2019-02-14, 15:13
Citat:
Ursprungligen postat av tizzenizze
Varför trivs spöken så bra i tråkiga hus, källare och vindar? Om jag får möjlighet att spöka kommer jag att välja lyxiga hotell, vackra utsiktsplatser och stränder, Nobelmiddagen, FRA’s hemligaste mötesrum etc.

Jag håller med dig. Spöken verkar ha väldigt dålig och trist smak. Varför packar inte dessa spöken sina små väskor, och smyger in på något flådigt hotell i Stockholm, njuter av frukostbufféer och porr på rummet i stället?
Citera
2019-02-14, 19:39
Medlem
LaurentiusLucidors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Griskissen
Caroline Giertz är för snäll. Hon borde rensa upp lite bland mediumen och sparka de som inte levererar som t ex Camilla "jag måste spy" Öhrnberg m fl.

Märkligt, är det månde spöken som framkallar dessa starka spykänslor när man av misstag råkar vrida över till programmet?
Citera
2019-02-14, 19:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Griskissen

Caroline Giertz är för snäll. Hon borde rensa upp lite bland mediumen och sparka de som inte levererar som t ex Camilla "jag måste spy" Öhrnberg m fl. Sedan ta lite annat än bara hemma hos wt, till exempel slott, hemsökta platser mm.
Ska hon sparka de som inte levererar så får hon sparka allihop.
Men uppenbarligen duger det för fansen av detta program, att en charlatan står och kommer med fantastiska påståenden som att gamla Greta hade svårt att andas innan hon dog eller att mormor hade glasögon och gillade att baka kakor.
Citera
2019-02-15, 13:25
Medlem
Griskissens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av -Gambler-
Ska hon sparka de som inte levererar så får hon sparka allihop.
Men uppenbarligen duger det för fansen av detta program, att en charlatan står och kommer med fantastiska påståenden som att gamla Greta hade svårt att andas innan hon dog eller att mormor hade glasögon och gillade att baka kakor.

Undrar om inte även fansen börjar tröttna. De flesta program mår bra av lite förnyelse, men då måste Caroline Giertz ta en del tuffa beslut. Verkar som hon blir kompis med dem som medverkar och sedan ska allt gå rättvist till precis som på dagis med att alla ska få medverka lika mycket annars kan ju någon bli ledsen.
Citera
2019-03-02, 04:20
Medlem
speedygonsalezs avatar
Garanterat bluff, sätt på exorcisten nu pojkar och runka istället.

Fokusera på att skapa stormakt igen istället;

(1)Tsar PIOTR - Carolus REX(2)

hvad säger kristendomen om detta efter de lärt sig latin och symbiosen i språken;

T-REX

t(1) , för REX är tio.

hack the planet.
Citera
2019-03-08, 13:04
Medlem
Titta på det här och vakna upp. Derren Brown fixar det medium och Lena Ranehag inte gör.

Vi behöver sanning och stark evidens, inte medium som leker med folks känslor och anspelar det de fantiserar ihop i sina egna sinnen.

Därmed inte sagt att jag inte är öppen för detta. Det är jag, men medium måste visa med och ge stark evidens.

Säg namn, säg mer än att "Kalle visar att det finns en hästhage där, Kalle berättar..". Ja men om fucking Kalle berättar så jävla mycket så kan han väl bara säg vilken adress han bodde på och hans personummer. Han kan ju visa eller skriva sitt eget personnummer. Då är allt klart.

https://www.youtube.com/watch?v=acnUkYNTk90
Citera
2019-03-11, 15:48
Medlem
Jiiiberishs avatar
Finns det nåt avsnitt som "sticker ut" lite? Där det händer nåt under inspelningen? Eller bara nåt avsnitt som är lite mer intressant än de andra.
Citera
2019-03-12, 13:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jiiiberish
Finns det nåt avsnitt som "sticker ut" lite? Där det händer nåt under inspelningen? Eller bara nåt avsnitt som är lite mer intressant än de andra.

Vissa medium är ju väldigt bra och kan leverera väldigt mycket privat info som t ex Terry Evans, Anu.
Citera
2019-03-12, 17:50
Medlem
ConnyKlassons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Favoritgame
Vissa medium är ju väldigt bra och kan leverera väldigt mycket privat info som t ex Terry Evans, Anu.
Det är vad som påstås. Hur verifierades det att, till exempel, Terry Evans verkligen fick informationen från andar?
Det jag har sett har varit allmängiltiga gis bingar eller sådant som går att hitta på internet. Sedan finns det ju en redaktion som interjuvar ”offren” innan programmet...
Citera
2019-03-29, 12:09
Medlem
Vad bra det senaste programmet var med mediumet Anu Rosentjärn, som vanligt ett spöke som bott i huset som behövde rensas bort men intressant med djur andarna som kom på besök och att hon lyckades hela en av deltagarna som blev av med sin kroppsliga smärta. Skulle vara intressant om Anu kunde få en egen programserie där hon fick pröva att hela olika deltagare som hade kroppssmärtor och sjukdomar.
Citera
2019-03-29, 12:15
Medlem
Citat:

Terry Evans är en bluff (precis som alla andra medium för den delen) och det är bevisats.

Hur folk kan gå på dessa bluffar är för mig häpnadsväckande.
Citera
2019-03-29, 13:59
Medlem
ConnyKlassons avatar
Citat:
Vad bra det senaste programmet var med mediumet Anu Rosentjärn, som vanligt ett spöke som bott i huset som behövde rensas bort men intressant med djur andarna som kom på besök och att hon lyckades hela en av deltagarna som blev av med sin kroppsliga smärta. Skulle vara intressant om Anu kunde få en egen programserie där hon fick pröva att hela olika deltagare som hade kroppssmärtor och sjukdomar.
Det är väl för mycket begärt att det utöver påståenden från en redan troende, på något vis bekräftades att "helningen" verkligen skett?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in