2019-03-31, 17:16
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av fanny_59
Jag uppfattde det som hon bara släppte iväg den krabban som var menad för henne
Nix, det var inte Jannickes krabba. Hon stal den av grannhyddan.
Citera
2019-03-31, 17:47
Medlem
När släpps nya avsnitt på cmore? Klockan 22?
Citera
2019-03-31, 18:23
Medlem
CSHamiltons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Skallmeja-Zorro
Tvärt om, hon prutade ner dublorna från 3 saker (tror jag det var) till 1 sak då hon var ensam om att vilja ha dessa.

Oavsett så kommer naturligvis hela helvetet att braka lös om Adnilson får veta detta. Kan det vara denna konflikt (mellan Adnilson och en tjej) som Kung Carl hintat om?

Nej. En tjej från ett annat lag.

/C
Citera
2019-03-31, 18:29
Medlem
CSHamiltons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DFrost
Jag tror inte det största problemet är de 4500, utan det faktum att om han fick igenom det skulle det inte ta lång tid innan han ställde fler krav.

Det finns en anledning till att man inte förhandlar med kidnappare/terrorister.

Nu var det inte jag som bröt kontraktet. Utan Mastiff.

Med den logiken så borde jag också ställt mig frågan, när bryter mastiff det igen?

Och det gjorde jag. Därav krävde jag mina månatliga räkningar betalda om de ville ha kvar mig.

Mastiff var mer intresserade av att jag skulle sätta mig på en annan strand än att skicka hem sen våldsamma per kontraktet vi skrev på.

Terrorist-taktiken stod Mastiff för, per; gör som vi säger, du ska vara glad att ens få vara här.

CSH: Hejdå!

Som sagt, vi får se hur det påverkade tittarsiffrorna. Om de gått upp efter att jag valde att åka hem, då gjorde Mastiff rätt. Om inte, gjorde de fel och har på så sätt agerat så att aktiebolaget inte har maximerat sin vinst.

/C
Citera
2019-03-31, 18:45
Medlem
CSH åkte hem frivilligt, men att tro att man skulle få pengar ifrån produktionen för att vara med måste vara den mest korkade tanke någon kan ha? Robinson handlar inte om pengar. Det handlar om överlevnad och tävlingar! När man väl är på ön så spelar fattig eller rik ingen som helst roll, men det verkar vissa tydligen inte förstå?
Citera
2019-03-31, 19:12
Medlem
Han skulle ha kidnappat hela ön, då hade han åtminstone kunnat begära en ordentlig summa. Nu satt han lite som Dr. Evil inför kameran "jag begär.. 4500"😱
Citera
2019-03-31, 20:34
Medlem
Pantheraduss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av daol8710
CSH åkte hem frivilligt, men att tro att man skulle få pengar ifrån produktionen för att vara med måste vara den mest korkade tanke någon kan ha? Robinson handlar inte om pengar. Det handlar om överlevnad och tävlingar! När man väl är på ön så spelar fattig eller rik ingen som helst roll, men det verkar vissa tydligen inte förstå?

Jag tror nog att deltagaren CSH, inte tyckte det var värt att vara kvar. Då det förekom dålig stämning, och hot ? Plus att det fanns en kostnad för boendet som han inte nyttjar, men han kan då inte få inkomst eller jobba, eftersom han är med i Robinson.

Eftersom båda faktorerna med dålig stämning, och ej få kunna bringa inkomst för att täcka utgifter, så valde han att lämna, för att slippa de negativa konsekvenserna av ovanstående faktorer.

Detta är ett genomtänkt val.
Citera
2019-03-31, 20:41
Medlem
Haha.. Nick blev blek.
Citera
2019-03-31, 20:43
Medlem
PingPongZongs avatar
Ikväll tror jag dom röstar ut ADHD Nilsson. Man ser i slutet av avsnitt 6 gränslandet, underkroppen på den som kommer till gränslandet. Det är ADHDs byxor och hans gångstil.

Vad många smeknamn den här Nilsson fått. Apan Nilsson, ADHD Nilsson, Badpojken, eller var det Strandpojken? Båtpojken, Idioten, Horan Nilsson o.s.v., o.s.v. Roligt är det i alla fall
Citera
2019-03-31, 20:52
Medlem
PingPongZongs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av daol8710
När släpps nya avsnitt på cmore? Klockan 22?

21.00. Sen kommer hela veckans Robinson avsnitt vid 22.00. Även hela veckans gränslandet avsnitt kommer efter 22.00.

Så man kan se mycket Robinson på Söndagskvällar. Perfekt efter man tränat. Man växer bra av kolla på dokusåpor. Stärker både kropp och själ.
Citera
2019-03-31, 21:06
Medlem
Enmansdemos avatar
Såg ni att Linn verkar förakta Bonnies uppstådda dumhet
Citera
2019-03-31, 21:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av CSHamilton
Nej. En tjej från ett annat lag.

/C
Hur vet du vad som hände efter att du lämnade? Har du haft kontakt med de andra deltagarna efter Robinson?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in