2019-02-17, 23:27
Medlem
Moment22x22s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lillskrot
Om man uppfostrar flickor att manlig sexualitet är kvinnoförtryckande, fallossymboler kvinnoförtryckande osv, menar du det är att sjunga en lovsång till kuken? Du, vi säger så, vi kan krasst konstatera att vi lever på väldigt oilka planeter.

Jag menar att du överdriver något fruktansvärt och att det blir tramsigt bara.
Citera
2019-02-17, 23:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MainStreet
Nej, det är inte en tendens att svenska män väljer bort svenskor för att ta hit en thailändska. Däremot förekommer det att män som valts bort av svenskor eller bor i glesbygd utan tillgängliga kvinnor importerar en thailändska som vill ha pengar.
Jodå, det är en tendens att svenska män söker sig både till thailändskor och andra ickesvenska kvinnor. You wanna bet?

Till och med ROKS inser ju problemet och försökte sig på en riktig fuling. Tji fick dem, ballens törst är större än kvidderifitter.
Citera
2019-02-17, 23:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Moment22x22
Jag menar att du överdriver något fruktansvärt och att det blir tramsigt bara.
Jag bara poängterar verkligheten. Sov vidare, sessan.
Citera
2019-02-17, 23:35
Medlem
Moment22x22s avatar
Citat:
Jodå, det är en tendens att svenska män söker sig både till thailändskor och andra ickesvenska kvinnor. You wanna bet?

Till och med ROKS inser ju problemet och försökte sig på en riktig fuling. Tji fick dem, ballens törst är större än kvidderifitter.

Idiot, fattar du inte att män som inte har några problem med sin egen person och är " normalt" funtade inte söker sig till thailändskor och andra utländska kvinnor? Du vill detta så gärna så gärna...vet du, det kanske händer om du skriver det några gånger till. Eller håller tummarna lite hårdare.

Nä tyvärr Skrot.. när du lämnar detta jordelivet en dag kommer det att bli med den gnagande vetskapen om att svenska män och kvinnor, de övergav inte varandra.
Citera
2019-02-17, 23:38
Medlem
Citat:
Idiot, fattar du inte att män som inte har några problem med sin egen person och är " normalt" funtade inte söker sig till thailändskor och andra utländska kvinnor? Du vill detta så gärna så gärna...vet du, det kanske händer om du skriver det några gånger till. Eller håller tummarna lite hårdare.

Nä tyvärr Skrot.. när du lämnar detta jordelivet en dag kommer det att bli med den gnagande vetskapen om att svenska män och kvinnor, de övergav inte varandra.
Nej. Jag skulle snarare påstå precis tvärtom, män med självrespekt rör inte en svensk kvinna, med hennes självförverkligande, "självständighet" och enmancipation. Lilla sessan. Jag vet precis vilka män som ställer upp på svenska kvinnors vanföreställningar, det är inte direkt några äventyrare.

Du påstår alltså att det inte blivit markant vanligare att en svensk man binder sig till en ickesvensk kvinna? Uppfattar jag dig korrekt nu?
Citera
2019-02-17, 23:42
Medlem
Moment22x22s avatar
Citat:
Nej. Jag skulle snarare påstå precis tvärtom, män med självrespekt rör inte en svensk kvinna, med hennes självförverkligande, "självständighet" och enmancipation. Lilla sessan. Jag vet precis vilka män som ställer upp på svenska kvinnors vanföreställningar, det är inte direkt några äventyrare.

Haha, äventyrare likt dig själv menar du?
Vilket äventyr att plocka hem en fru som är totalt beroende av en. Du måste få adrenalinet att rusa dagligen!
Män med självrespekt..jaja då har väl en sisådär 90% skulle jag spontant gissa på av svenska män ingen självrespekt då.
Undrar om du förstår hur du framstår på andra sidan skärmen.
Citera
2019-02-17, 23:45
Medlem
Citat:
Haha, äventyrare likt dig själv menar du?
Vilket äventyr att plocka hem en fru som är totalt beroende av en. Du måste få adrenalinet att rusa dagligen!
Män med självrespekt..jaja då har väl en sisådär 90% skulle jag spontant gissa på av svenska män ingen självrespekt då.
Undrar om du förstår hur du framstår på andra sidan skärmen.
Min fru sitter här bredvid och fnissar åt dig. Svensk kvinna som vill ta hit muslimer va?

Ditt påstående, det är inte en tendens att svenska män i kraftigt stigande takt väljer en ickesvensk kvinna? Eller?
Citera
2019-02-18, 00:03
Medlem
Moment22x22s avatar
Citat:
Min fru sitter här bredvid och fnissar åt dig. Svensk kvinna som vill ta hit muslimer va?

Ditt påstående, det är inte en tendens att svenska män i kraftigt stigande takt väljer en ickesvensk kvinna? Eller?

Nej jag ser inte den tendensen bland de män jag omger mig med nej.

Om sedan Lasse i förorten som spelar på Bingolotto, med semesteralkoholproblem och ölmage har den tendensen får jag låta vara osagt. Men det spelar å andra sidan ingen större roll heller.

En sak slog mig innan. Tror du att jag blir förolämpad av "sessan"?
Citera
2019-02-18, 00:03
Medlem
Naknekejsarens avatar
Citat:

haha, så romantiskt. Hur översätter du Sverige åt frugan, lillskrot?

Lillskrotens långa kamp mot hela rosa imperiet och de evigt förökande muslimska klonerna, allt verkade förlorat innan han fick meddelande från en thailändsk prinsessa genom hologram. Det är bra det, att ni har någon saga att berätta åt varandra.
Citera
2019-02-18, 00:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Naknekejsaren
haha, så romantiskt. Hur översätter du Sverige åt frugan, lillskrot?

Lillskrotens långa kamp mot hela rosa imperiet, allt verkade förlorat innan han fick meddelande från en thailändsk prinsessa genom hologram. Det är bra det, att ni har någon saga att berätta åt varandra.
Det blir ju lite Häntiveckan med er. Mer känslor o skvaller än debatt. Min fru undrar varför svenska killar beter sig som tjejer. På flytande svenska.

Er poäng har ju framgått tydligt, den svenska kvinnan är värd att kämpa för, svenska män väljer inte ickesvenska kvinnor. Jag hävdar bestämt det motsatta. Kul med dig och Yemina förresten, ni verkar vara på samma npvå så det blir nog bra.
Citera
2019-02-18, 00:14
Medlem
Naknekejsarens avatar
Citat:
Det blir ju lite Häntiveckan med er. Mer känslor o skvaller än debatt. Min fru undrar varför svenska killar beter sig som tjejer. På flytande svenska.

Er poäng har ju framgått tydligt, den svenska kvinnan är värd att kämpa gör, svenska män väljer inte ickesvenska kvinnor. Jag hävdar bestämt det motsatta. Kul med dig och Yemina förresten, ni verkar vara på samma npvå så det blir nog bra.

Frugan verkar vara duktig på att få skroten att känna sig som en riktig karlakarl (hoppas hon läser detta).

Vi har inte alla äran att ha en thaifru som kan få upp självförtroendet på samma sätt, det är därför vi är så känslostyrda och fjolliga.
Citera
2019-02-18, 00:16
Medlem
Moment22x22s avatar
Citat:

Er poäng har ju framgått tydligt, den svenska kvinnan är värd att kämpa för, svenska män väljer inte ickesvenska kvinnor. Jag hävdar bestämt det motsatta. Kul med dig och Yemina förresten, ni verkar vara på samma npvå så det blir nog bra.
Ja det finns ju ingenting här att debattera utöver dina fantasier just nu, därav blir det ju så.

Jag tror att jag ska skaffa mig en riktig toffelhjälte Lillskrot. Blir ungefär samma "äventyrande" som du har gett dig in i. Spännande!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in