Citat:
Ursprungligen postat av
hardusettminapa
Korkat inlägg, men gulligt.
Nu är det ju så att det är kvinnors sexualitet som är inkompatibel med ett civiliserat samhälle, om den släpps fri.
Du väljer din sexuella frihet framför en fungerande civilisation? Ditt val (än så länge) men kom inte och klaga sen när allt raserar.

Återigen efterfrågar jag att du tar ett steg bak, är inte problemet att vi svenska män är för civiliserade?
Det är ett problem att alla antifeminister härinne tror att en moralisk dom mot kvinnor är svaret på att svenska män saknar vad kvinnor vill ha.
I för sig vill jag inte ha någon fru som knullat omkring med blattar (ser man bild på sådana expojkvänner i sociala medier så vet man att man inte ska ingå i relation med tjejen), men likväl så ser jag det som ett problem att svenska män vägrar se in i sig själva och ifrägasätta vad det är för fel på just dem själva!
Det går inte att ständigt bara peka på svenska kvinnan och inte ifrågasätta sin egna natur, vi har ju varit med och skapa varandra i alla dessa år. Vad som nu än är så livssvagt i svenska folket har lika mycket rot i svenska mannen som kvinnan (möjligen mer på mannen, då vi är den proaktiva könet som hade makt för att börja med).