2019-02-24, 15:14
Medlem
WordWarriors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Stor-Men-Snabb
Ja, man kan inget annat än att dra den slutsatsen. Jag är begåvad med en helt underbar kvinna men t.o.m. hon har reflexer till tankegångar när vissa ämnen dryftas. Barn och andra kvinnors 'lidande' är en biljett rätt in i reptilhjärnan på absoluta majoriteten av kvinnor. Att först lyfta in kvinnor på positioner och sedan måla upp en lidande av en grupp (som de tillhör) är potent i marionettska proportioner.

..samtidigt så brinner världen och snabbt går det.

Vojne.

Bra beskrivet där om den kvinnliga reptilhjärnan, och dess politiska konsekvenser.
Citera
2019-02-24, 15:16
Medlem
WordWarriors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Moment22x22
Håller delvis med.

Om du håller med delvis, vilka delar håller du inte med om i så fall?
Citera
2019-02-24, 15:17
Medlem
WordWarriors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Moment22x22
Vet du vad? Det finns få saker som tar emot så för mig som att såra en mans ego. Jag gillar män generellt, så pass att jag ofta slätar över för att bespara dem att egot får sig en törn.
Så varje gång jag måste vara hård, tar det emot. Även mot dig 😘

Det här inlägget avslöjar dig ändå, genom att du inbillar dig att du har någon slags överhetsposition och kan klappa män på huvudet. Det är kvinnlig inbillskhet om något.
Citera
2019-02-24, 15:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av WordWarrior
Det här inlägget avslöjar dig ändå, genom att du inbillar dig att du har någon slags överhetsposition och kan klappa män på huvudet. Det är kvinnlig inbillskhet om något.
Detta skrivet av en man i en tråd han själv skapat som handlar om att han tycker sig ha "överheten" att klanka ner på 100% av Sveriges kvinnor.

Citera
2019-02-24, 15:25
Medlem
WordWarriors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Merapi
Detta skrivet av en man i en tråd han själv skapat som handlar om att han tycker sig ha "överheten" att klanka ner på 100% av Sveriges kvinnor.

Har man ett-och-ett-halvt decenniums eftergymnasial utbildning, och en IQ klart över 130 så är det lätt att tröttna på inbillska idioter. Tyvärr måste jag inkludera dig i den kategorin. Kvinnor är överrepresenterade inom den kategorin, och de tror att känslor trumfar fakta.
Citera
2019-02-24, 15:27
Medlem
Citat:
Har man ett-och-ett-halvt decenniums eftergymnasial utbildning, och en IQ klart över 130 så är det lätt att tröttna på inbillska idioter. Tyvärr måste jag inkludera dig i den kategorin. Kvinnor är överrepresenterade inom den kategorin, och de tror att känslor trumfar fakta.
Ditt IQ gissar jag ligger på strax under 90.
Citera
2019-02-24, 15:31
Medlem
WordWarriors avatar
Citat:
Ditt IQ gissar jag ligger på strax under 90.

Det där tror du inte ens på själv.
Citera
2019-02-24, 15:34
Medlem
Citat:
Det där tror du inte ens på själv.
Jo. är exakt vad jag just tror.

Språklig förmåga, förmåga argumentera, förmåga till "vuxenhet" i en debatt, ogenomtänkta åsikter etc sätter dig exakt där på min IQ-skala.
Citera
2019-02-24, 15:40
Medlem
WordWarriors avatar
Citat:
Jo. är exakt vad jag just tror.

Språklig förmåga, förmåga argumentera, förmåga till "vuxenhet" i en debatt, ogenomtänkta åsikter etc sätter dig exakt där på min IQ-skala.

En normal människa inser att du är helt fel ute. Mitt intellekt, min språkliga förmåga, samt analytiska förmåga är oantastliga. Du vet ju hur mycket av din feministiska "forskning" jag plockat ner i småbitar. Det kommer jag att fortsätta göra.

Det är definitivt något defekt hos en kvinna som sitter på ett manligt kodat forum dygnet runt, och skriver en massa ovetenskaplig dynga. En typisk svensk feministkvinna. Okvinnlig, självupptagen, inbillsk och korkad.
Citera
2019-02-24, 15:51
Medlem
Citat:
En normal människa inser att du är helt fel ute. Mitt intellekt, min språkliga förmåga, samt analytiska förmåga är oantastliga. Du vet ju hur mycket av din feministiska "forskning" jag plockat ner i småbitar. Det kommer jag att fortsätta göra.

Din språkliga förmåga är åtminstone på högstadienivå. Men inte mycket mer än så.

Citat:
Det är definitivt något defekt hos en kvinna som sitter på ett manligt kodat forum dygnet runt, och skriver en massa ovetenskaplig dynga. En typisk svensk feministkvinna. Okvinnlig, självupptagen, inbillsk och korkad.

Ja, det är verkligen typiskt för svenska feministkvinnor att hänga på Flashback. Det kryllar av svenska feministkvinnor här inne.
Citera
2019-02-24, 16:25
Medlem
Citat:

WW, du sitter mest här och, enligt mig, leker kvinnohatare.

det mesta du skriver är rent trams och du bemöter inte folk, som är här och vill debattera seriöst, jag ex. annat än med kvinnohatiskt smörja på värsta blöjnivå.

Där finns andra antifeminister som äger retorisk och intellektuell nivå Darwinisten ex. Han går debattera emot, sen har du andra, Lillskrot som åtminstone är lite humoristiska och kör med lite kreativt "schvung" i språket och tanken i sitt presenterade kvinnohat/ trollning som får mig dra på munnen.

Dessa två kan jag lägga lite högre på min bedömda "IQ skala" trots att jag absolut inte delar mycket av deras åsikter.
men sorry du är faktiskt bara tråkig, därav min bedömning.

Jag säger därmed inte att jag själv är speciellt mycket "roligt" kreativt jag var det kanske lite mer under aliaset Scott Walter, men oerhört svårt bibehålla sin humor på detta forum, som badar i detta ständiga tjatiga kvinnohat. Nu sitter jag mest och svarar "snusförnuftigt" på samma hatiska argumentation som ex du står för. Som man ropar får man svar.
Citera
2019-02-24, 16:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MainStreet
Din språkliga förmåga är åtminstone på högstadienivå. Men inte mycket mer än så.

Ja, det är verkligen typiskt för svenska feministkvinnor att hänga på Flashback. Det kryllar av svenska feministkvinnor här inne.

Jag, Diciplina, Varmare, Micro och kanske nån mer jag nu glömt, tja sen är det nog slut.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in