Citat:
Ursprungligen postat av
Jenny9
Alltså de här spekulationerna/profetiorna/domedagspredikningarna...... börjar bli så jävla tröttsamma och så jävla cringe.
Samma jävla självutsedda "präster" började mässa om Elvis och hans "djävulsdans" och hur hela ungdomen skulle förgöras och framtiden var körd.
Det speglar deras egna tvångsmässiga rädsla för att förlora kontrollen. Men helt ärligt, projicera inte din rädsla på andra. Det är lätt att smitta andra med tvång (tankar/handlingar), var uppmärksam på det, speciellt om du har barn.
Ett bra mantra: släpp kontrollen.
De flesta av oss vet redan vad allt handlar om och gör redan motstånd så gott de kan.
Muslimer i Sverige bygger fler och fler moskéer, startar egna friskolor, sprider sin kultur och religion och föder betydligt fler barn än svenskar. Vart hän tycker du att det barkar? Fortsätter detta kommer svenskar på sikt att bli en minoritet i Sverige. Men det ska vi inte bry oss om utan vi ska bara släppa kontrollen enligt dig.
Förklara gärna för mig varför jag har fel. Det kommer bli svårt eftersom detta är ren fakta och enkel matematik, men lycka till.
Citat:
Ursprungligen postat av
Ipsi
Om du försöker förhindra att Sverige blir som Afghanistan så kanske inte att göra som de gör i Afghanistan är rätt väg att gå.
Du är verkligen urtypen för nån vars frihet behöver begränsas. För allas skull.
Du är verkligen urtypen för den hjärntvättade, infantila svenska kvinnan.
Har du någon gång provat att tänka nyanserat? Eller tänka överhuvudtaget? Det finns fler än två lägen. Jag vill inte ha det extrempatriarkala skräpsamhället från Afghanistan och jag vill inte ha det extremt dekadenta, feminina HBTQ-glorifierande fjollträsket som vi nu ser i Sverige. I Sverige kommer vi dock att gå från den ena extremen till den andra om inget görs.
Hur som helst, faktum är att sexuell frihet för kvinnor inte är kompatibelt med en fungerande civilisation. All bekvämlighet du åtnjuter just nu i ditt liv existerar tack vare att tidigare generationer förstod det och främjade monogami, äktenskap och kärnfamilj och där slampigt, promiskuöst beteende fick negativa sociala konsekvenser. I ett sådant samhälle kan civilisationer blomstra, eftersom de flesta män (och kvinnor) får en mening och syfte med sitt liv (möjlighet att försörja sin familj i utbyte mot att man bidrar till samhället).
Om kvinnor inte har något socialt tryck på sig samt upplever att de har lika eller högre status än de flesta män kommer de flesta män inte anses tillräckligt attraktiva för att få möjlighet att bilda familj och kvinnorna kommer istället att bilda harem åt män men med ekonomisk makt eller våldskapital, för så fungerar kvinnans sexuella natur. Ett samhälle där kvinnans sexuella natur får fritt spelrum kommer kollapsa. Men det tycker du är ett pris värt att betala vad jag förstår.
Jaja, Islam kommer ta över i Sverige inom några decennier och då kommer allt vad kvinnlig frihet heter försvinna all världens väg. Men ni har ju röstat för det så..
Du kan ju läsa på lite:
https://www.reddit.com/r/MGTOW/comments/7aagje/why_women_destroy_nationscivilizations_and_other/
"TL;DR: Giving women the freedom to do what they will, especially with respect to their sexuality will eventually destroy the civilization. This is a serious warning for western nations."