, 18:25
Avslutad
Har Cmore och har sett veckans avsnitt redan, men jag ska inte spoila något. Men jag är grymt nyfiken på era kommande recensioner av de individiuella insatserna i kvällens Robinsontävling.
Citera
2019-04-10, 18:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Zurfarn08
Har Cmore och har sett veckans avsnitt redan, men jag ska inte spoila något. Men jag är grymt nyfiken på era kommande recensioner av de individiuella insatserna i kvällens Robinsontävling.
Chansar på att Robert ser ut som Bambi på balansgång.
Citera
2019-04-10, 18:42
Medlem
En sak som är riktigt uselt är i upplägget som den efterblivna produktionen klipper in deltagarna med kommentarer under tävlingens gång, vi bryr oss inte om deras svammel utan vill se tävlingen rakt upp och ner. Men framförallt eftersom det spoilar resultatet, som nu senast ex. I lag Nord satt vissa deltagare och smålog och såg nöjda ut då fattar man ju direkt att de vann. I Syd såg de mer bedrövade ut och man såg besvikelsen.
Detta kan ju vara något för den retarderade produktionen att ta med sig till nästa säsong.
Citera
2019-04-10, 19:44
Medlem
Anna har snyggast röv. Härligt filmat när hon står och gräver i sanden.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in