Citat:
Ursprungligen postat av
renaultmegane
Detta är problemet. Jag hade inte ens hört talas om honom men det är självklart att alla inom kultur och media vetat vad han pysslat med. Precis som med JCA - hur många Svensson visste ens att han fans? Men kultur- och mediaeliten visste förstås precis vilket svin han var men teg.
Fega, äckliga svin helt enkelt.
Läste en inlägg från Morgan Alling, (ungefär) - jag har vetat om det hela tiden men nämner inte personens namn då han inte är värd det etc allt detta måste få ett slut osv (säger Allling)...
Jag reagerar då precis som du, Morgan har alltså vetat om detta hela tiden MEN inte lyft ett enda finger!! Men hur feg kan man vara? Därtill vågar han inte ens nämna Örjan vid namn utan istället använder sig av Nya Zeelands J Arderns retorik (och dessutom anspelar på att han kom på det själv), dvs det är inte värt att nämna personens namn utan jag låter honom vara namnlös. I Arderns fall är det lysande, i Morgans fall är det ytterligare ett fall av total feghet.
När han var med i stjärnorna på slottet satt han också och beklagade sig om sin ungdom "tyck väldigt synd om mig attityd" varpå Claire Wikholm till slut tröttnade och röt till ordentligt - Sitter du här och beklagar dig!!
Det sjukaste är att Morgan inte själv verkar förstå något av den egentliga FEG effekten det blir av det han skriver, utan han verkar fortfarande tro att han är modig och någon slags martyr och folkhjälte!