Resultat: Tror du MJ är skyldig?
Ja
57,68%
830 röster
Nej
19,53%
281 röster
Är osäker
15,64%
225 röster
Bryr mig inte
7,16%
103 röster
2019-03-23, 16:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Carl7
Du kan var nöt själv barnunge!
Du behöver ta och uppdatera dig själv lite!

Hon sa sanningen. Om hon har råkat ändra sig i efterhand med tanke på de rådande omständigheterna som uppkom är helt ointressant.
Till och med den människan fattade, och ni står fortfarande och hävdar att peddot är oskyldigt????
Citera
2019-03-23, 17:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Carl7
1. För pengar så klart. Utan MJs stöd och utan MJs familjs stöd och efter Brittan så hade han inget kvar.

2. Vad är det som får dig att tro att det inte är MJs biologiska barn?

3. Av logiska skäl väljer man det som är mest troligt och lättast att tro på och MJ hade ju rycktet om sig att vara prdofil.

Så du menar på fullaste allvar att hans barn är hans biologiska?
Vem försöker du lura? Du tror inte på det själv.

https://www.thehollywoodgossip.com/gallery/paris-and-prince-michael/

Har den här personen fått de två barnen på biologisk väg menar du?

https://www.pinterest.ch/pin/419045940299453482/

Och återigen.

Wade var hans största supporter sedan han var bebis, MJ var hans hjälte och gud, MJ tog hand om Wade och hans familj och gav Wade en karriär som betydande koreograf, MJ var kärleksfull och snäll mot Wade och hans familj. Är det då rimligt att han ska sanera hela ryktet för sin idol bara för pengar? Det skulle bara en psykopat göra, men Wade är ingen psykopat. Däremot är han ett utsatt offer som fick utstå oräkneliga antal våldtäkter.

Kom ihåg hur snacket gick 2005. Titta på Wade.... Han har levt länge med Michael, och hans säger att Michael är oskyldig, då måste Michael vara oskyldig. Nu har även han gått ut med att han blev utsatt, och då är han plötsligt opålitlig. Nu hänvisar ni till andra personer, exempelvis Culkin och den andra killen. Vad ska ni skylla på den dagen då även då väljer att berätta?
Citera
2019-03-23, 17:09
Medlem
SmurfSmurfs avatar
En tvärskum privatdeckare som arbetat för MJ, Anthony Pellicano, frigavs igår efter ett 15 år långt fängelsestraff. Han jobbade för MJ med fallet Jordan Chandler men hoppade av eftersom:

""I quit because I found out some truths... He did something far worse to young boys than molest them."

And in 2018 he told the Hollywood Reporter he was disgusted by truths "even darker" than the Chandler case.

He said: "I was offered $500,000 to tell the whole story by a tabloid and I declined."

Kanske nån orkar forska vidare.
https://www.thesun.co.uk/news/8691980/who-is-anthony-pellicano-michael-jackson-private-investigator-who-is-being-released-from-prison/
Citera
2019-03-23, 17:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av white.heavy.engine
Hon sa sanningen. Om hon har råkat ändra sig i efterhand med tanke på de rådande omständigheterna som uppkom är helt ointressant.
Till och med den människan fattade, och ni står fortfarande och hävdar att peddot är oskyldigt????

Vi vet att hon blev slagen av sin make många gånger och att han tvingade henne att göra detta.
Sen kan du tänka dig att MJ är en hemsk pedofil men du kan inte tänka dig att Wade skulle kunna vara en manipulerande mytoman. Hur vet du hur han är som person? Du har inte ens koll på vad han har gjort och hur han uppträtt sig i sitt liv.
Citera
2019-03-23, 17:27
Medlem
Citat:
Det handlar om att upprätthålla fasaden. De har ingen jävla aning om vad pedofilen utsatte barn för, de flesta av de var bortkopplade från Michael och de betydde inte ett skit för honom. Det vet alla. Det är en patetisk familj överlag.

Det finns bara en anledning till att de gått ut med de sanna uppgifterna, och det är för att de blev utsatta. Jag har redan förklarat hur ologiskt det ät att Wade skulle vilja sätta dit honom. Det finns inte på kartan, det fattar varje logiskt tänkande människa. Wade är ingen ond psykopat utan en vanlig människa. Han skulle aldrig någonsin stämma sin idols familj eller sanera sin hjälten rykte för gott om det inte var sant. Det fattar alla förutom vissa av er fans. Alla jag pratat med ser det uppenbara, förutom ett fåtal av er hjärntvättade.

https://youtu.be/9_1tGqn4jXc?t=122

Till och med den ärthjärnan fattade att brodern var en sexualförbrytare.

Nyss hade Jacksonklanen ekonomiska motiv för att försvara MJ enligt dig, nu är det för att upprätthålla fasaden, menar du på allvar att vi ska lita på dig och din analys av fallet och Michael Jackson och inte alla domstolar/jurys som frikänt honom, inte en mångårig FBI-utredning, eller den domare som avfärdade Wades stämning och sa att ingen skulle tro på hans historier?
Citera
2019-03-23, 18:13
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av B´stard
Vad skulle det bevisa? Om något är hon ett lättköpt WT och det var därför hon gick med på att MJ våldförde sig på Wade. Hon idoliserar kanske fortfarande MJ, men gör det honom mindre skyldig?
Det tyder på att hon snackar skit i dokumentären naturligtvis. Använd huvudet lite grann och sluta vara så jävla lättlurad.
Citera
2019-03-23, 18:17
Medlem
loisloiss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Liljor
Den teorin hade jag också men Evan Chandler led av en svår sjukdom. Han fick även många dödshot från MJ fans.

Den andra farsan som begick självmord var labil och psykiskt sjuk det nämns väl även i dokumentären.

Wade Robsons pappa var bipolär dvs manisk och deprimerad i olika perioder. Mycket möjligt att Wade ärvd den sjukdomen och fick depression efter misslyckandet med Cirque du Soleil - Immortal ( hyllning till MJ )
Intressant fråga varför ville Wade medverka i show som hyllar MJ
Senast redigerad av loislois 2019-03-23 kl. 18:29.
Citera
2019-03-23, 18:21
Medlem
SmurfSmurfs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cymbaltazzz
Hur länge ska man älta det här ämnet? Allt är redan sagt 100 gånger om.

Citat:
Det har du rätt i.

Allt har sagts och vi vet alla att han är skyldig. Mitt sista inlägg säger allt.
Så nu tänker jag inte posta här mer för att ge förbrytaren mer uppmärksamhet.

En del saker har kommit upp. Telefonsexkillen och pojkflickan är nya offer.

Privatdeckaren som äcklades så av MJ att han hoppade av. Lite mer om honom: https://www.hollywoodreporter.com/news/notorious-hollywood-fixer-anthony-pellicano-freed-prison-1196358

Citat:
Ursprungligen postat av Cymbaltazzz

Det finns ett uttryck: mata inte trollen.

Ja precis. Vem orkar traggla sig igenom copy pasteat material från fansidor om turerna i rätten, ett spel för gallerierna. De som tänker med egen hjärna har allihop tröttnat och lämnar tråden. Vet inte varför jag hängt kvar här så länge egentligen, jag som bara var nyfiken lite allmänt på MJ pga mitt musikintresse. Det har varit äckligt men lärorikt.
Senast redigerad av SmurfSmurf 2019-03-23 kl. 18:24.
Citera
2019-03-23, 18:23
Bannlyst
Citat:
https://youtu.be/9_1tGqn4jXc?t=122

era nötter
Hon tog tillbaka detta vid början av 2000-talet och sa att orsaken till att hon sa detta var pga påtryckningar från hennes föredetta man som utsatte henne för psykisk/fysisk misshandel. Du tar nog priset för det klenaste argumentet jag sett i hela mitt liv.
Citera
2019-03-23, 18:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av loislois
Wade Robsons pappa var bipolär dvs manisk och deprimerad i olika perioder. Mycket möjligt att Wade ärvd den sjukdomen och fick depression efter misslyckandet med Cirque du Soleil - Immortal ( hyllning till MJ )
Intressant fråga varför ville Wade medverka i show som hyllar MJ

Robsons far var även offer för sexövergrepp som barn, en del spekulerar ju villken koppling det finns till Robsons anklagelser, offer blir ju ibland även själva förövare. Personligen tror jag det är att gå lite väl långt, men intressant att både Jordan Chandlers far och Wade Robsons far begick självmord. Trasiga familjer kanske, Robson sa tom att han grät mer över MJs död än sig egen fars, en helt absurd kommentar.
Senast redigerad av echoesofglory 2019-03-23 kl. 18:48.
Citera
2019-03-23, 18:47
Medlem
LuluBrooksies avatar
Ursäkta om detta redan står i tråden, men var det inte Wade Robson med hela familjen inkl syrran, 14, och mamma, som menade att det inte alls var farligt att sova i samma säng som MJ för "hans säng var stor som ett vardagsrum" och var det inte så att flickan stolt sa "många av oss barn sover, t o m JAG har sovit i samma säng och det hände inget".
Så Wade, 12, går ut i internationella tv-sändningar att MJ är oskyldig under värsta Jordy Chandler-vågen. För att nu tjugo-trettio år senare säga att han var en förljugen skit som tolvåring?

OCH både han och den andre killen har stått i rätten som någon slags karaktärsvittnen och vittnat till MJ:s fördel. Visserligen som barn men ändå.

Jag kan inte tro på detta. Det känns verkligen utstuderat.

Ja, jag tror MJ ofredade dem sexuellt. Jag tror han gillade att pussa och krama dom. Jag tror han gjorde dummare saker än så. Men. Det tar slut där.
MJ var själv ett offer för en sjuk sadist som barn. Tror inte en sekund på att han skulle göra likadant mot andra, ety han hatade sin pappa och ville inte se sig i spegeln för han tyckte att han liknade sin pappa.
Citera
2019-03-23, 18:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LuluBrooksie
Ursäkta om detta redan står i tråden, men var det inte Wade Robson med hela familjen inkl syrran, 14, och mamma, som menade att det inte alls var farligt att sova i samma säng som MJ för "hans säng var stor som ett vardagsrum" och var det inte så att flickan stolt sa "många av oss barn sover, t o m JAG har sovit i samma säng och det hände inget".
Så Wade, 12, går ut i internationella tv-sändningar att MJ är oskyldig under värsta Jordy Chandler-vågen. För att nu tjugo-trettio år senare säga att han var en förljugen skit som tolvåring?

OCH både han och den andre killen har stått i rätten som någon slags karaktärsvittnen och vittnat till MJ:s fördel. Visserligen som barn men ändå.

Jag kan inte tro på detta. Det känns verkligen utstuderat.

Ja, jag tror MJ ofredade dem sexuellt. Jag tror han gillade att pussa och krama dom. Jag tror han gjorde dummare saker än så. Men. Det tar slut där.
MJ var själv ett offer för en sjuk sadist som barn. Tror inte en sekund på att han skulle göra likadant mot andra, ety han hatade sin pappa och ville inte se sig i spegeln för han tyckte att han liknade sin pappa.

Du har hela familjen Robson minus fadern i det här klippet där de bla beskriver övernattningarna:
https://www.youtube.com/watch?v=C7_opaOzZ2Q

De vittnade inte som barn i något rättegång 93 eftersom det inte blev någon rättegång men som vuxna 2005.

Safechuck var nog inte aktuell 1993 om jag minns rätt, han blev aldrig ombedd att vittna 2005 så finns inga klipp med honom, tror han skrev något intyg om att MJ inte gjort något mot honom eller liknande men användes kanske aldrig.
Senast redigerad av echoesofglory 2019-03-23 kl. 18:56.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in