Läs inte om du inte sett fram till Robinsontävlingen:
Jaha, då kommer det återigen avgöras på vem produktionen väljer att ge ett guldmynt. Tjejpakten kan prestera hur värdelöst som helst i immunitetstävlingen men ändå sitta säkert. Fan vad trist upplägg.
Jag retar mig lite på att allt är så välregisserat och tillrättalagt i de nya Fiji-produktionerna. De små förtroliga samtalen mellan fyra ögon är så uppenbart arrangerade, allt är in i minsta detalj klippt för att skapa dramatik och sketcherna där deltagarna låtsas förvånade och upphetsade när de "hittar" brev och flaskpost känns enbart tråkiga. Jag vill inte vara en gnällspik men det är inte utan att man längtar tillbaka till Treutigers tid när allt inte var så konstgjort och dramaturgiskt tillrättalagt. Som t ex när lagen fick för sig att spontansmyga på varandra för att stjäla utrustning, när det var vilda godisauktioner eller när Robinson-Robban var på fylledejt...
Alla program är dessvärre så nuförtiden. Allt är riggat av produktionen, så är egentligen ingen större anledning att kolla på något tävlingsprogram, tyvärr.
Läs inte om du inte sett fram till Robinsontävlingen:
Jaha, då kommer det återigen avgöras på vem produktionen väljer att ge ett guldmynt. Tjejpakten kan prestera hur värdelöst som helst i immunitetstävlingen men ändå sitta säkert. Fan vad trist upplägg.
Fan va skönt nick du har haha!
Läs ej om du inte har kollat denna veckans avsnitt på cmore.
Lite komiskt att det var just Klas vs Lucas i duell i Robinson tävlingen, och Klas vann återigen. 2-0 Klas å lite psykiskt övertag mot Lucas mot en framtida sammanslagning? 😉
Kollade nyss avsnittet. Lag Nord kämpade bra, men Robert och renskötaren var verkligen usla på balans. De borde ha tagit det lugnare istället. Tusen gånger försöka springa över på samma sätt.
Rest in Peace tomatplantorna, tråkigt med råttorna.
Läs ej om du inte har kollat denna veckans avsnitt på cmore.
Lite komiskt att det var just Klas vs Lucas i duell i Robinson tävlingen, och Klas vann återigen. 2-0 Klas å lite psykiskt övertag mot Lucas mot en framtida sammanslagning? 😉
Robinsontävlingen som sänds på torsdag och finns på cmore handlade om samt info om måndag till torsdag avsnitt:
Tävlingen är exakt likadan hela veckan dvs samma bana, dom ska göra samma sak fast i slutet är det som ett slags pussel Ish som en i varje lag ska lösa. Det blev Lucas mot Klas i den duellen.
Robinsontävlingen som sänds på torsdag och finns på cmore handlade om samt info om måndag till torsdag avsnitt:
Tävlingen är exakt likadan hela veckan dvs samma bana, dom ska göra samma sak fast i slutet är det som ett slags pussel Ish som en i varje lag ska lösa. Det blev Lucas mot Klas i den duellen.
Tack, kul med någon ny spinn i Robinson. Måndag hela veckan eller hur den kallades.
Jag fattar inte varför de fick tomatplantorna, de vann väl ingen speciell tävling med plantor som vinst? Men skit samma för de är fan helt värdelösa, det tar lång tid att få ätbara tomater även i idealiskt klimat.
Vete fasen hur dom ska lösa det men nu är alla intressanta /dom som gjorde bra tv borta.
Dom måste börja ta in mer folk som är intressanta/gör "bra tv" ,inte bara 2 ev 3 st.
För nu är Robinson urtrist......
__________________
Senast redigerad av MrsVanity1 2019-04-09 kl. 08:02.