Citat:
Ursprungligen postat av
jomennogardetsa
Det låter som en plan. Vi siktar in oss på att hinka så mycket som möjligt, gärna i sällskap med några fruntimmer vi hittar längs vägen som matchar de krogar vi ska besöka.
Vi ska stila på stort!
Då kör vi på det. Låt oss sikta på maj, vi måste ju trots allt kunna avnjuta ställenas uteserveringar till fullo.
Jag föreslår även att vi gör precis allt för att få tag i åtminstone en grogghagga var. Börjar vi i Hovsjö, drar till Saltskog, ut mot Tumba och så vidare, ja då blir detta det minsta av våra problem under kvällen - häxorna fullkomligen vimlar på dessa lyxhak
Citat:
Ursprungligen postat av
KaptenKoala
Det är något speciellt med ställen som heter "Kök och Bar", de liksom suger åt sig ett visst klientel.
Fanns det inte ett ställe i Sundbyberg som heter något med kök och bar? Eller var det i Väsby?
Sedan så har vi ju den klassiska Kocken i Rissne, haha. Otroligt charmigt ställe.