Citat:
Atr han var shoppinggalen hör inte hit; han var som en kvinna liksom, ansvarslös med pengar och slängde bort miljontals dollar på irrelevant och värdelös konst som ingen normal människa bryr sig om. Att Michael Jackson inte hade någon respekt för pengar är liksom inte ett bevis för att han var pedofil. Det är snarare normalt bland kändisar att slösa bort miljontals dollar på skit de inte behöver, eftersom de är så snuskigt rika i alla fall.jag tror han va peddo pågrund av hans sätt att leva , va osv
-• han pratade som en tjej
• han umgicks med pojkar
• han hade haft en otäck barndom
• han levde i en bubbla bland leksaker , karuseller osv
• shopping galen
• missbruksproblem
• spelade mycket på att vara den gode
• han umgicks med en viss typ av pojke ( älskade han barn , så kunde de ju vart alla åldrar , tjejer , svarta osv
Men de han umgicks med under längre tid va vita pojkar i en viss ålder
• det e inte bara 1 som sagt detta om MJ ( flera
• inte första gången rykten å anklagelser kommit (pågått länge
finna massvis med människor som dras till olika saker , visar gillar kvinnor från Thailand extra mycket ! Varför skulle inte MJ va skyldig ? Inte första människan som var/är pedofil !
Han hade inga brudar direkt trots rockstar , han stötte ju inte på en enda tjej verkar det som (vuxna alltså
Det e väll inga tjejer som gått ut å anklagat om våldtäkt. Menar det e väl vanligt att folk anklagar det om man nu ville åt hans pengar.
Men ingenting sånt
Bara om barn
-• han pratade som en tjej
• han umgicks med pojkar
• han hade haft en otäck barndom
• han levde i en bubbla bland leksaker , karuseller osv
• shopping galen
• missbruksproblem
• spelade mycket på att vara den gode
• han umgicks med en viss typ av pojke ( älskade han barn , så kunde de ju vart alla åldrar , tjejer , svarta osv
Men de han umgicks med under längre tid va vita pojkar i en viss ålder
• det e inte bara 1 som sagt detta om MJ ( flera
• inte första gången rykten å anklagelser kommit (pågått länge
finna massvis med människor som dras till olika saker , visar gillar kvinnor från Thailand extra mycket ! Varför skulle inte MJ va skyldig ? Inte första människan som var/är pedofil !
Han hade inga brudar direkt trots rockstar , han stötte ju inte på en enda tjej verkar det som (vuxna alltså
Det e väll inga tjejer som gått ut å anklagat om våldtäkt. Menar det e väl vanligt att folk anklagar det om man nu ville åt hans pengar.
Men ingenting sånt
Bara om barn
Det finns dock helt klart ett pedofilmönster i hans relation med ungarna. Samtidigt finns det ju många indikationer som talar för att han inte var pedofil också. Som sagt, man tar inte sitt liv över att ha extraherat miljontals dollar från en pedofil som har antastat ens son. Det där är ganska talande liksom. Och det var väl inte bara en pappa som begick självmord? Hade det varit min son en stenrik pedofil antastade och jag fick flera miljon dollar av i en rättegång, och senare när den rika pedofilen dog, då hade jag jublat. Möjligt att Chandler var rätt psykisk nergången vid det laget, men jag kan inte tolka hans självmord som något annat än att han ljög och nu fick extra dåligt samvete över Jackson's död. Men som sagt, även om Michael Jackson inte knullade ungar så var hans intima relation med barn, absolut inte acceptabelt i min bok.
Att Michael Jackson var helt jävla knäpp och allmänt delusional, det är väl ändå ett obestridligt faktum vid det här laget. Det kan också vara som så, att han bara var knäpp och inte pedofil. Att Michael Jackson blev som han blev, beror mycket på hans barndom och uppväxt osv. Hade han inte varit en megakändis och inte haft den överklass livsstilen han faktiskt hade, kanske han hade blivit en random gängneger som gangbangade i Bloods and Crips osv, och han hade definitivt försökt låta manligare
Att Michael Jackson talade som en böghora, var för övrigt totalt tillgjort (hela han var rätt falsk). Han kunde liksom tala normalt även i vuxen ålder, och han hade en manligare röst som femåring. I vissa intervjuer ser man Michael Jackson tala med en normal röst. Joe Rogan har hävdat att MJ:s röst berodde på att MJ kastrerades av hans föräldrar som liten, för att skydda hans röst från all testosteron, men jag köper det inte. Däremot är det ju skumt att han inte skaffade några biologiska ungar, med tanke på hur besatt han var av barn (det är en annan sak han ljög om förresten, att hans två äldsta barn var hans biologiska barn; Blanket KAN vara hans biologiska unge, men med tanke på alla lögner kring barnen så vill jag gärna se DNA tester innan jag blir övertygad, dock säger mig mina tränade rasantropologiska ögon att hans två äldsta ungar inte har negroid admixture).
Senast redigerad av EliasAlucard 2019-03-23 kl. 11:56.
Senast redigerad av EliasAlucard 2019-03-23 kl. 11:56.