2019-03-23, 23:46
Medlem
Steff83s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CentroX
Janne verkar inte populär. Dags för byte?
Janne kör sin linje till skillnad från clownen Hamrén som gjorde allt för att smila in sig hos media, och börjar gråta för kritik.
Citera
2019-03-23, 23:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av CentroX
Janne verkar inte populär. Dags för byte?

Nej det är ju inte det så de får hålla sig borta ett tag om de inte vill spela med honom som tränare.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av terribilis
Inte så troligt med tanke på att han är den bästa tränaren Sverige har haft på över 20 år.
Nu överdriver du. Han är en defensiv tråkig tränare.
Citera
Medlem
gato12s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av terribilis
Är helt sjukt om det stämmer. Fast jag hoppas att det stämmer, för jag vill aldrig mer se honom i landslaget, han är så sjukt dålig. Har aldrig sett en mer ineffektiv spelare.
Bollkåt utan att göra något med bollen. Lite synd för han var riktigt lovande där ett tag.

Var ju rätt så hopplös i VM
Citera
Medlem
Korders avatar
Om det stämmer att Forsberg lämnar pga att han blev utbytt så vill jag inte se honom i landslaget igen någonsin.
Citera
2019-03-23, 23:48
Medlem
Perversitets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av riskybizzy
Så jävla dåligt av Forsberg och Olsen att inte prata med media efter matchen. Överbetalda divor, särskilt Forsberg
Jag vet inte om jag håller med. Är det en naturlag att idrottsmän måste tala med media? Jag tycker att det är skillnad på idrottsmän och t.ex. politiker som förväntas ha ett tydligt kommunikativt ansvar. Alla idrottare är nog inte bekväma med att vara "officiella" personer på det viset, alltså personligheter som söker rampljuset för sitt egos skull. Särskilt inte när mediafolk kan vara riktigt lömska ormar. Vissa idrottsstjärnor vill kanske bara fokusera på det de tycker om, dvs utöva sin idrott.

Edit: hade missat EF lämnat truppen i vredesmod. I så fall ligger annat bakom, vad får vi väl höra talas om. Men mitt inlägg stämmer ändå principiellt, tycker jag.
Senast redigerad av Perversitet 2019-03-23 kl. 23:55.
Citera
Medlem
riskybizzys avatar
Jag börjar fan tappa intresset för detta blöjlandslag. Kommer inte att följa särskilt nog längre. Vilka jävla egon! Man skall alltid sätta laget före jaget men i denna generation är det tvärtom
Citera
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av wakkawalla
Låt Olsen och Forsberg slippa.

Uppenbarligen är det en stor börda att spela för Sverige och båda beter sig som barnrumpor.

Jag har genuint svårt för mångmiljonärer som gör problem av skitsaker medan vanligt folk sliter arslet av sig.

Hej då divor.

Olsen nobbade väl media för att han inte orkade snacka om hans tuffa tid i Roma just nu... Patetiskt att kolla ner i mobilen och inte ens säga något efter en seger i Kvalet..

Varför blir spelare såhär så fort dom hamnar i bra lag, Olsen var inte såhär när han spelade i FCK. Lindelöf var världens trevligaste snubbe före han gick till United innan han blev värsta divan mot media och fans. Forsberg har jag alltid uppfattat som en kille med fötterna på jorden..men hade tydligen fel om foppa
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ploppbrorsan
Det är helt sjukt asså. Ja VNL är inte bättre han, att folk på riktigt tror att han ENBART skippade landslaget för att hans fru är gravid, nej det var såklart fler faktorer bakom det.

Men Lindelöf är nog tillbaka till nästa gång, men Forsberg kan absolut ha gjort sitt i landslaget.. men att han lämnar truppen för att han blev utbytt i ledning , en match som sverige sen vann, ja vill man ens ha honom i landslaget då? Trist med tanke på att han är en grym spelare i sina bästa stunder. Men Nej det här är ren jävla dagisnivå. Jag personlingen hade egentligen velat slippa se lindelöf också

Nej, det vill man givetvis inte. Jag är skeptiskt till dessa uppgifter tills de har verifierats. För det låter helt enkelt för sjukt för att vara sant. Men å andra sidan så skulle det inte förvåna mig, han är en riktig primadonna utan tvekan, Forsberg. Samma visa var det i VM: "Sverige behövde mig". Killen har inte fötterna på jorden.
Citera
2019-03-23, 23:49
Medlem
gato12s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Korder
Om det stämmer att Forsberg lämnar pga att han blev utbytt så vill jag inte se honom i landslaget igen någonsin.
Han kan stanna i sin plastklubb. Tror inte Liverpool är särskilt intresserade längre, om de nånsin var det
Citera
Medlem
riskybizzys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Perversitet
Jag vet inte om jag håller med. Är det en naturlag att idrottsmän måste tala med media? Jag tycker att det är skillnad på idrottsmän och t.ex. politiker som förväntas ha ett tydligt kommunikativt ansvar. Alla idrottare är nog inte bekväma med att vara "officiella" personer på det viset, alltså personligheter som söker rampljuset för sitt egos skull. Särskilt inte när mediafolk kan vara riktigt lömska ormar. Vissa idrottsstjärnor vill kanske bara fokusera på det de tycker om, dvs utöva sin idrott.

Tycker du det är okej att lämna truppen också för att man bara får spela 60 min?
Citera
Medlem
Cents4s avatar
Alltså kan någon förklara vad fan som pågår?

Först ryktas det om att VnL blir förbannad över att hans polare Guidetti inte blir uttagen. Ger sedan spontant besked när truppen kommit ut och skyller på hans fru som ska föda (hon har inte fött än).

Forsberg reser hem för att han blir utbytt i 68:e minuten. Ger sedan svar om att han drar hem till Tyskland. Sedan går rykten om gamla sprickor igen (som jag trodde var över) men verkar ha blossat upp igen? Vad fan. Tycker helt ärligt att svenska landslaget ska markera mot detta en gång för alla. Anpassa er eller stick. Detta börjar bli tröttsamt
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in