Du säger nåt bra här. Jag är så illa som ALDRIG mig själv. Bland andra tycker jag att formaliteten dödar själen. Frihet, att skämta, skratta, känna att man kan vara olaglig utan att vara olaglig är viktigt för mig. Många är som poliser och det har gjort att jag tappat bort mig. Kan faktiskt känna dåligt samvete över nån skitgrej men sen går det över.
Förut hade jag en bra vän som jag kände att jag kunde vara mig själv med. Slapp tänka mig för när jag pratade och han dömde mig inte. Vi var som ett med varandra. Man var inte rädd för att säga nåt utan man pratade som man ville.
Hitta några som honom igen. Och skit i poliserna. Är någon som beter sig som skit så ger man dem mellanfingret och går därifrån. Livet är för kort för att dräneras av idioter. Vem bryr sig vad andra tycker? Folk projicerar sig själva på andra som öppna böcker. Är de elaka mår de skit och är de glada och trevliga mår de oftast bra. Är de för trevliga är de neurotiska och är de ointresserade är de tomma på insidan eller osäkra.
Vad ser du när du tittar in i ögonen på andra människor? Vet du vad jag menar... Grattis och välkommen in i värmen.
Att jag inte ska hålla ögonkontakt länge. Riktigt dålig på det. Jag tittar in för att se om det finns nåt som tyder på att de tycker illa om mig. När de pratar så försöker jag att inte uttrycka något konstigt snsiktsuttryck men ibland blir jag spänd av att jag tänker på något och som gör att kag inte kan presentera mig snyggt. Kan hända att jag gapar eller att tungan drar åt höger eller vänster och blicken blir stirrig för att tankarna har dragit iväg. Tänk dig någon som dagsrömmer när du pratar med honom. Du skulle tro att han är mongo.
Låter mer som rollsökande förvirrad ungdom. Vill du verkligen ha en kluster-b diagnos så pekar det åt emotionell instabil personlighetsstörning/syndrom. Dvs. borderline.
Den väsentliga skillnaden mellan borderline och ASPS är att man är mer ”utåtvänd” i sin destruktivitet som anti-social än borderliners. Man är fortfarande störd som individ.
Den gemensamma nämnaren för folk som dig TS är att ni inte tar emot den hjälp som erbjuds, du kan endast hjälpa dig själv. Väx upp för i helvete.
Autism har jag inte. Aldrig misstänkt mig för det. De är inte så charniga som jag är.
Vad har du för umgänge då, om du nu är så charmig?
Skulle tippa på att du har borderline, autism eller är bipolär. Med en släng av ADHD. Men det låter inte som att du har antisocial personlighetsstörning.
Hitta några som honom igen. Och skit i poliserna. Är någon som beter sig som skit så ger man dem mellanfingret och går därifrån. Livet är för kort för att dräneras av idioter. Vem bryr sig vad andra tycker? Folk projicerar sig själva på andra som öppna böcker. Är de elaka mår de skit och är de glada och trevliga mår de oftast bra. Är de för trevliga är de neurotiska och är de ointresserade är de tomma på insidan eller osäkra.
Tyvärr bryr jag mig sjukt mycket om vad andra säger. Andras godkännande är viktigt för mig och att de är nöjda. Jag blir liksom nöjd när de är nöjda.
Antisociala är mitt stora problem. Alla tecknen som finns beskrivet finns med.
Vad har du för umgänge då, om du nu är så charmig?
Skulle tippa på att du har borderline, autism eller är bipolär. Med en släng av ADHD. Men det låter inte som att du har antisocial personlighetsstörning.
Pick your poison.
En psykolog misstänkte mig för ADHD men kärringen i huset satte stopp för det på grund stolthet eller nåt. Men psykologen hade nog rätt. Jag var livlig och störig i klassen. Hade koncentrationssvårigheter och kunde inte sitta still.
Citat:
Ursprungligen postat av HorKarro
DU säger att du är charmig men du har inga vänner eller jobb? Kan. Det inte vara att du har en inre bild av dig själv som kanske är fel?
För att kontakten kan jag inte upprätthålla. Frågar aldrig saker om andra, undrar inte vad de gör, intresserar mig inte för dem och hör i stort sett aldrog av mig. De hör av sig till mig och i många fall drar jag mig undan och besvarar dem med nån halvlögn tills de fattar att jag är ointresserad. Eller ointresserad är jag inte heller men jag orkar liksom inte.
Allt i denna spoiler stämmer in på mig och jag har hela tiden en känsla av att jag inte är som alla andra. Jag kan faktiskt känna ånger lite grann, men inte mycket. Samt att jag tror mig ha kortare livslängd än andra. Någonstans inom mig så tror jag att jag blir 37 år.
Allt stämmer in, vårdslös med pengar, ansvarslös, extremt charmig, impulsiv, lämnade förra jobbet och boendet på samma dag utan att ha ett nytt jobb eller boende, så gott som noll konsekvenstänk (råkar jag inte ut för nåt illa så ligger jag still eller sover), nervig, olagligt beteende och är lagförd sen tidigare.
Vården suger, det vet vi. Går jag dit så ger de la femtio piller som dödar livsgnistan helt och gör mig självmordsbenägen. Självmordsbenägen kan jag visserligen vara ibland ändå och humöret har höga toppar och djupa dalar. Ibland känns det riktigt skönt och livet är på väg nånstans men dagen efter kan känslan ha försvunnit och ersatts av depression.
Planen jag har är att antingen:
- leva i gränslandet om huruvida jag har antisocial personlighetsstörning eller ej
- ta LSD eller någon annan stark hallucinogen svamp och komma till nya insikter som permanent förändrar mig (bäst alternativ, problemet är att få tag i skiten)
Vad hade ni gjort och finns det de som haft antisocial personlighetsstörning och som blivit hjälpta av att ta psykedeliska medel?
(jag är av åsikten att allt som staten förbjuder är bra och allt som är tillåter är dåligt, giftiga svampar är tillåtet men svampar som botar depressioner och höjer medvetandet är olagliga att ens leta efter osv)
People with antisocial personality disorder may express their disregard for others and for the law by destroying property, harassing others, or stealing. They may deceive, exploit, con, or manipulate people to get what they want—whether it be money, power, sex, or personal gratification. They may use an alias to accomplish their goals.
People with this disorder do not often feel remorse or guilt for what they have done. They may rationalize their actions by blaming those they hurt (for example, by thinking they deserved it) or the way life is (for example, by thinking that it is unfair). They are determined not to be pushed around and to do what they think is best for themselves at any cost; this attitude may stem from pervasive mistrust of others.
People with antisocial personality disorder lack empathy for others and may be contemptuous of or indifferent to the feelings, rights, and suffering of others.
Impulsive behavior (impulsivity)
People with antisocial personality disorder are generally impulsive. They have difficulty planning ahead and considering the consequences for themselves or others. As a result, they may do the following:
Suddenly change homes, or relationships, or jobs (with no plan for getting another)
Speed when driving and drive while intoxicated, sometimes leading to accidents
Consume excessive amounts of alcohol or take illegal drugs that may have harmful effects
Commit criminal acts
People with antisocial personality disorder are often easily provoked and physically aggressive because they have problems controlling their impulses and do not appreciate the effect of their actions on others.
They have a shorter life expectancy than the general population.
Irresponsibility
People with antisocial personality disorder are often socially and financially irresponsible. As a result, they may do the following:
Not seek employment when opportunities are available
Not pay their bills or default on loans
Not pay child support
Other symptoms
These people tend to have a high opinion of themselves and may be very opinionated, self-assured, or arrogant. They may be charming, persuasive, and convincing in their efforts to get what they want.
Linus Pauling....intag utav höga doser utav B3/Niacin med måttlig träning till att börja med. Köp Solgar 500 mg med flush en tidigt på morgonen och en innan läggdags. Och dina problem////är borta självfallet härmat utav de patetiska Scientologerna dock använt i fel syfte. Sen öka intaget utav råa ägg 2 morgon med ett glas vatten och du är botad🐺
Skyll inte på mig när du är topptränad och är lycklig om 6 månader........så nu vet du!
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!