• 1
  • 2
2019-04-09, 19:12
Bannlyst
Allt i denna spoiler stämmer in på mig och jag har hela tiden en känsla av att jag inte är som alla andra. Jag kan faktiskt känna ånger lite grann, men inte mycket. Samt att jag tror mig ha kortare livslängd än andra. Någonstans inom mig så tror jag att jag blir 37 år.

Allt stämmer in, vårdslös med pengar, ansvarslös, extremt charmig, impulsiv, lämnade förra jobbet och boendet på samma dag utan att ha ett nytt jobb eller boende, så gott som noll konsekvenstänk (råkar jag inte ut för nåt illa så ligger jag still eller sover), nervig, olagligt beteende och är lagförd sen tidigare.

Vården suger, det vet vi. Går jag dit så ger de la femtio piller som dödar livsgnistan helt och gör mig självmordsbenägen. Självmordsbenägen kan jag visserligen vara ibland ändå och humöret har höga toppar och djupa dalar. Ibland känns det riktigt skönt och livet är på väg nånstans men dagen efter kan känslan ha försvunnit och ersatts av depression.

Planen jag har är att antingen:
- leva i gränslandet om huruvida jag har antisocial personlighetsstörning eller ej
- ta LSD eller någon annan stark hallucinogen svamp och komma till nya insikter som permanent förändrar mig (bäst alternativ, problemet är att få tag i skiten)

Vad hade ni gjort och finns det de som haft antisocial personlighetsstörning och som blivit hjälpta av att ta psykedeliska medel?

(jag är av åsikten att allt som staten förbjuder är bra och allt som är tillåter är dåligt, giftiga svampar är tillåtet men svampar som botar depressioner och höjer medvetandet är olagliga att ens leta efter osv)

Senast redigerad av skremseltaktik 2019-04-09 kl. 19:14.
Citera
2019-04-09, 19:17
Medlem
En psykopayvskulle aldrig kunnat skriva ek tråd om att den var farligast och visa det på Lfashnavk
Citera
2019-04-09, 19:20
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av HorKarro
En psykopayvskulle aldrig kunnat skriva ek tråd om att den var farligast och visa det på Lfashnavk
Alla som har antisocial personlighetsstörning är inte psykopater. Sluta skrik psykopat så fort antisocial personlighetsstörning kommer på tal.
Citera
2019-04-09, 19:25
Medlem
WitnessTheFitnesss avatar
Hur skulle psykedelika bota en antisocial personlighetsstörning menar du?
Citera
2019-04-09, 19:26
Medlem
Kaffemedaffes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av skremseltaktik
Alla som har antisocial personlighetsstörning är inte psykopater. Sluta skrik psykopat så fort antisocial personlighetsstörning kommer på tal.
"Psykopat" är inte en diagnos i modern psykiatri men det som i allmänt tal kallas "psykopat" stämmer bäst med antisocial eller narcissistisk personlighetsstörning.
Citera
2019-04-09, 19:29
Medlem
Du är emotionellt ostabil. Du kan inte ta ansvar.
Borderline. Låt det sjunka in.
Citera
2019-04-09, 19:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av skremseltaktik
Psykopaten är den rena formen av detta. Många experter på Quora säger att ASPD bara är en slask fö4 kriminella o uttråkade medan pdykopaten är iskall
Citera
2019-04-09, 19:33
Medlem
Du är helt rätt ute TS. LSD har hjälpt mig sjuuuukt mycket att visa mig rätt väg i allt. O.B.S ha allt ordnat runt dig innan ruset. Har du inte löst playlist och hörlurar kommer du få en psykos. Extremt viktigt att du förbereder allt och att du har nära till high Point med stor utsikt
Citera
2019-04-09, 19:35
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av WitnessTheFitness
Hur skulle psykedelika bota en antisocial personlighetsstörning menar du?
Den sägs skapa insikt, kreativitet, lugn, välbefinnande, koncentrationsförmåga och mer serotonin. Den hjälper det man har problem med helt enkelt.
Citat:
Ursprungligen postat av Kaffemedaffe
"Psykopat" är inte en diagnos i modern psykiatri men det som i allmänt tal kallas "psykopat" stämmer bäst med antisocial eller narcissistisk personlighetsstörning.
Fast jag klassar mig inte som psykopat. Jag har sett hur riktiga psykopater är på Youtube men jag är inte i närheten av det. Antisocial är jag däremot och har överhängande brister i det sociala. Kontakter sköts dåligt, ingen flickvän men däremot många korta stunder, ensam, inga vänner och har i stort sett ingen förmåga att vara formell om den inte är inövad. Jag är fruktansvärt känslig för sinnesstämningar och vet inte hur jag ska sköta ett jobb och förstår inte hur jag ska göra för att sköta jobbet och lära mig.
Citera
2019-04-09, 19:40
Medlem
Det låter bara som du skulle behöva traditionell manlig uppstyrning och självdisciplin i livet TS.

Det är inte alla som får eller kan ge sig själva detta i en tid som präglas allt mer av slapp känslomässighet vid sidan om den gamla teknikfixering där mediciner är lösningen på allt.

Jag följer inte Jordan B Peterson själv, men tror det är just i fall som ditt som han kan ha ett viktigt budskap att förmedla.

Lyssna på honom.
Citera
2019-04-09, 19:47
Medlem
Bipolär?
Citera
2019-04-09, 19:47
Medlem
Det var bara en tanke. Om du tex är i en djup dal, gör du dumma saker då? Gör du allris dumma saker utan att tänka dig för? Eller är det enbart när du är nere i en svacka?
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in