Citat:
Ursprungligen postat av
remidgrus
En person som är så urbota korkad att han tror att det inte är smärtsamt att få halsen avskuren alltså... Ni ska iaf ha cred för att, även med de mest idiotiska metoder, försöka rättfärdiga all skit ni håller på med. Även om ni skämmer ut er på kuppen.
Du förnekade tidigare i tråden att jag skulle ha upplevt att västerländska män behandlar mig bättre än muslimska män. Det var inte min upplevelse, trodde du. Sedan uttryckte andra personer upplevelser i samma stil och anda, och du gapar efter källor i koranen? Det finns ingen "källa i koranen" till vad vi upplever, eller till hur otroligt förtryckta muslimska kvinnor är. Sätt dig på ett plan till något av dessa så "vackra" länder och se dig omkring, där har du din källa.
När du ändå är där så kan du passa på att stanna, eftersom du verkar tycka att deras livsstil är så mycket bättre och friare än vår här i väst. Vad gör du ens här?
Då vill jag ha en källa på att gud finns. Och hänvisa för guds skull inte till någon bok. Helt otroligt hur man kan ifrågasätta universums uppskattade ålder med så kritiska ögon (för det är tydligen relevant i sammanhanget), medan man slukar med hull och hår att det finns en gubbe bland molnen
Det här med att vara kritisk till vad man läser var inget du lärde dig när du studerade till dinA examen?
Vad babblar du om? Du har inte upplevt slakt ändå uppger du att du VET att slakt gör ont för att du tycker att der ser otäckt ut när faret blir av med sitt huvud. Men att det ser otäckt ut behöver inte betyda att det gör ont för fåret. Du förstår att när halspulsådern skärs av finsn det inte längre n¨ågon kontakt mellan kropp och hjärna, signalalerna klipps av och förlusten av blodet gör att fåret sanbbt nästan ögonblickligen hamnar i chocktillstånd och svimmer av för att sedan avliva med andra ord gör det mindre ont att bli slakats än att bli sjuten baserad på kunskapen om kroppens anatomi.
Vem är du att prata för muslimska kvinnor. Du kan inte prata för mulsimska kvinnor och säga attd e äf förtryckta och fortfarande framställa dig som hederlig. Då är du en lögnare eftersom du inte har pratat med alla muslimska kvinnor och frågat vad du egentligen känner för slöjan. Du verkat vara alt annat än att vara kritisk. Du borde läsa om kroppens anatomi och även om att så gott som alla muslimska kvinnor självmant tar på sig slöjan. Du är urbota dum i huvudet.
Västerländska män är hatiska mot dagens väserländska kvinnor. Sök bara här på flashback om du inte tror mig. Du verkar vara en naiv stackare.