2019-04-08, 13:25
Medlem
Belavias avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pewana
Exakt VAD är det som är skrämmande? Att en snubbe sitter i nästan en halvtimme och predikar dravel om "mänsklighetens snara uppvaknande"? Den här videon handlar inte om "chemtrails".
Det lilla som sägs om chemtrails är bara det strunt som vi har sett förut, både i den här tråden och på diverse idiotsajter på nätet. Inget nytt alls!

En sak han säger om "chemtrails" bör kommenteras. Han nämner aluminium, barium och några andra metaller och menar att de har spritts ut i "chemtrails". Detta är ren lögn!
Vad som har analyserats är regnvatten. Sedan påstår chemtrailskramarna utan något som helst bevis att det man hittar i regnvattnet kommer från "chemtrails" som har spritts ut en mil upp i luften. Fullständigt galet, det man hittar i regnvattnet kan ha virvlats upp från marken. Eller komma från vilken källa som helst.

Försvarsmekanismer! Har du märkt hur ni som är chemtrails-förnekare alla är passivt aggressiva? Varför?

Ni vet väl att sanningen "Speak like silence, it know too much to argue or to judge"

Ni förnekare dömer och argumenterar mest hela tiden.

Om du inte gillade videon så titta på valfritt klipp med Ole Dammegård hur vi utsätts för chemtrails.

Framförallt är det natoländer som i mer omfattande skala besprutas med chemtrails, detta sedan ett par år in på 2000talet(ca 2003-2004). Förutom USA där man satte in chemtrails redan i slutet av 90talet. Allt för att dumma ner, reducera befolkningen och ha kontroll över livsmedelutbud.

Sverige är för övrigt lika besprutade som Nato-länderna då vi är inofficiella medlemmar och har mycket (hemliga) kopplingar via "stay behind/Glaudio"-nätverken.
Citera
2019-04-08, 13:48
Medlem
Trolltestets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Belavia
Försvarsmekanismer! Har du märkt hur ni som är chemtrails-förnekare alla är passivt aggressiva? Varför?

För att efter trådens 953 sidor och med sina 11425 inlägg så upprepas fortfarande samma mantran, samma videos och samma argumentation som redan finns på trådens första 5 sidor..

Stagnant.
Citera
2019-04-08, 13:48
Medlem
Clay Allisons avatar
Citat:

Ni vet väl att sanningen "Speak like silence, it know too much to argue or to judge"

Om du inte gillade videon så titta på valfritt klipp med Ole Dammegård hur vi utsätts för chemtrails.

Framförallt är det natoländer som i mer omfattande skala besprutas med chemtrails, detta sedan ett par år in på 2000talet(ca 2003-2004). Förutom USA där man satte in chemtrails redan i slutet av 90talet. Allt för att dumma ner, reducera befolkningen och ha kontroll över livsmedelutbud.

Sverige är för övrigt lika besprutade som Nato-länderna då vi är inofficiella medlemmar och har mycket (hemliga) kopplingar via "stay behind/Glaudio"-nätverken.

Du kommer med så otroligt många påståenden utan att backa upp dem över huvudet taget.

• Vad har du för källa till att 'man satte in chemtrails' i USA på 90-talet? Varför inte 80-talet? Hur kan du veta detta?

• Vad har du för källa till att Sverige i hemlighet ska vara 'besprutat'?
Citera
2019-04-08, 13:59
Medlem
madtops avatar
Citat:
Framförallt är det natoländer som i mer omfattande skala besprutas med chemtrails, detta sedan ett par år in på 2000talet(ca 2003-2004). ...

Hur vet du det?

Vi är alla rörande överens om att det skapas strimmor bakom flygplan.
Skillnaden är att du tror att detta är "chemtrails" medan branschfolk, meteorologer, miljöorganisationer och vanliga vettiga människor hävdar att det rör som om helt vanliga kondensationsstrimmor.

Så vad har du för argument för att det inte är vanliga k-strimmor du och jag ser?
Citera
2019-04-08, 14:11
Medlem
Belavias avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Clay Allison
Du kommer med så otroligt många påståenden utan att backa upp dem över huvudet taget.

• Vad har du för källa till att 'man satte in chemtrails' i USA på 90-talet? Varför inte 80-talet? Hur kan du veta detta?

• Vad har du för källa till att Sverige i hemlighet ska vara 'besprutat'?

I det här fallet är källan Ole Dammegård. Han har 30 års erfarenhet av att på heltid tränga ner i och avslöja djupa statens illgärningar mot mänskligheten, allt från false flags, chemtrails och intentionerna med 5G..
Citera
2019-04-08, 14:12
Medlem
Jag konstaterar att du på tio rader varken svarar på min fråga eller bemöter ett enda av de fakta jag förde fram. Trots att du påstod att du kommenterade mitt inlägg.
Jag tänker inte göra likadant, jag ska svara på delarna i ditt inlägg.

Citat:
Inte några "försvarsmekanismer". En helt naturlig reaktion på alla påståenden som ni chemtrailskramare har slängt ur er i femton år. Utan någon som helst tillstymmelse till bevis någonsin.

Citat:
Vad menar du med det i det här sammanhanget?

Citat:
Javisst, det är ingen konst att argumentera mot era påståenden. Enkel klar fysik förklarar varför strimmorna uppkommer och ibland ligger kvar. Ni har inte kunnat förklara någonting, bara kommit med tomma påståenden och anklagelser mot flygbolag, SMHI och en lång rad andra. Detta är inget annat än grundlöst snack som naturligtvis döms ut.

Citat:

Varför det? Förklara vad OD säger i stället för att hänvisa till något klipp!

Citat:
Jaha, så kommer du med ett antal syften med "chemtrails". Det är märkligt att det verkar finnas nästan lika många syften som det finns "chemtrailskramare". I den här tråden har vi fått läsa de här men också att syftet är att störa radiosignaler, att underlätta för radiosignaler, att påverka vädret, att sänka temperaturen på jorden, att sprida smitta, att vaccinera mot smitta, mm, osv. Alltså en rad olika syften, som ofta säger emot varandra.
Vilka är det som sprutar? Varför började man spruta i USA? Ditt inlägg ger frågor som du måste kunna hantera för att vara trovärdig.

Citat:

Innan du påstår detta måste du presentera bevis för besprutningarna sker och för dessa hemliga kopplingar. Det har du inte gjort. Hänvisningar till diverse klipp på youtube mm, där någon påstår något, bevisar inte ett dugg.
Ni chemtrailskramare verkar inte begripa att ett påstående är inget bevis.
Senast redigerad av pewana 2019-04-08 kl. 14:17.
Citera
2019-04-08, 14:13
Medlem
Clay Allisons avatar
Citat:
I det här fallet är källan Ole Dammegård. Han har 30 års erfarenhet av att på heltid tränga ner i och avslöja djupa statens illgärningar mot mänskligheten, allt från false flags, chemtrails och intentionerna med 5G..

Ahaa, Dammegård, jamen dåså. Klart det räcker med att säga ett namn, klart du har rätt i allt du påstår.
Citera
2019-04-08, 14:18
Medlem
Dofternas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Clay Allison
Ahaa, Dammegård, jamen dåså. Klart det räcker med att säga ett namn, klart du har rätt i allt du påstår.

Dammegård vågar utmana makten, han ser bakom skynket.
Har han haft fel nån gång?
Citera
2019-04-08, 14:20
Medlem
Belavias avatar
Citat:
Ursprungligen postat av madtop
Hur vet du det?

Vi är alla rörande överens om att det skapas strimmor bakom flygplan.
Skillnaden är att du tror att detta är "chemtrails" medan branschfolk, meteorologer, miljöorganisationer och vanliga vettiga människor hävdar att det rör som om helt vanliga kondensationsstrimmor.

Så vad har du för argument för att det inte är vanliga k-strimmor du och jag ser?

Har lyssnat på Ole Dammegård. Han är mer initierad än någon av oss andra i tråden. 30 år på heltid som sagt.

Han vill egentligen bara leva ett lugnt och harmoniskt liv, och ägna sig åt konst/musik, men valde att "offra" sitt liv för att ge oss sanningen. Så det är ingen golddigger, allt gör han ideellt, eventuella bidrag är helt frivilliga.

Dessutom har han kunskap redan från barndomen då hans pappa var stay-behind-medlem!

Troligen(dock inte helt bekräftat) så tankas planen med chemtrails på en hemlig flygbas i Portugal, på västkusten. De drar ut nattetid eller tidig gryning.

Men det började som sagt i början på 2000talet för oss här i Europa.
Citera
2019-04-08, 14:27
Medlem
Belavias avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dofterna
Dammegård vågar utmana makten, han ser bakom skynket.
Har han haft fel nån gång?

Exakt! Vad jag har forskat fram har han aldrig haft fel. Kanske i så fall i någon detalj som inte har betydelse i det stora hela, detaljer som typ en tidsuppgift på 7min istället för 6min i Palmemordet.

Annars är han väldigt pricksäker, och intellektuellt hederlig, vilket är lika viktigt.

Ole Dammegård var dessutom gäst på svenska SwebbTv, det skulle han ALDRIG fått vara om det inte är så att han är trovärdig och har rätt om saker.

SwebbTv har sjukt hög integritet!!
Citera
2019-04-08, 14:36
Medlem
madtops avatar
Citat:
Har lyssnat på Ole Dammegård. Han är mer initierad än någon av oss andra i tråden. 30 år på heltid som sagt.

Han vill egentligen bara leva ett lugnt och harmoniskt liv, och ägna sig åt konst/musik, men valde att "offra" sitt liv för att ge oss sanningen. Så det är ingen golddigger, allt gör han ideellt, eventuella bidrag är helt frivilliga.

Dessutom har han kunskap redan från barndomen då hans pappa var stay-behind-medlem!

Troligen(dock inte helt bekräftat) så tankas planen med chemtrails på en hemlig flygbas i Portugal, på västkusten. De drar ut nattetid eller tidig gryning.

Men det började som sagt i början på 2000talet för oss här i Europa.

Så du kan man ord inte svara på hur du vet allt detta?

Du kan inte ens svara på hur man ser skillnad på "chemtrails" och vanliga kondensationsstrimmor?

Citat:
...

Spännande. Och alla som försöker dokumentera detta försvinner såklart under mystiska omständigheter?

Jag ska till Portugal senare i år. Om du talar om var den här hemliga basen ligger så lovar jag att åka dit och spana lite.
Citera
2019-04-08, 14:41
Medlem
madtops avatar
Citat:
Framförallt är det natoländer som i mer omfattande skala besprutas med chemtrails...

Hur kommer det sig att jag har sett kvardröjande strimmor efter flygplan från China Air, Qatar, Emirates och Aeroflot?

Menar du att dessa bolag jobbar åt Nato?
Eller var det måhända vanliga k-strimmor jag såg?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in