Citat:
Ursprungligen postat av
WordWarrior
En normal människa inser att du är helt fel ute. Mitt intellekt, min språkliga förmåga, samt analytiska förmåga är oantastliga. Du vet ju hur mycket av din feministiska "forskning" jag plockat ner i småbitar. Det kommer jag att fortsätta göra.
Det är definitivt något defekt hos en kvinna som sitter på ett manligt kodat forum dygnet runt, och skriver en massa ovetenskaplig dynga. En typisk svensk feministkvinna. Okvinnlig, självupptagen, inbillsk och korkad.
WW, du sitter mest här och, enligt mig, leker kvinnohatare.
det mesta du skriver är rent trams och du bemöter inte folk, som är här och vill debattera seriöst, jag ex. annat än med kvinnohatiskt smörja på värsta blöjnivå.
Där finns andra antifeminister som äger retorisk och intellektuell nivå Darwinisten ex. Han går debattera emot, sen har du andra, Lillskrot som åtminstone är lite humoristiska och kör med lite kreativt "schvung" i språket och tanken i sitt presenterade kvinnohat/ trollning som får mig dra på munnen.
Dessa två kan jag lägga lite högre på min bedömda "IQ skala" trots att jag absolut inte delar mycket av deras åsikter.
men sorry du är faktiskt bara tråkig, därav min bedömning.
Jag säger därmed inte att jag själv är speciellt mycket "roligt" kreativt jag var det kanske lite mer under aliaset Scott Walter, men oerhört svårt bibehålla sin humor på detta forum, som badar i detta ständiga tjatiga kvinnohat. Nu sitter jag mest och svarar "snusförnuftigt" på samma hatiska argumentation som ex du står för. Som man ropar får man svar.